Maar dan moet ik nog meer gaan adorerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon, ga mij maar adoreren.
Hoezoquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs
Queen.quote:Op woensdag 13 maart
2013 14:58 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/
profile/379508]JRRY[/url] het volgende: [..] Nee ik hou niet van
rockmuziek laat staan hele oude rockmuziek behalve Queen.
Als je gewoon normaal post is er niks aan de handquote:
Hitler hield van alle mensen, op joden, homo's en niet blanken en nog een heleboel na.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Ik sta open voor bijna alle muziek, op rock metal en hardcore achtige dingen na
gehandicapten niet te vergetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hitler hield van alle mensen, op joden, homo's en niet blanken en nog een heleboel na.
Ik doe niet raarquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal post is er niks aan de handmaar niet zo raar doen
Hier valt niet eens meer over te praten, na de tiende keer hebben we de hoop opgegeven.quote:
ik verveel mequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Slechte bijnaamverzinster.
Hoe was je hele dag niets doen?
...quote:
Want? JRRY is duidelijk een leek.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gedaan. Maar dan gaan Sof en JRRY weer huilen en schreeuwen en doen.
Nee, dan ga ik berichtjes typen en quoten op FOK! dat ga ik dan doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Al vaak genoeg gedaan. Maar dan gaan Sof en JRRY weer huilen en schreeuwen en doen.
België is drietalig. Vertel ik iets nieuws?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
Lol in Eupen spreekt men Duits maar het is in Belgie grappig zeg.
ga zelf huilen hypo. Ik laat jullie gewoon die muziek luisteren en haat er nooit op. Maar wij worden wel gehaat als we erover praten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij net toch ook?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ga zelf huilen hypo. Ik laat jullie gewoon die muziek luisteren en haat er nooit op. Maar wij worden wel gehaat als we erover praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |