Ik voel me vereerd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:22 schreef FreeFun het volgende:
Ik heb me speciaal voor deze draad maar eens geregistreerd, ik lees al een paar jaar mee maar het moest maar eens
Het heeft ons leven ook behoorlijk veranderd, raar wat een bezoekje voor je kan doen.quote:De ervaring heeft ons leven echt wel veranderd, we staan zelf verzekerder in het leven en we gaan het zeker vaker doen. Het is alleen jammer dat het voornoemde onbegrip er voor zorgt dat je er niet openlijk over kan praten :/
Gelegaliseerd vreemdgaanquote:Als je het goed doet, dus geen enkele twijvel hebt, heel erg geil om te zien hoe hij geniet...
Ik vind dat echt lekker om te zien, soms liggen we naast elkaar bezig te zijn met iemand anders en kijken we elkaar aan, geen woorden meer nodig, geweldig gewoon...
Monique's parenparty, op de vrijdag(ook toegankelijk voor mannen alleen dan) 25 euro, op zaterdag(alleen paren) 65 euro, dat is de goedkoopste club.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:50 schreef dordtselaanturk het volgende:
Weet iemand waar je niet zoveel moet betalen voor een beetje genot?
Jij komt hier in de country club ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik had het er pas nog met Monique over ( van Moniques parenparty) dat we niet snappen waarom mensen naar een PARENclub gaan om daar PRIVE in een kamertje te gaan neuken met de deur op slot, waarom doe je het dan niet gewoon thuis?
Dat is dus de reden voor Monique om geen afgesloten kamers te maken, omdat je naar een parenclub gaat om bekeken te worden of om het met andere paren te doen en als je daar geen zin in hebt dan doe je het maar thuis of in een hotel ofzo
Nonses....quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik had het er pas nog met Monique over ( van Moniques parenparty) dat we niet snappen waarom mensen naar een PARENclub gaan om daar PRIVE in een kamertje te gaan neuken met de deur op slot, waarom doe je het dan niet gewoon thuis?
Dat is dus de reden voor Monique om geen afgesloten kamers te maken, omdat je naar een parenclub gaat om bekeken te worden of om het met andere paren te doen en als je daar geen zin in hebt dan doe je het maar thuis of in een hotel ofzo
Ik hoor toch echt andere verhalen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:36 schreef erodome het volgende:
de kans is enorm dat ze in een parenclub heel wat meer respect krijgt dan in de eerste de beste disco....
zoals?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt andere verhalen.
Veel alleenstaande mannen die denken dat elke vrouw met ze wil en moet neuken, want ze hebben immers entree betaald, en daar ook naar handelen. Mannen die als een stelletje bezig is heel irritant heel dichtbij gaan staan rukken, vaak met z'n zessen op een rij, terwijl 'n stelletje daar niet van gediend is. Veel prostituees die daar klanten scharrelen...quote:
Je hebt toch ook genoeg tenten waar alleenstaande mannen niet naar binnen mogen? Daar heb je die problemen dan helemaal niet lijkt me zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Veel alleenstaande mannen die denken dat elke vrouw met ze wil en moet neuken, want ze hebben immers entree betaald, en daar ook naar handelen. Mannen die als een stelletje bezig is heel irritant heel dichtbij gaan staan rukken, vaak met z'n zessen op een rij, terwijl 'n stelletje daar niet van gediend is. Veel prostituees die daar klanten scharrelen...
Prosties in parenclubs?????????quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Veel alleenstaande mannen die denken dat elke vrouw met ze wil en moet neuken, want ze hebben immers entree betaald, en daar ook naar handelen. Mannen die als een stelletje bezig is heel irritant heel dichtbij gaan staan rukken, vaak met z'n zessen op een rij, terwijl 'n stelletje daar niet van gediend is. Veel prostituees die daar klanten scharrelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |