abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2004 @ 17:19:56 #101
12569 Sony
Just me!
pi_17917158
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef Lolalala het volgende:

[..]

Mee??

Geinig dat je er zeg maar nog bent en dat je nog wel op mijn post kon reageren (ook al is het zo ver weg, ik dacht die is allang niet meer op fok)

Ik heb wel eens de indruk gekregen en me laten vertellen dat meiden erg gewild zijn? Zeg maar voor een man en een vrouw. "Ze zijn dolblij met je" zei men
Op zich is de uitdrukking dat vrouwen erg gewild zijn wel een beetje kort door de bocht genomen, maar in de kern is het wel waar ja, ik zou het alleen anders uitdrukken.

Veel van de vrouwen (van de stellen) die er komen zijn biseksueel (zeker niet alle hoor!) en zijn dus ook op zoek naar een andere vrouw. Ook veel mannen lijkt het leuk om eens een triootje te hebben en hebben er dus ook niets op tegen om een leuke avond met een andere vrouw erbij te hebben.

In een club is zoiets uiteraard eenvoudiger te realiseren dan in het 'gewone' uitgaansleven.
Een van de aanleidingen voor ons om ook eens te gaan was het feit dat mijn vriendin wel eens wat met een vrouw wilde proberen en daar had ik ook niets op tegen.

Je hoeft echter echt niet bang te zijn dat men gelijk met z'n allen op je afduikt of zo hoor... dat zijn zaken die zeker niet in een club gebeuren. Dus gewoon gaan als je nieuwsgierig bent en dan ontdek je vanzelf wel of het iets is voor jou of niet.
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  dinsdag 23 maart 2004 @ 17:45:30 #102
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17917721
quote:
Op maandag 22 maart 2004 22:55 schreef Lolalala het volgende:
Mee??
Jahoor waarom niet? Naar een club gaan doe je voor gezelligheid en je weet, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
quote:
Geinig dat je er zeg maar nog bent en dat je nog wel op mijn post kon reageren (ook al is het zo ver weg, ik dacht die is allang niet meer op fok)
Jij komt zeker niet vaak in PTA? Ik ben nog steeds aardig actief op Fok! hoor, het verveeld nog steeds niet na al die tijd.
Enige verschil is dat ik geen kloon meer gebruik. Eerst was ik bang "ontdekt" te worden maar dit gebeurde al zo snel na het openen van dit topic dat geen kloon hier meer aan kon helpen.
Nog sterker, ik ben zelfs herkend na bezoek aan de parenclub door iemand die daar ook was. Onvoorstelbaar maar waar aangezien het voor ons toch echt ~100km rijden is. De beste man vroeg alleen of hij niet gek was en ons daar gezien had, verder niks en hij woont nog in hetzelfde dorp ook.
quote:
Ik heb wel eens de indruk gekregen en me laten vertellen dat meiden erg gewild zijn? Zeg maar voor een man en een vrouw. "Ze zijn dolblij met je" zei men
Zolang de rolverdeling nog zo is dat vrouwen veroverd worden en mannen moeten veroveren gaat dit inderdaad op. Dit is in het gewone (uitgaans)leven niet anders maar wees niet bang, in een club heb je veel meer privacy en de kans dat je lastig gevallen wordt is nihil. (dit kan je van een doorsnee kroeg niet zeggen. )
Verder sluit ik me aan bij de woorden van Sony.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_17931007
Ik ga volgend weekend met m'n vriend en een goed bevriend stel naar een parenclub (fun4two).
Wij maken van te voren met elkaar duidelijke afspraken over wat we wel en niet doen. Mijn vriend en ik doen het alleen met elkaar en niet met andere stellen, hetzelfde geldt voor het stel met wie we gaan. Omdat we met z'n vieren zijn krijgen we weinig aandacht van andere stellen en dat is wel relaxt. Wij gaan er naartoe voor de lol. Lekker eten, lekker drinken, beetje bubbelen en relaxen maar dan op een erotische manier.

Ik heb maar één probleem: wat moet ik aan?!!
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:54:51 #104
17709 hollander172
pi_17942160
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 08:51 schreef Twiggy het volgende:
Ik ga volgend weekend met m'n vriend en een goed bevriend stel naar een parenclub (fun4two).
Wij maken van te voren met elkaar duidelijke afspraken over wat we wel en niet doen. Mijn vriend en ik doen het alleen met elkaar en niet met andere stellen, hetzelfde geldt voor het stel met wie we gaan. Omdat we met z'n vieren zijn krijgen we weinig aandacht van andere stellen en dat is wel relaxt. Wij gaan er naartoe voor de lol. Lekker eten, lekker drinken, beetje bubbelen en relaxen maar dan op een erotische manier.

Je hebt exact het goede uitgangspunt om naar een club te gaan, lekker rustig aan doen en niks van plan zijn.

Wat je aan moet moet je natuurlijk zelf weten, in ieder geval iets waar je je prettig in voelt. (je blijft een vrouw natuurlijk.) Het hoeft ook helemaal niet echt "over the top" gewoon lekker casual dan val je ook het minste op.
Misschien is het een idee om samen met de dame van het andere stel voordat je gaat lekker te gaan winkelen voor een nieuwe outfit? Heb je nog een hoop voorpret ook.
pi_18038152
quote:

En hoe was het?
  maandag 29 maart 2004 @ 18:53:31 #106
17709 hollander172
pi_18045979
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe was het?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar........
pi_18046296
Ben met mijn vriendin ook een keer gegaan naar lang wikken en wegen en topics lezen.

De keuze was gevallen op gogonuts te lelystad. En wat een keuze......

Een superavond gehad, daarna een beetje verslaaft geraakt aan deze club. Als we even in de gelegenheid zijn gaan we weer.

Nu nog een keer een fok! meeting @ gogonuts
To be or not to be.....
  maandag 29 maart 2004 @ 19:14:15 #108
17709 hollander172
pi_18046330
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:12 schreef Michelinmannetje het volgende:
Goed idee maar we hebben dit al eerder geprobeert maar het is uiteindelijk niet gelukt.

Met "we" bedoel ik Sony, Erodome en ik. (plus de partners natuurlijk)
Kunnen we wel een keer proberen weer eigenlijk.
pi_18046463
Count us in.

Ga je er een nieuw topic voor maken

En anders doen we een minimeeting met de zojuist genoemde stellen
To be or not to be.....
  maandag 29 maart 2004 @ 19:49:32 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_18047169
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:12 schreef Michelinmannetje het volgende:
Ben met mijn vriendin ook een keer gegaan naar lang wikken en wegen en topics lezen.

De keuze was gevallen op gogonuts te lelystad. En wat een keuze......

Een superavond gehad, daarna een beetje verslaaft geraakt aan deze club. Als we even in de gelegenheid zijn gaan we weer.

klinkt misschien heel raar maar wat voor mensen komen daar nu zoal? lelystad ken ik al niet.. (ik heb me ooit drie blaren gezocht naar de griend) de naam 'gogonuts' baart me nog meer zorgen. dat soort namen passen helemaal niet in mijn belevingswereld. ik heb een vriendin die mij mee wil nemen naar een parenclub. ze kan niet wachten zelfs. ik wil haar graag chapperoneren, maar ik ben bang dat ik toch heel erg graag naar een club ga die 'hole in two' heet of zo. klinkt bekakt, maar als je in dat hokje wordt gestopt wil je ook graag dat soort mensen om je heen om niet telkens eraan herinnerd te worden. wie o wie?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_18058094
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe was het?
We moeten nog.
Met volgend weekend bedoelde ik a.s. vrijdag.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:01:28 #112
17709 hollander172
pi_18060603
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

klinkt misschien heel raar maar wat voor mensen komen daar nu zoal? lelystad ken ik al niet.. (ik heb me ooit drie blaren gezocht naar de griend) de naam 'gogonuts' baart me nog meer zorgen. dat soort namen passen helemaal niet in mijn belevingswereld. ik heb een vriendin die mij mee wil nemen naar een parenclub. ze kan niet wachten zelfs. ik wil haar graag chapperoneren, maar ik ben bang dat ik toch heel erg graag naar een club ga die 'hole in two' heet of zo. klinkt bekakt, maar als je in dat hokje wordt gestopt wil je ook graag dat soort mensen om je heen om niet telkens eraan herinnerd te worden. wie o wie?
Ik begrijp je verhaal voor geen meter als ik eerlijk ben, wat wil je precies weten?

Je wil naar een soort hockeyclub waar ze aan partnerruil doen?
pi_18061153
Volgens mij is zoalshetis bang om een 'bepaald soort' mensen tegen te komen, maar eigenlijk geen idee heeft wat dat is. Hij wil naar een club waar 'dat soort mensen' niet komt maar vergeet dat als hij naar zo'n club gaat zelf bij 'dat soort mensen' hoort.

Kortom, dom gelul dat is gebasseerd op vooroordelen en aannames. Ik zou gewoon niet gaan als ik zoalshetis was.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:48:30 #114
37769 erodome
Zweefteef
pi_18061538
Zoalshetis...

In een parenclub komt vanalles en nog wat, er zijn hoog opgeleide mensen en er zijn mensen vanuit de laagste klasse's, alles loopt door elkaar en iedereen is gelijkwaardig aan elkaar, dat maakt het juist zo mooi, arm/rijk, dik/dun, slim/dom, knap/minder knap, het is er allemaal te vinden.

Gogonuts was vroeger een sauna complex, daar heeft het de naam aan over gehouden.
De club heeft dan ook een uitgebreidt nat gedeelte met een zwembad, een groot bubbelbad buiten, een turks stoombad en een gewone sauna.

Van te voren maak je je altijd druk, toen ik voor het eerst ging had ik ook zoiets van of mijn god waar ga ik nu weer verzeilt raken, het zal toch geen aso zooitje zijn zodat ik me daar de hele tijd zit af te vragen waarom ik hier in godensnaam aan begonnen ben, maar het was hartstikke leuk....

Je moet gewoon gaan, dan maak je het mee en weet je wat het is, is het niet wat je gedacht had, ach nou ja, geen man overboord en is het leuk, hartstikke mooi toch?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:52:48 #115
12569 Sony
Just me!
pi_18065604
Gogonuts is denk ik een van de weinige clubs waar werkelijk iedereen komt... dus van dik tot dun, van jong tot oud, van johnnies en anita's (no offense meant!) tot George en Christina's (hmm, klinkt niet echt bekakt, maar wist ff zo gauw niets anders ).

Hierdoor is het altijd een gezellige club waar veel kan, maar niets gebeurd wat je niet wil. Ook is het de enige club die wiij kennen waar nooit geen problemen met single heren zijn.

Onze tip voor de eerste keer: laat alle gedachten varen, ga er gewoon heen en laat het over je heen komen!

[edit] oh ja, betreffende de meeting.... helaas kwam er van allerlei kanten de vorige keer wat tussen, maar indien er een nieuwe datum komt: count us in!
Laten we dan wat langer van tevoren plannen, dan is het voor iedereen wellicht wat eenvoudiger in te plannen.
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_18065825
bel gewoon eens een parenclub!
In die bewuste tak van busiiness is discretie geboden.
Ik denk dat zij je nog het beste kunnen uitleggen wat de ins en outs zijn
  dinsdag 30 maart 2004 @ 18:12:34 #117
17709 hollander172
pi_18067161
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:05 schreef Slabberdewatski het volgende:
bel gewoon eens een parenclub!
In die bewuste tak van busiiness is discretie geboden.
Ik denk dat zij je nog het beste kunnen uitleggen wat de ins en outs zijn
Gewoon een keer gaan, ik snap dat de drempel wat hoger ligt dan bij andere uitgaansgelegenheden maar dit is toch de manier om het te ervaren. Vind je het niks dan ga je gewoon weer. Zorg wel dat je vroeg aanwezig bent want dan kan je een beetje "wennen" mocht dat nodig zijn. Als je net komt voordat de dresscode ingaat dan zal je je niet goed op je gemak en erg bekeken voelen.

Voor het geld hoef je het niet te laten, hoevaak eindigen mensen niet in bijvoorbeeld een kroeg waar ze vaak nog meer uitgeven en ineens het idee hebben: "wat doe ik hier in godsnaam?"

Als je je overigens niet tussen een bepaald soort publiek wil mengen zou ik zoalshetis willen adviseren de rest van zijn leven binnen te blijven en alles thuis te laten bezorgen, zo ontkom je er misschien wel aan. Als je wel af en toe naar buiten gaat, kijk om je heen en je ziet het gemiddelde van wat er in een parenclub ook rondloopt.
  woensdag 31 maart 2004 @ 00:29:30 #118
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_18075647
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik ben het niet 100% met je eens maar in sommige punten kan ik me wel vinden ja.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_18267559
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 10:46 schreef Twiggy het volgende:

[..]

We moeten nog.
Met volgend weekend bedoelde ik a.s. vrijdag.
En Twiggy wat waren je ervaringen in Fun4two? Is het inderdaad een "discriminerende" club zoals ik wel vaker hoor?
pi_18322252
Goh, dat klinkt allemaal wel heel goed. We hebben het er wel eens over gehad, maar we zijn nog nooit concreet op zoek gegaan naar een leuke club. Die club in Lelystad lijkt mij wel wat (ook nog bereisbaar; 1,5 uur). Heeft iemand nog een tip van een club wat meer in het noorden?
katala
  zondag 11 april 2004 @ 19:32:08 #121
17709 hollander172
pi_18351460
quote:
Op donderdag 8 april 2004 08:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En Twiggy wat waren je ervaringen in Fun4two? Is het inderdaad een "discriminerende" club zoals ik wel vaker hoor?
Ik vraag me ook af hoe hun eerste bezoek is geweest, leef je nog?
  zondag 18 april 2004 @ 19:52:46 #122
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_18520792
Twiggy???
Love is in the air...
pi_18522394
quote:

[..]

Kreeg wel te horen van een stel dat er loting gedaan zou worden? Ze blijken een "overschot" aan leden te hebben.
WIj zelf komen er niet zo vaak meer ivm tijdgebrek we bezoeken heel af en toe andere feesten
  maandag 31 mei 2004 @ 01:00:36 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19526559
Letterman (uit gesloten topic):
quote:
Ik ben benieuwt of hier mensen "rondhangen" met 1 of meerder ervaringen met een parenclub bezoek. In mijn beleving lopen daar vn lelijke vunzige mensen rond. Omdat ik met mijn vriendin toch wel eens langs wil effe hier checken!
pi_19527353
quote:

niets
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:08:20 #126
12569 Sony
Just me!
pi_19560905
quote:
Op maandag 31 mei 2004 01:00 schreef Aventura het volgende:
Letterman (uit gesloten topic):
[..]
Nou, ik denk dat dit topic idd wel je de antwoorden kan bezorgen die je zoekt Letterman. Laa maar horen indien je echter toch nog vragen hebt.
pi_19561862
Ik vraag me toch ook af hoe het werkt, is het namelijk niet zo dat er heel veel van die single mannen zijn die gewoon uit zijn op sex? En dan, gaat het om de nieuwe mensen die je daar tegenkomt, of ga je vaak met iemand van tevoren en blijf je daarbij?
Wanneer een brug open is, kan je er niet overheen fietsen/lopen. Dicht is het andersom. Moet dat niet anders zijn? ;)
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:50:49 #128
37769 erodome
Zweefteef
pi_19562016
Ligt eraan naar welke club je gaat, vele hebben een verbod op alleenstande mannen, de andere hebben meestal een max aan alleenstaande mannen.

Daarbij is het zo dat er wel strenge regels zijn, in parenclubs bepalen de vrouwen hoe of wat(beterrrrrrrrrrrr ), een man die te handtastelijk is wordt eruit gezet, je moet respect tonen voor de dames...

En hoe het gaat als je mensen tegenkomt die je leuk vind?
Zoals je zelf wil, wil jij lekker alleen maar een avondje uitgaan, no prob....
Wil jij de hele avond bij een stel blijven hangen, no prob....
Wil je lekker wisselen, no prob...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19562183
Ok, allemaal erg relaxed dus. Maar wat voor soort publiek komt erop af? Jonge mensen of alleen "oude" mensen? Ik probeer hier niemand mee te beledigen btw

[ Bericht 65% gewijzigd door jokr op 01-06-2004 15:03:56 ]
Wanneer een brug open is, kan je er niet overheen fietsen/lopen. Dicht is het andersom. Moet dat niet anders zijn? ;)
pi_19562636
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef jokr het volgende:
Ok, allemaal erg relaxed dus. Maar wat voor soort publiek komt erop af? Jonge mensen of alleen "oude" mensen? Ik probeer hier niemand mee te beledigen btw
toen ik er was ( en het was erg cool en geil) varieerde de leeftijd van begin 30 tot eind 50 schat ik.
pi_19564004
quote:

[..]

Wij kwamen zonder enige problemen binnen. Het klopt wel dat binnen voornamelijk goed uitziende, verzorgde, relatief jonge mensen waren. Ik vond dit eerlijk gezegd erg prettig, ik voelde wel thuis tussen het publiek. Noem me discriminerend maar ik vond het erg prettig dat er geen oude uitgezakte kerels en dames waren.

Wij hebben er iig een leuke avond gehad.
  woensdag 2 juni 2004 @ 06:54:28 #132
45120 virtual250
ja altijd :-)))))
pi_19579866
ik ben 2 weken geleden ook in fun4two geweest voor het eerst en eerlijk gezegd vond ik het best wel ok daar, heb geen enkel probleem gehad met het deurbeleid en we zijn meteen lid geworden, ik vond het daar erg verzorgd en schoon, ze hadden alles goed voor elkaar en we hebben daar een hele leuke avond gehad en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:56:50 #133
96261 Hotnights
Erotiek en meer...
pi_19593487
Tipje voor als je in de buurt van rucphen woont...

Op vrijdag 18 juni hebben we voor alle bezoekers van www.hotnights.nl (alleen paren), die de drempel van Mystique niet goed durven te nemen en dus nog nooit in onze stijlvolle ero ambiance geweest zijn, een speciaal en ongedwongen KENNISMAKINGS UUR van 21.00-22.00 u.
Kom lekker op je gemak rondneuzen en dat op een geheel vrijblijvende, discrete en kosteloze manier. Bevalt het een en ander niet, kan men zonder kosten voor 22.00 uur weer vertrekken.
Blijft men, dan bedraagt de all inclusif entreeprijs 75 euro. Daarnaast profiteert U ook nog eens van onze fantastische WELKOMSTAANBIEDING. Bij inschrijving voor lidmaatschap, (=verplicht als men besluit te blijven) voor slechts 25 Euro, ontvangt U een GRATIS entreebewijs voor een volgende vrijdag of zondag.

Kom voor een uitgebreide kennismaking en rondleiding en stel alle vragen die maar denkbaar zijn; vragende mensen worden bij ons geholpen.
Drink gezellig wat aan onze bar en voel je tot niets verplicht. Beleef de sensatie van Mystique en stap in de wereld van compleet erotisch uitgaan op niveau.

Neem maar van ons aan, dat je er beslist geen spijt van krijgt. Jullie zijn van harte welkom en maak eenvoudig en relaxt je opwachting in Mystique: stijlvol, gezellig en opwindend spannend.....
Nieuw in nederland!!! Wij hebben ze...
ViCon
Het vibrerende condoom!
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:59:41 #134
84009 girllover
You had me at hello
pi_19593571
quote:
Op zaterdag 7 september 2002 13:07 schreef Roscoo het volgende:
Hoe ben je haar dan kwijtgeraakt?
  woensdag 2 juni 2004 @ 18:01:21 #135
84009 girllover
You had me at hello
pi_19593609
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:45 schreef jokr het volgende:
Ik vraag me toch ook af hoe het werkt, is het namelijk niet zo dat er heel veel van die single mannen zijn die gewoon uit zijn op sex?
Waar denk je dat die andere mensen op uit zijn dan?
pi_19601012
Bij fun4two komen op zaterdag de jongere mensen zeg maar, en dan bedoel ik dat het merendeel 20-35 is.

Vooral op zondag een ouder publiek.
pi_19674254
Wij gaan weleens naar fun4two en bevalt ons prima. Zaterdag inderdaad wat jongere mensen. Vrijdag en zondag gemengd publiek. Gewoon zelf uitproberen wat jullie de leukste avond vinden. Succes
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:38:03 #138
17709 hollander172
pi_21202730
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef girllover het volgende:

[..]

Waar denk je dat die andere mensen op uit zijn dan?
een leuke avond?

Hoe je deze invult moet ieder voor zich uit maken.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:01:57 #139
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21203341
intressant topic dit,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 11 augustus 2004 @ 14:18:52 #140
17709 hollander172
pi_21206881
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
intressant topic dit,
Had het zo snel niet eens gezien.

Topic is wel van 2002 he? Of wil je met raus een keertje gaan?
  maandag 6 september 2004 @ 19:03:24 #141
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_21787870
Dit hele topic heeft me wel erg nieuwsgierig gemaakt naar zo'n club... Zijn er nog meer mensen met ervaringen?
Love is in the air...
pi_21795567
jja ben ook wel erg benieuwd! met vriendin en ik willen misschien ook weleens wat anders!
zie veel positieve ervaringen over gogonuts, alleen werk in lelystad, zit niet echt te wachten op een vrouw, die ik smiddags wat heb verkocht en dat ik haar dan savonds lig te n.....!
pi_21795880
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 00:25 schreef nbhardstyle het volgende:
jja ben ook wel erg benieuwd! met vriendin en ik willen misschien ook weleens wat anders!
zie veel positieve ervaringen over gogonuts, alleen werk in lelystad, zit niet echt te wachten op een vrouw, die ik smiddags wat heb verkocht en dat ik haar dan savonds lig te n.....!
En datzelfde denkt de vrouw uit lelystad ook, en daarom liggen jullie samen in muiden te n...

Oftewel, ik zou me daar niet veel van aantrekken, hooguit denken dat je dezelfde hobby hebt indien je elkaar herkent (wie zegt dat je dan immers verder moet gaan, als je elkaar zo goed ligt om te n.... dan kan dat zowel in lelystad wel als in muiden, of waar dan ook)
  dinsdag 7 september 2004 @ 20:07:52 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21810527
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:14 schreef hollander172 het volgende:
Ja mag wel een keertje met ons mee hoor, wees niet bang dat we van alles van je verwachten want daarvoor gaan we niet naar een parenclub maar dit had je al kunnen lezen natuurlijk.
Tof en spontaan van je, wanneer gaan we maat?
  woensdag 8 september 2004 @ 18:04:06 #145
17709 hollander172
pi_21823695
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 20:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tof en spontaan van je, wanneer gaan we maat?
Maken we er een officiele meet van?
  woensdag 8 september 2004 @ 18:16:10 #146
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 9 september 2004 @ 08:52:52 #147
17709 hollander172
pi_21832947
quote:
Op woensdag 8 september 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
Huur de zaak maar af ..
Ff datumpje prikken.
Doet OPM de poll weer?

Leer is niet verplicht overigens, anders sluiten we degene met textielpakken weer buiten.
  donderdag 9 september 2004 @ 11:58:58 #148
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_21835678
Hmmmm tijd om de "stapstring" maar weer eens uit de kast te halen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 9 september 2004 @ 14:45:17 #149
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_21839183
Dit topic is al 2 jaar oud
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 9 september 2004 @ 14:57:07 #150
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_21839418
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:45 schreef Robertje het volgende:
Dit topic is al 2 jaar oud
Dus? Prostitutie is het oudste beroep ter wereld maar ook nog niet achterhaald.
Om maar een voorbeeld te geven .. heeft met dit topic niets te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')