quote:Ik geloof dat muziekfragmenten die niet langer dan een minuut duren wel geplaatst mogen worden.
Op zaterdag 07 september 2002 13:01 schreef blup het volgende:
First post, is het toegestaan om voorbeeldjes te posten van wat je zoekt, jeweetwel muziek uit een liveset halen?
quote:Ik heb het over een lekker wijf , niet over een homo-neger ...
Op zaterdag 07 september 2002 00:50 schreef Lortnoc het volgende ( in het vorige topic "Het grote "Ik zoek een nummer-topic deel 18":
Is dat niet het nieuwe nummer van Brooklyn Bounce? Geen idee hoe het heet en ik wil t ook niet weten.
In de clip zie je meer zo;n computer geanimeerde stad, met flatgebouwen enzo , en het begint met een lekker wijf op een rode motor ( die motor is ook 3D geanimeerd )
Het nummer is al een tijdje uit , ik denk een weekje of 5/6 ...
( Het is niet Aliyha en niet brooklyn bounce , het is een wijf alleen)
Ik zoek de naam van de zangeres en het nummmer , maar een paar schreens van die clip zou perfect zijn ( met name een paar van die 3D stad ...
ALvast bedankt
quote:Oke,
Op zaterdag 07 september 2002 13:03 schreef Thelonious het volgende:[..]
Ik geloof dat muziekfragmenten die niet langer dan een minuut duren wel geplaatst mogen worden.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 07 september 2002 09:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
ik denk het ook. ben hem nu aan het luisteren.
en ik heb nog steeds de zelfde vraag.
het lijkt op turks maar weet het niet zeker. Het wordt af en toe op 3fm gedraaid.
weet iemand het toevallig want ik vindt het een supernummer. En het is dus niet kiss kiss.
bvd
Addictive-Truth Hurts
nee is hem ook niet.
sjorry
quote:Paulina Rubio - don't Say Goodbye ==> superrrr lekker ding trouwens op sommige shots vind ik!!
Op zaterdag 07 september 2002 13:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
btw , ik zoch ( en zoek nog steeds ) dit nummer :In de clip zie je meer zo;n computer geanimeerde stad, met flatgebouwen enzo , en het begint met een lekker wijf op een rode motor ( die motor is ook 3D geanimeerd )
Het nummer is al een tijdje uit , ik denk een weekje of 5/6 ...
( Het is niet Aliyha en niet brooklyn bounce , het is een wijf alleen)
Ik zoek de naam van de zangeres en het nummmer , maar een paar schreens van die clip zou perfect zijn ( met name een paar van die 3D stad ...
ALvast bedankt
quote:LAS KETCHUP!!!
Op zaterdag 07 september 2002 13:58 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Door postinggirl - zaterdag 07 september 2002 12:13--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 09:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]ik denk het ook. ben hem nu aan het luisteren.
en ik heb nog steeds de zelfde vraag.
het lijkt op turks maar weet het niet zeker. Het wordt af en toe op 3fm gedraaid.
weet iemand het toevallig want ik vindt het een supernummer. En het is dus niet kiss kiss.
bvd
--------------------------------------------------------------------------------Addictive-Truth Hurts
nee is hem ook niet.
sjorry
Je hoort de teksten van de originele plaat met een zware beat die er achter loopt. Daarna komt er een non-vocale stukje, en dan krijg je die teksten met die beat die er achter loopt weer te horen.
quote:Die is van onze grote vriend en DJ van [url="www.tdf-berlikum.nl"TDF[/url]
Hardhouse/dance remix van de plaat van REM - losing my religion.
Dj Stef van het Confusion Label (Net als Member Bruce Wills)
Opgezet door (Oldschool) DJ E-Rik
< sample offline >
[Dit bericht is gewijzigd door twiFight op 07-09-2002 23:28]
quote:Is inderdaad van infected afgeleid/gejat dat nummer ja!
Oke,
nog 'n vraag aan Bad_Boy_Tom
De sensation dvd die van jean maar dan het 2e liedje heeft een beetje iets weg van infected van bartez weet je ook hoe die heet ?
Iemand anders misschien???
quote:Noa Assembly - Into The Fire
Op zaterdag 07 september 2002 19:35 schreef twiFight het volgende:
Het is geloof ik de intro van de volgende live set:
DJ Tiesto - Live at Radio BU 001
quote:Inderdaad ja! Heerrrrrlijk nummer!! Vooral de Cosmic Gate mix!!
Op zaterdag 07 september 2002 19:30 schreef spooner2k het volgende:[..]
is die niet van Dumonde ?!
quote:Tenks!
Op zaterdag 07 september 2002 21:47 schreef serano het volgende:
Noa Assembly - Into The Fire
voila
weet je toevallig de mix ook?
(of is het gewoon de DJ Tiesto remix )
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 22:20 schreef serano het volgende:
staat geen mixversie bij - is overigens 't eerste nummer op in search of sunrise 3...
Ik hoop alleen nog wel een mooie single versie te vinden.
Vooralsnog heeft Kazaa niks.
Dat oude liedje wordt door een vrouwke gezongen, en het gaat ongeveer zo: Ow whatever somebody, i wanne feel the heat it's somebody,yes whatever somebody,with somebody to love you, don't you wanne dance, say you wanne dance, don't you wanne dance....
weet iemand misschien de titel van de gemixte song, of van dat oude liedje apart??
quote:Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody??
Op zondag 08 september 2002 06:07 schreef Poogie het volgende:
ik hoorde een liedje in een discotheek,een beetje ouder liedje, en die was gemixd met silvio ecomo - no dip..Dat oude liedje wordt door een vrouwke gezongen, en het gaat ongeveer zo: Ow whatever somebody, i wanne feel the heat it's somebody,yes whatever somebody,with somebody to love you, don't you wanne dance, say you wanne dance, don't you wanne dance....
weet iemand misschien de titel van de gemixte song, of van dat oude liedje apart??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |