Niks mis met een beetje enthousiasmequote:
Uhu..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik had mijn browser even geleegd en denk dat het daardoor komt (excuus zoeken)
nee word nie graag gedeeld....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ben je er nou trouwens donderdag wel of niet bij Nikkie?
Oke zelf weten danquote:
Nee moet ff kijken wat me dat kost met trein... auto ben k zo 60 euro kwijt en dat voor n dag vind k veel geld.. miss is er een aaanbieding met trein ofzo... maar hoe laat is de bedoeling dan???quote:
ik nog een koffiequote:
Half zes, zes uur ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee moet ff kijken wat me dat kost met trein... auto ben k zo 60 euro kwijt en dat voor n dag vind k veel geld.. miss is er een aaanbieding met trein ofzo... maar hoe laat is de bedoeling dan???
Geen idee?quote:
Dat is nauwelijks de moeite om dan nog te gaan slapen zegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog een koffie![]()
moet er om 3 uur al uit door die kut sneeuw
ik ook niet... denk geen goed plan gezien vorige situatie in zijn huis... hmmmm hou me op de hoogte wie wat waar enz en dan kijk ik ff naar de kosten ok?quote:
Half uurtje denk ik. Half 7 gaat hier de wekkerquote:
Geen idee waar je het over hebt maar we gaan niet naar Toek thuisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ook niet... denk geen goed plan gezien vorige situatie in zijn huis... hmmmm hou me op de hoogte wie wat waar enz en dan kijk ik ff naar de kosten ok?
Arme jij knufffffffffelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog een koffie![]()
moet er om 3 uur al uit door die kut sneeuw
nee da zeg ik toch slimmerd...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt maar we gaan niet naar Toek thuis
oke oke logisch....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Half uurtje denk ik. Half 7 gaat hier de wekker
heb vandaag niets hoeven te doen dus is 3 uur meer dan genoeg slaapquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is nauwelijks de moeite om dan nog te gaan slapen zeg
Nee dat zeg ikquote:
quote:
Ik vind het knap. Bij minder dan 6 voel ik me behoorlijk slecht als ik moet opstaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb vandaag niets hoeven te doen dus is 3 uur meer dan genoeg slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |