Ik hoop op een massale boycot.quote:
Als ze een betere opvolging hebben dan Ducrot & Dijkstra.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:16 schreef eentwee het volgende:
[..]
Met commentaar van... Mart SmeetsWanneer zijn we nou eens écht van die man af?
85% a 90% stemt gewoon op de NOS af hoor.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop op een massale boycot.
Of juist torenhoge kijkcijfers, dat zal ze wsl meer pijn doen...
Inderdaad, denk eigenlijk dat er praktisch niemand níet naar de NOS gaat kijken vanwege hun beleid (de mensen die daar kritiek op hebben keken sowieso doorgaans al naar Sporza).quote:Op zondag 17 maart 2013 12:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
85% a 90% stemt gewoon op de NOS af hoor.
Klopt. Dat is slecht een handjevol. De grote meute blijft gewoon NOS kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, denk eigenlijk dat er praktisch niemand níet naar de NOS gaat kijken vanwege hun beleid (de mensen die daar kritiek op hebben keken sowieso doorgaans al naar Sporza).
twitter:edekker1970 twitterde op zondag 17-03-2013 om 12:54:51Absolute waanzin! Renners huilend op de fiets. reageer retweet
Ik snap die tweet daarvoor niet. Wat is bullshit? Koersen? Want die foto onderstreept zijn punt niet echt.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:55 schreef marcodej het volgende:
twitter:edekker1970 twitterde op zondag 17-03-2013 om 12:54:51Absolute waanzin! Renners huilend op de fiets. reageer retweet
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik snap die tweet daarvoor niet. Wat is bullshit? Koersen? Want die foto onderstreept zijn punt niet echt.
quote:13:06:54 CET
There's no point getting to comfortable on the buses though as the riders will have to go outside and do it all over again in rough 30 minutes.
On the plus side, the weather is much better on the other side of the climb with overcast skies all along the coast.
Is dit die befaamde Giro etappe?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:07 schreef Wombcat het volgende:
Ach, het kan altijd erger. Dat kan 'ie aan Breukink vragen
[ afbeelding ]
Onderweg douchje pakken, nieuwe kleertjes aan, haartjes recht en knallen.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies, dit lijkt me prima te doen.
twitter:RichardPlugge twitterde op zondag 17-03-2013 om 13:08:50Arenzona: icerain, 5 degrees, not really the right circumstances to let riders restart (in wet clothing). reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |