quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef Dimens het volgende:
Ik was dus zo het filmpje in FB / 500 FOK!kers (en wat semi-bn'ers) bij de premičre van Oz aan het kijken, zie ik ineens een AlbinoBambi.
Ja en een nep nagellakmeisjequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef Dimens het volgende:
Ik was dus zo het filmpje in FB / 500 FOK!kers (en wat semi-bn'ers) bij de premičre van Oz aan het kijken, zie ik ineens een AlbinoBambi.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit hier keihard te lektetteren ook echt
Dit. Tenzij je Dimens niet erkent natuurlijk.quote:
Ik maar 2quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
5 lakjes gefaald van de 12, best netjes toch
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
5 lakjes gefaald van de 12, best netjes toch
quote:
Godverdomme, ik zag die post pas na f5-enquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Tenzij je Dimens niet erkent natuurlijk.
FAAL x2quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, ik zag die post pas na f5-en.
Wie was dat dan?quote:
Is er gemuild?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou kaneel nu bami gehosseld hebben?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Schoenen voor Stef.
Maar ik ga uiteindelijk maar met IJs. Shelltoes besteld
Ook die zwarte?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb mijn shelltoes net uitgetrapt.
Nee, m'n witte met zwarte strepen. De zwarte die ik heb staan nog nieuw in de kast.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:36 schreef Incantrix het volgende:
En nu mag ik nooit meer iets kopen
[..]
Ook die zwarte?
Vind het wel een voordeel dat die zolen zwart zijn, ik kan míjn witte schoenen meestal al niet wit houden, laat staan een peuter
Ik had zwarte lakshelltoesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n witte met zwarte strepen. De zwarte die ik heb staan nog nieuw in de kast.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef Incantrix het volgende:
Tot ik daar een keer ZO FUCKING KEIHARD mee op mijn bek ben gegleden.. Er zat geen profiel meer onder, maar ik ontkende gewoon dat ze op waren. en toen
BAM
plat op mijn giechel
picsquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Schoenen voor Stef.
Maar ik ga uiteindelijk maar met IJs. Shelltoes besteld
die zijn stoer!quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dezon:
http://www.brandos.nl/adi(...)1156-black-1-/a61833
Die zijn leuk!quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dezon:
http://www.brandos.nl/adi(...)1156-black-1-/a61833
Nope.. Heb ze wel met een dotticure gebruikt en toen dekten ze wel in een keer. Maar das een iets dikker laagje dan met stempelen wellichtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:49 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand trouwens al geprobeerd te stempelen met de Summer Neons?
Hmmm, dan ga ik dat zo ff proberen. Ik ben die nude toch wel zat maar het is een mooie ondergrond om uit te proberen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope.. Heb ze wel met een dotticure gebruikt en toen dekten ze wel in een keer. Maar das een iets dikker laagje dan met stempelen wellicht
Daar kan ik ruim twee weken van autorijdenquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar kan ik ruim twee weken van autorijden
Scheisse, vergeten om m'n gratis nagellakrek te vragenquote:1 x Strap On You Moonboots
1 x When Stars Collide
1 x Eternal Beauty
1 x Take A Trek
Ik zal M. op z'n donder gevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:30 schreef Debsterr het volgende:
Oh, Bubs... er zit een typo in die 1ste.
Die heb ik ook besteld!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Scheisse, vergeten om m'n gratis nagellakrek te vragen.
Of je zet je zonnebril ff af bij de gezichtsscanquote:
wat is je topseller?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nog niet eenshet gaat wel hard
boulevardquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Of je zet je zonnebril ff af bij de gezichtsscan
quote:
7,65 per holo (incl korting) en 5 euro verzenden volgens mij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut, wat kosten 4 holo's met korting en verzendkosten?
de uniekste!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Strap On Your Moonboots
When Stars Collide
Samen
jaaaa, bakkes jonge.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat scheelt wel veel met de groothandel trouwens
Joysa zocht er geloof ik, meende ik op facebook gezien te hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik raak gelukkig zoetjes aan mijn kaartjes voor Kings of Hardstyle a.s. zaterdag ook kwijt.
Ik had ze voor mijn jongens en wat vrienden via Vakantieveilingen maar die kregen het niet voor elkaar om hierheen te komen.
Toch nog wat kosten gedekt zeg maar....
Dat is ook gewoon veel geld. Het is maar nagellak. Maar zo mooooooiquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom vind mijn hoofd dit veel geld
te laat!!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
STAAT ONLINE ERMAHGERD BESTELLEN KOPEN DIT DAT ALLES
Heul nietquote:
Ja klopt maar die zocht er maar eentje en ik heb ze per twee. En toen vond ze er eentje voor heel weinig dus heb ik er nog twee te koopquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Joysa zocht er geloof ik, meende ik op facebook gezien te hebben.
beautyscene invullenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:48 schreef Mss het volgende:
HOEEEEEE zat het ook alweer met die korting?
Zijn dat die van de wc foto?quote:
vond je ze zo lelijk!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zijn dat die van de wc foto?
Dan hoef ik niet eens te gaan kijken. (alsof ik daar het geld nu voor heb)
Ohnee zeker niet!quote:
je legt de standaard te hoog, nephoarderquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohnee zeker niet!
Maar ik viel ook niet van mijn stoel zeg maar.
Ik vind die pastel zandlakjes wel weer apart....
Krijg jij er ook maar 1 levering van of nog meer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Hologlams gaan wel uit als ze op zijn!
huh?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Hologlams gaan wel uit als ze op zijn!
Hoeveel scheelt het en is het je dat waard om zolang te wachten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan ze goedkoper via Amerikaan krijgen maar dan duurt het wel 100 jaar voor ik ze heb. Zal ik er wat van zeggen?
Ik ben niet eens een hoarder want ik koop Catrice en Essencequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je legt de standaard te hoog, nephoarder
1 en dan kan ik bijbestellen, maar ze hebben zelf maar een kleine voorraad helaas en iedereen wil ze.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Krijg jij er ook maar 1 levering van of nog meer?
Ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een hoarder want ik koop Catrice en Essence
En ben er zelfs tevreden over....
die snap ik niet?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jeeeee ik was op tijd!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
1 en dan kan ik bijbestellen, maar ze hebben zelf maar een kleine voorraad helaas en iedereen wil ze.
Nouja ik ben geen ekte hardcore hoarder...quote:
Ik ben een hoarder en dat doe ik ook, volgens mij is dat geen criterium hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is ook hoarden hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouja ik ben geen ekte hardcore hoarder...
Ik koop cheapass merkjes die ik gewoon in de winkel koop.
Bijna nooit nailmail voor mij
Naja ik heb mijn pakket ALWEER vet veel eerder verstuurd. Ik weet niet wat ze daar kosten, bubs?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoeveel scheelt het en is het je dat waard om zolang te wachten?
Je kan haar vanuit hier niet echt commanderen he, straks zegt ze zoek het lekker uit
dat weet bubs toch ook nie?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb mijn pakket ALWEER vet veel eerder verstuurd. Ik weet niet wat ze daar kosten, bubs?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben een hoarder en dat doe ik ook, volgens mij is dat geen criterium hoor.
quote:
Als ze echt zo rap gaan en je wil ze echt heel graag, zou ik niet wachten om een paar euro en misschien misgrijpenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik heb mijn pakket ALWEER vet veel eerder verstuurd. Ik weet niet wat ze daar kosten, bubs?
Bij bubs?? Ik heb al geramdquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beautyscene invullen voor 10% korting...
quote:
http://the-swatchaholic.com/ volgens mij!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef Mss het volgende:
Ik kan alleen maar matigen swatches vinden.
Maar ik wil ze allemaal, iets zegt me dat dat niet om een paar euro's gaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ze echt zo rap gaan en je wil ze echt heel graag, zou ik niet wachten om een paar euro en misschien misgrijpen
100 euro ook echtquote:
Niks? Alleen wacht ik al sinds kerst op mijn man with the golden gunquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is er psies aan de hand Spees? Ik snap er nix van
honderd!!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
100 euro ook echt
Buuuhuuuubbbss???![]()
Oh maar dat staat dus los van deze hysterie?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks? Alleen wacht ik al sinds kerst op mijn man with the golden gun
nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef Mss het volgende:
Ik vind die rozetinten geen hol aan, ben ik nu raar?
Geen idee niemand heeft ze daar nogquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
100???quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
100 euro ook echt
Buuuhuuuubbbss???![]()
Oh ik dacht dat jij prijslijsten had ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen idee niemand heeft ze daar nog
Mail me even okequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
6 zoya's; 2 hologlams en 1 cc voor die mede fresh meat
Ik zie je ook al echt gaan he?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
100 euro ook echt
Buuuhuuuubbbss???![]()
Yehquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh maar dat staat dus los van deze hysterie?
Nopequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:58 schreef Mss het volgende:
Ik vind die rozetinten geen hol aan, ben ik nu raar?
Bij 8ty8 staan ze voor $ 6,30quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij prijslijsten had ofzo
HELDINquote:
Misschien niet nee..quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik wil ze allemaal, iets zegt me dat dat niet om een paar euro's gaat.
Welk0n hb jij genomen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien niet nee..
Ik vind sommige heel erg lijken op de CC's dus doe hoefde ik al niet. En sommige lijken ook wel heel erg op elkaar binnen die collectie eigenlijk.
Jupquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie je ook al echt gaan he?
KLIK! kLIKKERDEKLIK!! DIT DAT ALLES!!!
*BESTEL!!*![]()
![]()
Ja primaquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe ging het werken vandaag eigenlijk mss?
Infra-redquote:
En dan vervolgens: korting?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupERMAHGERD ZE STAAN ONLINE RAMERDEBAMMERBAMBAM KLIK BESTELD BETAALD ALLES.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja prima. Had wel allemaal relaxte mensen aan de telefoon, dus ben wel benieuwd hoe het zal zijn als ik niet zo relaxte mensen aan de telefoon heb. Maar ze waren heel tevreden over me!
Fijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja prima. Had wel allemaal relaxte mensen aan de telefoon, dus ben wel benieuwd hoe het zal zijn als ik niet zo relaxte mensen aan de telefoon heb. Maar ze waren heel tevreden over me!
Oeh klinkt goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Heb de andere uitzendkrachten nog niet gezien, die werken op andere dagen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh klinkt goedLeuke collega's ook?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:05 schreef Mss het volgende:
Ik heb gefaald. En nu is het écht klaar voor de eerstvolgende twee dagen
.
Nou en, ik heb net lakjes besteld. Veul boeiender.quote:
Wat voor broekquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef Loqi het volgende:
Boah, geen lakjes falen want net broek gekauft
wel mooie
gewoon een spijkerbroek, mijn favo is aan het slijtenquote:
Dat wel.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:26 schreef Loqi het volgende:
[..]wel goeden kont in al zeg ik t zelf
maar geen pics
Valt mee met de bus maar 5 kwartierquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging Googlen of bubs dichtbij Breda woonde maar valt wel tegen
Ja dat vond ik lang. Bussenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Valt mee met de bus maar 5 kwartier
ja datquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word ook misselijk als ik ga lezen in een bus, 5 kwartier voor je uitstaren duurt lang
Of op je telefoon kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja datlezen in de bus kan ik ook echt niet
Same.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of op je telefoon kijken
In auto's ook trouwens
zeker als je het doet om een euro uit te sparenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word ook misselijk als ik ga lezen in een bus, 5 kwartier voor je uitstaren duurt lang
in de auto kan ik het tegenwoordig wel, als kind idd ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of op je telefoon kijken
In auto's ook trouwens
Naja als hjet een half uurtje heen en een half uurtje terug was had ik wel mooi verzendkosten uit kunnen sparen, maar voor 5 kwartier ga ik dat niet doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker als je het doet om een euro uit te sparen
Ga je ze toch allemaal bij Bubs falen? Of hoef je ze niet meer allemaal?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als hjet een half uurtje heen en een half uurtje terug was had ik wel mooi verzendkosten uit kunnen sparen, maar voor 5 kwartier ga ik dat niet doen
Ik had als kind nooit ergens last vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
in de auto kan ik het tegenwoordig wel, als kind idd ook niet
maar ik ben dan ook mega lucht- en zeeziekzulks een faalheid
Not sure nogquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ga je ze toch allemaal bij Bubs falen? Of hoef je ze niet meer allemaal?
Ja hoiquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
in de auto kan ik het tegenwoordig wel, als kind idd ook niet
maar ik ben dan ook mega lucht- en zeeziekzulks een faalheid
Sorry I'm not sorry.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
trouwens
door jouw swatches heb ik 4 nieuwe catrice lakken gekocht
ik ook niet, prettyquote:
Welke trouwensquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ook niet, pretty![]()
volgende week komt pa mn nieuwe lakrek hangen (ik heb geen boormachine)
quote:
witte pieten!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ben ook live aant kijken![]()
hippe pakkies jonguh!
OEH, stof. *jump* Haa, weg stof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik wil ook zo'n hoed met zo'n plumeau. Is handig!
voor je plafond te stoffen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik wil ook zo'n hoed met zo'n plumeau. Is handig!
hij is ook tof!quote:
Het is waarheid.quote:
Was ook gewoon echt zoquote:
whut? Mijn wereldbeeld wat doe !quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is Rooms Katholiek. Daar val ik niet onder en houd ik me ook niet mee bezig.
Op fb sweetiepiequote:
ohquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op fb sweetiepie![]()
gij prehistorisch beest gij
het is iets met een kerk en godquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rooms Katholiek is heel wat anders jonge!
Wat ben jij dan ! Ik was overtuigd dat jij dus rooms katholiek wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rooms Katholiek is heel wat anders jonge!
ggggristen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat ben jij dan ! Ik was overtuigd dat jij dus rooms katholiek was
Daar houden de overeenkomsten ook wel weer bijna op.quote:
Ik val onder protestants volgens mij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat ben jij dan ! Ik was overtuigd dat jij dus rooms katholiek was
Ja dat is ook rooms-katholiekquote:
Pieterpleinquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vergeet altijd hoe tyfusgroot dat plein is.
HUICHELAARquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is Rooms Katholiek. Daar val ik niet onder en houd ik me ook niet mee bezig.
Owwwww sorry my mistakequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar houden de overeenkomsten ook wel weer bijna op.
[..]
Ik val onder protestants volgens mij.
Wel een bazenplein.quote:
niet! Ggggggristen is protestants of refo!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat is ook rooms-katholiekdaarom net
WIE IS DE NIEUWE LEIDER VAN PRIEMquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwwww sorry my mistakeIk kom uit bels; daar ben ik gewend dat iedereen gewoon rooms-katholiek is
(ik ook trouwens vandaar
)
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwwww sorry my mistakeIk kom uit bels; daar ben ik gewend dat iedereen gewoon rooms-katholiek is
(ik ook trouwens vandaar
)
Zwarte kousenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet! Ggggggristen is protestants of refo!
Wel lekker warm an sich.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zwarte kousen3 paar zwarte kousen
met zwarte veterschoensquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zwarte kousen3 paar zwarte kousen
Heul nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet! Ggggggristen is protestants of refo!
Bubs!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
WIE IS DE NIEUWE LEIDER VAN PRIEM
HAHA WIJ ZIJN IN DE MEERDERHEID!1!!quote:Het christendom telt op wereldniveau 2 miljard gelovigen en is daarmee de grootste religie. Het christendom is verdeeld in 1,147 miljard rooms-katholieken, 216 miljoen oosters-orthodoxe christenen, 367 miljoen protestanten, 84 miljoen anglicanen, 414 miljoen onafhankelijken (niet behorend tot de belangrijkste stromen van het christendom) en 31,7 miljoen "marginalen" (de Jehova's getuigen, de mormonen, enz.). [bron?]
Checkquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja ik ben niet meer gelovig; ik bedoel dat ik zo ben opgevoed (betere verwoording dit![]()
Is dat die negert????quote:
Nee joh, zo moet 'ie heten.quote:
sssst! En: hoe weten ze datquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
De nieuwswebsaaits hebben het al verklapt.
Euh... datquote:
ik heb net iets getypt in linux maar nu wil de editor dat niet meer openen, fuuu. Naja dan maar via SSH en ftp serverquote:
Mwehehehe. Nee, vanavond is z'n wekelijkse game-avondje met een vriend van 'm, dus al zat ik er wel, geholpen had het weinig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb net iets getypt in linux maar nu wil de editor dat niet meer openen, fuuu. Naja dan maar via SSH en ftp server
Ik ben zelf gewoon dom, zat in verkeerde directoryquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe. Nee, vanavond is z'n wekelijkse game-avondje met een vriend van 'm, dus al zat ik er wel, geholpen had het weinig.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon dom, zat in verkeerde directory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |