Bovendien, win deze koers vandaag en je bent een MSR legendequote:Op zondag 17 maart 2013 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..], het is wel een world tour koers, met Slagter staan ze ook nog kort in het klassement. Ook al zijn de omstandigheden zwaar, dit geldt voor iedereen.
Wie klaagt er dan? Ik heb in dit topic nog niemand voorbij zien komen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, ik heb toch meer respect voor bijvoorbeeld Sagan dan voor allerlei klagende renners in dit geval eigenlijk.
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:46 schreef Madhouse11 het volgende:
Geweldig al die foto's van bevroren renners.
Krijgen we een keer unieke beelden tijdens neutralisatie, gaat Jacky Durand vrolijk vertellen dat.de rennerd gedwiskalificeerd kunnen worden omdat het verboden is voor de renners om hun mobieltjes te gebruiken tijdens een koers....
Krijgen we een keer unieke beelden tijdens neutralisatie, gaat Jacky Durand vrolijk vertellen dat.de rennerd gedwiskalificeerd kunnen worden omdat het verboden is voor de renners om hun mobieltjes te gebruiken tijdens een koers....
koen de kort wil afgeschoten wordenquote:Op zondag 17 maart 2013 13:47 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wie klaagt er dan? Ik heb in dit topic nog niemand voorbij zien komen.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 17-03-2013 om 13:46:27Vacansoleil-renners melden dat ze zin hebben in finale Milaan-Sanremo. Zijn goed opgewarmd in de bus... reageer retweet
Met die instelling gaat het ook wel erg lastig worden als ze wel weer op gaan stappen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:45 schreef Felagund het volgende:
[..], het is wel een world tour koers, met Slagter staan ze ook nog kort in het klassement. Ook al zijn de omstandigheden zwaar, dit geldt voor iedereen.
Niemand buiten Nederland snapt deze tweet...twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 17-03-2013 om 13:54:03RT @RickFlens: Now you really can say cycling is in heavy weather. #milansanremo #msr http://t.co/LAdqThHWmJ reageer retweet
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:55 schreef marcodej het volgende:
Niemand buiten Nederland snapt deze tweet...twitter:BlancoCycling twitterde op zondag 17-03-2013 om 13:54:03RT @RickFlens: Now you really can say cycling is in heavy weather. #milansanremo #msr http://t.co/LAdqThHWmJ reageer retweet
Now the apple falls out of the tree.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat is er eentje voor Make that the cat wise
Brabants Engels nog leuker: I do not search it anymore.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:
that's indeed a little bit stone coal english.
Die had nu huilend of stomdronken in het hoekje van de bus gezeten.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:01 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat Andy niet meedoet, was wel weer voor hem geweest.
quote:Op zondag 17 maart 2013 14:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Brabants Engels nog leuker: I do not search it anymore.
Of tegen een collega zeggen: I will go to OUR mom.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Brabander ben moest ik even denken voor ik hem begreep.
twitter:mrconde twitterde op zondag 17-03-2013 om 13:58:43Seems like a joke when Sampodoria-Inter (in a stadium) is getting cancelled due to snow but Milano-San Remo - on roads! - goes on.. #msr reageer retweet
Ik snap hem als Noorderling i.i.g. niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ondanks dat ik Brabander ben moest ik even denken voor ik hem begreep.
idemquote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap hem als Noorderling i.i.g. niet.
Brabanders zeggen soms 'ik zoek het niet meer' wanneer ze iets beu zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap hem als Noorderling i.i.g. niet.
Dankquote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Brabanders zeggen soms 'ik zoek het niet meer' wanneer ze iets beu zijn.
Toch eerst Handzame Classic?quote:Op zondag 17 maart 2013 14:04 schreef marcodej het volgende:
Sporza begint eraan met een voorbeschouwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |