van binnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]ik ken me familie wel een beetje... van binnen en buiten..
mag maar hoeft niet hoor lieverd. Maar je klaagde dat ik niet belde....quote:
ik weet niksquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
super schuldig.... ik heb t al bewezen
Nou dit zegt al genoegquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
super schuldig.... ik heb t al bewezen
hmmmmm k kijk wel ff.... miss straksquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag maar hoeft niet hoor lieverd. Maar je klaagde dat ik niet belde....
hoopte dat je meteen hier heen kwam, wilde niet dat je boos werd.quote:
je mag wel mee naar HA.ga zo eens kijkequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
als k bij je ben zit jij bij ha... trouwens heb andere foto in fotoboek gezet... t word nog wel wat met mij....
Gelijk ff lurkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
als k bij je ben zit jij bij ha... trouwens heb andere foto in fotoboek gezet... t word nog wel wat met mij....
checkquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
ze woont om de hoek dus je kan nog beter checken als je wil/magquote:
heel nederland is om de hoek met het aantal kilometers dat ik rijquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze woont om de hoek dus je kan nog beter checken als je wil/mag
om de hoek nog wel...quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze woont om de hoek dus je kan nog beter checken als je wil/mag
NL is dan wel relatief kleinquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel nederland is om de hoek met het aantal kilometers dat ik rij
Nou ja dit is dan helemaal dichtbij lolbroekquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel nederland is om de hoek met het aantal kilometers dat ik rij
nederland is kleinquote:
schaar?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
grrrrr foto is te groot... hoe verklein ik mijn foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |