Vertel anders nog eens zo'n rete-interessant verhaal over ongezouten pinda's.quote:
Jeetje, ze staat wel lekker op d'r achterste poten zeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe Chai deze gebande dagen doorkomt.
die kutten zijn nu een megacomeback aan het typen..quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen dag zonder ruzie tussen wd en vas
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel anders nog eens zo'n rete-interessant verhaal over ongezouten pinda's.
Schrijnend gebrek aan de zalvende invloed van Chai.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen dag zonder ruzie tussen wd en vas
Ik kan veel hebben, maar je gaat nu te verquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent een typische telegraaf mod.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar je gaat nu te ver
Als ik een foto van baby Pharkie mag zien en heb gezien.quote:
Damn, dat zou een agressief partijtje scharen worden.quote:
Wat is dat toch voor iets? Alle vrouwelijke fokkers vragen ernaar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik een foto van baby Pharkie mag zien en heb gezien.
Wil zien of ie cute is. Come on.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor iets? Alle vrouwelijke fokkers vragen ernaar.
Je moet de garnalen van de mac proberen, mi kanki.quote:
Geen haat wou aandachtquote:
NEIN.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet de garnalen van de mac proberen, mi kanki.
Ik wilde nog posten "inb4 krio".quote:
TR gemacht, enjoy your ban.quote:
Oef, jij weet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
mi kankiquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Arnhem, kom je me opzoeken?quote:
quote:Montelly post swingers. Als in naakt. Moet huilen.
quote:
Hoe was je massage dan, biljongen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!
Heel goed, dankuben alweer 2 weken intensief sporten. Dat kan weer
Ik werd nagewezen door mijn rode hoofdquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe was je massage dan, biljongen?
I hate you.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werd nagewezen door mijn rode hoofd
wd op klacht.nlquote:Klacht Lidl: klacht over aanbieding maan dag en dinsdag
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 6
er was een aanbieding van twee pakjes osseworst voor de prys van een deze aan bieding was er niet een medewerkster zy hier heeft u een tegoed coupon dan krygt u het de volgende voor de aanbiegings prys n.l 2.50 wat schets myn verbazing twee dagen later ik de osseworstjes ging kopen ik de korting niet kreeg de bedryfs leider vertelde my dat het kon ik zy dat als ik datniet kreeg ik een klacht in zou dienen want ik kryg het by c1000 altyd wel waarop hy zei wy zyn c 1000 niet
Gewenste oplossing
het gaat niet om die paar centen maar om de reactie van de bedryfsleider een aan bieding 2 osseworstjes voor2.50
Cum at mequote:
Morgen examen Nederlands, moet ik een nep sollicitatiegesprek voeren met m'n docent, en daarin moet ik vertellen wat m'n plannen zijn voor mijn loopbaan en waar ik over 5 jaar wil staan.quote:
Dat wisten we al langer dan vandaag, fijn dat jij er ondertussen ook zelf achter bent.quote:
Ricardoquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat wisten we al langer dan vandaag, fijn dat jij er ondertussen ook zelf achter bent.
I love you but I hate you.quote:
Zal eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |