Ah was jij dat!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
Wie was eigenlijk de fotograaf voor wie ik (lang, pluisbaardje) zijn BN'ers spiekbriefje opraapte?
Wil je ophouden met zo knipogen naar mij en vunzige smsjes sturen tijdens de film ?quote:
ssssh straks hoort mijn vriendinnetje hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wil je ophouden met zo knipogen naar mij en vunzige smsjes sturen tijdens de film ?
Telkens pushen of ik je kwam aftrekken op de WC vond ik niet zo netjes van je
't Was een Canon met een L-lensquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was het een lelijke kerel of een knappe dame?
Hoi!quote:
Niet doorhebben dat ik een 50D met 17-40 f/4 en 430 EXII met hema batterijen hebquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Was een Canon met een L-lens
[..]
Hoi!
Hoe leeg zijn die batterijen eigenlijk die ik hier nu heb liggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik een 50D met 17-40 f/4 en 430 EXII met hema batterijen heb
In de verpakking houden. Kano is later een beroemde man. Dan kan je het voor veel meer doorverkopen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe leeg zijn die batterijen eigenlijk die ik hier nu heb liggen?
Kunnen ze nog een ronde mee of kan ik ze beter meteen inlijsten als aandenken?
Als mede-Canonist heb ik een zesde zintuig voor rode randjesquote:
Geen idee. Misschien kan je er nog net een rappe keer mee doen. Ze waren iig te leeg voor mijn flitser.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe leeg zijn die batterijen eigenlijk die ik hier nu heb liggen?
Kunnen ze nog een ronde mee of kan ik ze beter meteen inlijsten als aandenken?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als mede-Canonist heb ik een zesde zintuig voor rode randjes, als je met een N*k*n had rondgelopen had ik die lijst gehouden
Oh, deed ie het daarom nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien kan je er nog net een rappe keer mee doen. Ze waren iig te leeg voor mijn flitser.
quote:
quote:
Wij zaten vlak naast elkaar. Ik vernam dat je mijn schoonmoeders gezellig vond?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik zat helemaal bovenin, op de achterste rij, in het midden, dus ik heb jullie allemaal in de gaten kunnen houden.
Niet die uit die aparte folder aubquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Zal ik straks een sneakpreviewfoto van Monopoly plaatsen
waren dat die twee vrouwtjes die er in het begin doorheen aan het beppen waren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij zaten vlak naast elkaar. Ik vernam dat je mijn schoonmoeders gezellig vond?
Zou goed kunnen. Een donkere vrouw en een lichte vrouw?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waren dat die twee vrouwtjes die er in het begin doorheen aan het beppen waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |