Oeh gezellie, trek ik me boxer met tijgerprint voor de gelegenheid weer eens aan.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hmmmm tijd om de "stapstring" maar weer eens uit de kast te halen![]()
Ja en? De TS post nog gezellig mee hoor.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:45 schreef Robertje het volgende:
Dit topic is al 2 jaar oud
Sex an sich is nog veel ouder.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus? Prostitutie is het oudste beroep ter wereld maar ook nog niet achterhaald.![]()
Om maar een voorbeeld te geven .. heeft met dit topic niets te maken.
Waarom niet? Omdat je niet wilt dat je vriendin een andere vent gaat apeln? En waarom jij wel? zodat jij je leuter in een andere meid kan hangen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil best naar een parenclub maar in iedergeval niet met mijn vriendin.
Ik zou eigenlijk een vriendin moeten hebben die het ook wil leuk vindt om een keer mee te maken maar waar ik niet seksueel tot aangetrokken ben(of juist wel, dan is plezier die avond gegarandeerd)
Ik zou het in ieder geval nooit met mijn vriendin doen
Dat impliceer je zelf met bovenstaande uitspraak of lijkt het je leuk met een goede vriendin te gaan en rukkend toe te kijken terwijl ze gesandwitched wordt?quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zegt dat ik mijn leuter in een ander ga hangen?
Ik wil het gewoon een keer meemaken en er zijn wel een hoop dingen meer die ik wil meemaken maar die ik niet wil meemaken met mijn vriendinquote:Dat impliceer je zelf met bovenstaande uitspraak of lijkt het je leuk met een goede vriendin te gaan en rukkend toe te kijken terwijl ze gesandwitched wordt?
Ik snap dat niet .. leg eens uit ..jij wil genieten of bent nieuwsgierig maar je hebt liever je vriendin er niet bij?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil het gewoon een keer meemaken en er zijn wel een hoop dingen meer die ik wil meemaken maar die ik niet wil meemaken met mijn vriendin
Het wordt pas een probleem als ze wel zin heeftquote:En alles wat daar wel of niet gebeurt is uit vrije wil .. daar is ze nog altijd zelf bij.
Als zij er geen zin in heeft om iets met een ander te doen dan gebeurt het ook niet.
apartquote:Op maandag 14 oktober 2002 08:38 schreef hollander172 het volgende:
Wat ga je daar dan doen, kaarten ofzo??????quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
wie zegt dat ik om te geilen op andere meiden naar een parenclub ga? Ik zou het alleen niet willen dat mijn vriendin als lustobject gezien kan worden. Jij wel misschien met je vriend en dan verschillen we duidelijk van mening.
Ik ga wel met mijn vriendin naar een sauna, en misschien is dat wel niet veel anders maar zo ervaar ik het in ieder geval niet.
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het wordt pas een probleem als ze wel zin heeft
Maar jij vindt het wel lekker als allerlei vieze mannen geilend naar je vriendin zitten te kijken?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga je mee de laatste week van oktober of de eerste van november? Dan mag je me dat laten zien![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken en praten mag, aanraken nietquote:Want waar leg je de grens als iemand naar je vriendin kijkt in het dagelijks leven?
Zal bestquote:In iemands anders ogen zou je nu dus een vieze man kunnen zijn.
Ik voel me vereerd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:22 schreef FreeFun het volgende:
Ik heb me speciaal voor deze draad maar eens geregistreerd, ik lees al een paar jaar mee maar het moest maar eens
Het heeft ons leven ook behoorlijk veranderd, raar wat een bezoekje voor je kan doen.quote:De ervaring heeft ons leven echt wel veranderd, we staan zelf verzekerder in het leven en we gaan het zeker vaker doen. Het is alleen jammer dat het voornoemde onbegrip er voor zorgt dat je er niet openlijk over kan praten :/
Gelegaliseerd vreemdgaanquote:Als je het goed doet, dus geen enkele twijvel hebt, heel erg geil om te zien hoe hij geniet...
Ik vind dat echt lekker om te zien, soms liggen we naast elkaar bezig te zijn met iemand anders en kijken we elkaar aan, geen woorden meer nodig, geweldig gewoon...
Monique's parenparty, op de vrijdag(ook toegankelijk voor mannen alleen dan) 25 euro, op zaterdag(alleen paren) 65 euro, dat is de goedkoopste club.quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:50 schreef dordtselaanturk het volgende:
Weet iemand waar je niet zoveel moet betalen voor een beetje genot?
Jij komt hier in de country club ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik had het er pas nog met Monique over ( van Moniques parenparty) dat we niet snappen waarom mensen naar een PARENclub gaan om daar PRIVE in een kamertje te gaan neuken met de deur op slot, waarom doe je het dan niet gewoon thuis?
Dat is dus de reden voor Monique om geen afgesloten kamers te maken, omdat je naar een parenclub gaat om bekeken te worden of om het met andere paren te doen en als je daar geen zin in hebt dan doe je het maar thuis of in een hotel ofzo
Nonses....quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik had het er pas nog met Monique over ( van Moniques parenparty) dat we niet snappen waarom mensen naar een PARENclub gaan om daar PRIVE in een kamertje te gaan neuken met de deur op slot, waarom doe je het dan niet gewoon thuis?
Dat is dus de reden voor Monique om geen afgesloten kamers te maken, omdat je naar een parenclub gaat om bekeken te worden of om het met andere paren te doen en als je daar geen zin in hebt dan doe je het maar thuis of in een hotel ofzo
Ik hoor toch echt andere verhalen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:36 schreef erodome het volgende:
de kans is enorm dat ze in een parenclub heel wat meer respect krijgt dan in de eerste de beste disco....
zoals?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik hoor toch echt andere verhalen.
Veel alleenstaande mannen die denken dat elke vrouw met ze wil en moet neuken, want ze hebben immers entree betaald, en daar ook naar handelen. Mannen die als een stelletje bezig is heel irritant heel dichtbij gaan staan rukken, vaak met z'n zessen op een rij, terwijl 'n stelletje daar niet van gediend is. Veel prostituees die daar klanten scharrelen...quote:
Je hebt toch ook genoeg tenten waar alleenstaande mannen niet naar binnen mogen? Daar heb je die problemen dan helemaal niet lijkt me zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Veel alleenstaande mannen die denken dat elke vrouw met ze wil en moet neuken, want ze hebben immers entree betaald, en daar ook naar handelen. Mannen die als een stelletje bezig is heel irritant heel dichtbij gaan staan rukken, vaak met z'n zessen op een rij, terwijl 'n stelletje daar niet van gediend is. Veel prostituees die daar klanten scharrelen...
Prosties in parenclubs?????????quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Veel alleenstaande mannen die denken dat elke vrouw met ze wil en moet neuken, want ze hebben immers entree betaald, en daar ook naar handelen. Mannen die als een stelletje bezig is heel irritant heel dichtbij gaan staan rukken, vaak met z'n zessen op een rij, terwijl 'n stelletje daar niet van gediend is. Veel prostituees die daar klanten scharrelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |