Oh jaquote:
Ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zit een spuitje in, daar zit een spuitje in
Tja, niet echt minder dan bij Davis ofzoquote:
Ik ben benieuwd of er wel eens onderzoek naar gedaan is, ik kan me echt niet voorstellen dat het een significant verschil maaktquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef Remzz het volgende:
Gaat Hersman dit nu weer elke laatste rit zeggen
Het zal een paar honderdste schelen denk ik, maar de grap is dat hij dit sinds 2 seizoen zegt, de 5 jaar daarvoor is het geen 1 keer te sprake gekomen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er wel eens onderzoek naar gedaan is, ik kan me echt niet voorstellen dat het een significant verschil maakt
Staat op 2 seconden, dus ik betwijfel of hij hem anders ook wel had gepakt hoor...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:
Swings laat dus een uitgelezen kans liggen.
Inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als NL morgen 1,2,3 op de 5km wordt, ben ik benieuwd of je dan ook zo reageert.
Nee, want dat is logisch als je kijkt naar de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als NL morgen 1,2,3 op de 5km wordt, ben ik benieuwd of je dan ook zo reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Doe alles maar op Graf, 60 keer je inzet als ze wint (7 voor het podium) en die andere 2 bieden ze niet aanquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:18 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik verdeel alvast al mijn spaargeld over Graf, Sokhryakova en Dmitriyeva
Waar haal je die odds vandaan? unibet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe alles maar op Graf, 60 keer je inzet als ze wint (7 voor het podium) en die andere 2 bieden ze niet aan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar haal je die odds vandaan? unibet?
Iedereen op Yuskov na laat een uitgelezen kans liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:
Swings laat dus een uitgelezen kans liggen.
Als je een beetje inside info hebt, kun je daar volgens mij flink cashen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Yuskov kreeg je 15 keer je inzet trouwens
Het kwam na de finish, dus volgens mij mag het dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef DeLuna het volgende:
HET IS EEN DIE HARD KICK FINISH
Ja ja Erben, ja.
Wat is daarquote:
Mwah, lijkt me wat sterk om dat van iedereen te verwachten hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hoopt/verwacht toch dat de schaatsers Engels kunnen.
Paulien mag ik welquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Is er na de 1500 nou gedweild of niet
Ja leek me ook logisch, maar ik kon het niet echt zien aan het ijsquote:
De eerste ritten van 3 KM dames is dan ook altijd verschrikkelijk rondjes 36quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gebabbel van de analytici is blijkbaar belangrijker.
Rit 1 had 34'ers als langzaamste rondjes. Hadden ze beter de tweede rit over kunnen slaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
De eerste ritten van 3 KM dames is dan ook altijd verschrikkelijk rondjes 36
De komende dagen gaat het over het fluitje van Anema.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan het woord "luchtcirculatie" in combinatie met "inrijden" niet meer horen
Oh jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De komende dagen gaat het over het fluitje van Anema.
Meer dan genoeg.,quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me af of ze genoeg voorsprong heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |