PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Jep, kreeg net weer kippenvel toen ik dat stukje in die pack opening video zag. Heb totaal niets met Man City, maar holy shit, dat moment vergeet ik nooit meer.quote:
Jep, precies hetzelfde. Ik schakelde in toen QPR net gescoord had. Ik kreeg weer kippenvelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jep, kreeg net weer kippenvel toen ik dat stukje in die pack opening video zag. Heb totaal niets met Man City, maar holy shit, dat moment vergeet ik nooit meer.
Ik keek live, maar zo bijzonder vond ik het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jep, kreeg net weer kippenvel toen ik dat stukje in die pack opening video zag. Heb totaal niets met Man City, maar holy shit, dat moment vergeet ik nooit meer.
Kut keeper en ik wil geen Fransen meerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Of met Beister en Diekmeier er nog bij
Wat boeit die ene extra Fransman nou..nog een geniale speler ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut keeper en ik wil geen Fransen meer
Ik dacht misschien Kelvin en Baiano rechts. Dan moet ik nog iets voor links hebben.
Best een goed team hoor VDM.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Of met Beister en Diekmeier er nog bij
In dat geval zou ik Fahrmann op doel zetten.
Die is gewoon uit op een platen contract.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:42 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Die gekke Schumacher ook. Beetje een autootje rijden en dan de kleedkamer van Barca in mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:barcastuff twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 23:23:12Xavi (91) and Busquets (77) have together completed more successful passes (168) in the opposite half than AC Milan (109) tonight [via opta] reageer retweet
---twitter:barcastuff twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 23:47:39Busquets recovered 13 balls tonight and was the only Barcelona player who didn't lose any #fcblive #ucl [via @carles_domenech @latdp] reageer retweet
Lui wijf ernaast.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef DannyDeko het volgende:
Er waren hier toch meer mensen die Cheat on me keken? Geweldig programma zegWel last van een hoop plaatsvervangende schaamte
Iedereen volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ach, tis wel vermakelijk, maar ik had gehoopt dat het al wat spectaculairder zou zijn
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Doe ik altijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef DuTank het volgende:
#YOLOSWEK opdrachten inleveren zonder ze nog een keertje na te kijken
Ze verneuken alleen maar zichzelf door te hard te gaan liggen wippenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Ja, je mist een beetje het echte losgaan. Bij Temptation Island was er echt verleiding en waren er feestjes enzo..hier is er geen enkele temptation behalve die opdrachten die ze krijgen..verder gebeurt er gewoon niets. Bij RTL hopen ze dan dat die stelletjes stiekem in bed vreemd gaan ofzo, maar dat lijkt er echt niet van te gaan komen
Dan zou het epic worden wat ruzies enzo betreft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Ja, je mist een beetje het echte losgaan. Bij Temptation Island was er echt verleiding en waren er feestjes enzo..hier is er geen enkele temptation behalve die opdrachten die ze krijgen..verder gebeurt er gewoon niets. Bij RTL hopen ze dan dat die stelletjes stiekem in bed vreemd gaan ofzo, maar dat lijkt er echt niet van te gaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |