dat soort dingen werken bij mij dan weer welquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:54 schreef tim94 het volgende:
Vuilnis ophalen werkt ook niet in de regio -___-
Wanneer gaan ze daar es wat aan doen
Ik stop ermee voor vandaag, dit heeft geen zin zo
Ik ben het aan het testen, je hebt gelijk, het is een rotwerk om een avenue passend (twee kanten maximaal uitbreidbaar) te plaatsen, het is me wel gelukt maar tochquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar zonder avenues kan je de hoogste density niet halen, dus je hebt wel meer ruimte voor zoning maar minder effectief.
Wat wel werkt : Water, brandweer, ziekenauto en politiequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat soort dingen werken bij mij dan weer wel(brandweer, ambulances, politie, stroom, water)
Ik ga een paar weken wachten tot de grootste fouten er uit zijn. Ondertussen Cities XL eens proberen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:54 schreef tim94 het volgende:
Ik stop ermee voor vandaag, dit heeft geen zin zo
in mijn werkstad heb ik ook nog wat mensen wonen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:14 schreef Maruna het volgende:
[..]
Heb je dan alles wonen in 1, en werken in de andere? Levert bij mij alleen maar traffic chaos op
Die schuine weg door het midden gaat helemaal dichtslibben denk ik.quote:
Waarschijnlijk wel, maak ik wel een keer een avenue vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die schuine weg door het midden gaat helemaal dichtslibben denk ik.
Ik zou sowieso die middelste weg helemaal doortrekken en er meteen een hoofdweg van maken. Dan voorkom je het probleem van dichtslibben al voor het grootste deel (uit ervaring meegemaakt)quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maak ik wel een keer een avenue van. Maar het gaat nu om het maximaal uitbreiden en ik probeer zo min mogelijk kruispunten te maken voor de herpederpiaanse inwoners.
Gaat vanzelf als je overcapaciteit hebt, via het regioscherm kunnen anderen het van jou kopenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef prefix1 het volgende:
hoe kan je elektro water etc aanbieden???
Aanbieden van vuilnis ophalen en dergelijke leverde bij mij wel inkomsten op, kan ej zien in je inkomsten scherm aan de rechterkantquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef tim94 het volgende:
[..]
Wat wel werkt : Water, brandweer, ziekenauto en politie
Wat neit werkt: Electriciteit (van industrie naar woon), Riolering, vuilnis ophalen (Kan ze wel aanbieden maar krijg geen inkomsten ervan en kan ze in mijn woonstad ook niet accepteren ofzo)
Nee, gebonden aan je account.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:09 schreef Dimens het volgende:
Hoe zit het trouwens met die key. Kun je hem verkopen en vervolgens de key hergebruiken?
Je zou het in theorie kunnen doorverkopen door elk spel op een ander origin account te koppelen en die ook door te gevenquote:
Als het goed is niet, bouw wel een vliegveld enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Als je van je stad een toeristische trekpleister maakt komen er dan alleen mensen uit je eigen regio (want daarin is mijn stad de enige...)???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |