SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Serieus?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
De film had leuke kleurtjes en was leuk geanimeerdlaten we het daarbij houden
Als je wilt zien hoe goed Disney kan animeren, zeker gaan. Als je een leuk verhaal wilt met een goed einde, vooral thuisblijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Serieus?hij leek me echt tof namelijk...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
@schaar maar wel al roodmorgen de schaar er in
ERMAGERD IK SCHROK BIJNASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Die gaat zich focussen op de internationale markt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
Wat is met Sephora?ik heb mijn UD-dealer nodig!
Maastricht is internationaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die gaat zich focussen op de internationale markt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja, is gewoon een bullshit verhaal voor 'die winkels lopen voor geen ene meter'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maastricht is internationaal![]()
![]()
En wat een flauwekul want die shop-in-shops zijn toch juist goedkoop? Geen eigen huur etc.
ERMAGERD ZAG IK DAAR MIR?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-and-Powerful.dhtml
\das mir idd!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD ZAG IK DAAR MIR?
Of wilde ik dat gewoon heul graag zien?![]()
EN WAREN JULLIE DAAR OOK TUSSEN AL DIE ONWIJS BEROEMDE GTST-MENSEN?![]()
Zo'n pauper gtst persoon had grtweet dat fokkers maar marktkleding aan hadden en daarna de tweet verwijderdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD ZAG IK DAAR MIR?
Of wilde ik dat gewoon heul graag zien?![]()
EN WAREN JULLIE DAAR OOK TUSSEN AL DIE ONWIJS BEROEMDE GTST-MENSEN?![]()
Het zijn soberso wel een beetje sneue BNersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo'n pauper gtst persoon had grtweet dat fokkers maar marktkleding aan hadden en daarna de tweet verwijderdkansloze BNers
Finding Nemo een "inmiddels oude" film noemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-and-Powerful.dhtml
\ja toch, samenwerkig?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Dwyn het volgende:
Is Finding Nemo uberhaupt wel een Disney film?
Jep, Pixarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Dwyn het volgende:
Is Finding Nemo uberhaupt wel een Disney film?
Pixar is jaren geleden door Disney overgekochtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Ik dacht dat ie alleen van Pixar was.
Ik kijk vrijwel nooit Disney, danwel Pixar films.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pixar is jaren geleden door Disney overgekocht
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit Disney, danwel Pixar films.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit Disney, danwel Pixar films.
ja? wij gaan binnenkort naar Disneyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, Pixaren een super gave attractie in Euro Disney
Ja super grappige achtbaan in het Movie park, wel altijd met een lange wachtrijquote:
aaah ok, ik weet niet of wij t movie park ook doen, we gaan met schoonfamilie met kleine neefjes, en die hebben ook alles geregeld, dus geen idee of we daar kaarten voor hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja super grappige achtbaan in het Movie park, wel altijd met een lange wachtrijkunt dus beter meteen daarheen lopen
Oja dan moet je even kijken inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
aaah ok, ik weet niet of wij t movie park ook doen, we gaan met schoonfamilie met kleine neefjes, en die hebben ook alles geregeld, dus geen idee of we daar kaarten voor hebben
klinkt tofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dan moet je even kijken inderdaadin het movie park heb je ook de Twilight Tower Of Terror
en de Aerosmith achtbaan
Ik vond hem echt heel leuk! Heb zo hard gelachen! Maar schijnbaar waren mijn vriendin en ik een paar van de enige ja, haha.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Serieus?hij leek me echt tof namelijk...
Welnee, velen mensen lachten veel. Ik ook, ik vond het een leuke film.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel leuk! Heb zo hard gelachen! Maar schijnbaar waren mijn vriendin en ik een paar van de enige ja, haha.
Geniaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef Mirjam het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)ij-marktkleding.html
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef Mirjam het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)ij-marktkleding.html
Jou heb ik ook gezien! Maar jullie zaten allemaal zo druk die tweets te lezen dat ik helemaal niet gezien werd, haha.quote:
Echt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jou heb ik ook gezien! Maar jullie zaten allemaal zo druk die tweets te lezen dat ik helemaal niet gezien werd, haha.
Dat snap ik wel hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe jij eruit ziet. Maar ik heb sowieso weinig mensen gezien.
ERMAGERD JEEJquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:18 schreef Mss het volgende:
Ik ben tussen 5 en 6 iedere 5 minuten wakker geworden. Iedere keer schrok ik wakker en was ik bang dat ik me verslapen had. Eerste werkdag vandaag.
JA MAAR IK WIL EN MOET EN ZALquote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zet je ze echt pas live als ze op je mat staan?
Oh, ze zijn nog niet eens verzonden? Dan hoef ik ook niet te F5-enquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.
Wel pas als ik weet dat de boel verzonden is.
Het is nog niet verzonden?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.
Wel pas als ik weet dat de boel verzonden is.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee hoor. Als het goed is vandaag, met een slag om de arm want vorige week zeiden ze nog dat dinsdag de boel verzonden zouden worden
Trolpoussequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
over slecht slapen gesproken, mijn pousse besloot vannacht om 4 uur dat ik wel wat liefde kon gebruiken en dat er best een pousse een een hooft op 1 kussen passen.... na drie keer de kat van bed te hebben geworpen waarop ze me binnen 3 seconden weer kopjes stond te geven heb ik d'r toch echt de slaapkamer uit getieft
Ik snap het niet. Normaal laten ze me altijd met rust als ik zelf nog geen geluid heb gemaakt. Of heb ik misschien liggen praten in mijn slaap?quote:
Maar de hologlams en de pixie dusts komen wel min of meer tegelijk toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee hoor. Als het goed is vandaag, met een slag om de arm want vorige week zeiden ze nog dat dinsdag de boel verzonden zouden worden
Misschien slaap je er normaal doorheen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Normaal laten ze me altijd met rust als ik zelf nog geen geluid heb gemaakt. Of heb ik misschien liggen praten in mijn slaap?
Ze waren in Singapore in januari al verkrijgbaar, point being?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de hologlams en de pixie dusts komen wel min of meer tegelijk toch?![]()
Ik vind het trouwens apart dat de hologlams hier al verkrijgbaar zijn en in Amerika nog niet. Het is toch een Amerikaans merk?
WAAR IS DE LOGICA?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze waren in Singapore in januari al verkrijgbaar, point being?
Je ik gooi ze samen online. Veel mensen willen ze beide dus dat is dan wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de hologlams en de pixie dusts komen wel min of meer tegelijk toch?![]()
Ik vind het trouwens apart dat de hologlams hier al verkrijgbaar zijn en in Amerika nog niet. Het is toch een Amerikaans merk?
ja, dat kan misschien ook wel. Ze ligt wel vaker tegen me aan, maar dat keiharde spinnen in je oor en die kopstoten mogen van mij wel achterwege blijvenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien slaap je er normaal doorheen?
Miep ging altijd op m'n kussen liggen als ik sliep, want dat had ik nooit door. Sterker nog, dan werd ik wakker met m'n armen om haar heen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat kan misschien ook wel. Ze ligt wel vaker tegen me aan, maar dat keiharde spinnen in je oor en die kopstoten mogen van mij wel achterwege blijven
ZIJN ZE ER AL?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je ik gooi ze samen online. Veel mensen willen ze beide dus dat is dan wel zo eerlijk.
Was vorig jaar ook zo met de Summer Neons. Soms mogen wij in europa eerder zijn
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Ja, mevrouw we komen tussen 9.30 en 10 uur!
zal ik je buik nog even kneden? Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
SPIN SPIN LET OP IK HEB HET NAAR M'N ZIN SPIN SPIN SPIN
Even een lekkere nagelmassage op je blote huid?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal ik je buik nog even kneden? Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat voor een koningsbedrijf hanteert een termijn van een half uur?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze een kwartier te vroeg voor de deur.
Iemand die de bekabeling van de intercom wil bekijken want bij de bovenburen is ie kapot. Ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor een koningsbedrijf hanteert een termijn van een half uur?
een heel kwartier te vroeg! Aids!!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze een kwartier te vroeg voor de deur.
En dan ga jij om 10.01 al klagen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iemand die de bekabeling van de intercom wil bekijken want bij de bovenburen is ie kapot. Ofzo.
Dan laat je ze natuurlijk nog niet binnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een heel kwartier te vroeg! Aids!!!!
Het is Dwyn die klaagt graagquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan ga jij om 10.01 al klagen?
Man, normaal zeggen dat soort bedrijven "we komen ergens tussen 8 en 13"
Of om 7 uurquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Meestal komen ze tussen 8 en 13 en bellen ze om 15 aan.
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of de volgende ochtend om half zes
Ja, dat jij graag commentaar geeft, weten we ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik geef graag commentaar als iemand klaagt om niks
"Ja mevrouwtje, we vonden het zo lullig van gisteren dat we u vandaag maar voor de route uit hebben gezet!quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Ja mevrouwtje, we vonden het zo lullig van gisteren dat we u vandaag maar voor de route uit hebben gezet!"
Dat je daar echt met je halfslapende grafkop staat te kijken van,
Dan weet je dat je volwassen bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel "mevrouwtje" genoemd worden dan wel weer priceless is
jonge je bent ook net pas 21quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik word nog vaak aangesproken met jongedame![]()
Klinkt heerlijk puberaal
![]()
evil ding.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens ben ik iemand van de fresh meats aan het enablenZe wil de paarse halo hue; dus toen heb ik maar even link met swatches gepost naar de hologlam collectie
Pehehehe... ENABLE ALL BUY ALL NOW.
idd. Bubsel schiet op.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook een KOOP ALLES doen...
quote:OMG die zijn ook mooi!! I hates you... hahaha
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze worden vandaag verzonden krijg ik net door
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze worden vandaag verzonden krijg ik net door
Als het goed is morgen. Ik moet nog even overleggen wanneer de boel aangaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
EN WANNEER ZIJN ZE ER DAN EN WANNEER STAAN ZE OP JE SITE EN EINZ
*algehele paniek*
Ik hoop dat dat een beetje een leuke sale wordt inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar shit, ff prioritizen, ik wil hologlams, halo hues maar ook de sephora nog leegkopen voordat ie weggaat
Met ons?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als het goed is morgen. Ik moet nog even overleggen wanneer de boel aangaat.
Op dit moment konden ze nog niet zeggen of dat inderdaad gaat gebeuren. Ze hebben wel nog prijzencircus volgende week met 'leuke aanbiedingen' en uiteindelijk worden alle Sephora filialen omgebouwd naar Ici Paris. Want die hadden we nog nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een beetje een leuke sale wordt inderdaad.
Ici Parisquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op dit moment konden ze nog niet zeggen of dat inderdaad gaat gebeuren. Ze hebben wel nog prijzencircus volgende week met 'leuke aanbiedingen' en uiteindelijk worden alle Sephora filialen omgebouwd naar Ici Paris. Want die hadden we nog niet
In Breda gebeurt dat al in week 17 dus das al best vroeg
Kun je jezelf niet meer bedwingen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga vanmiddag de Kruidvat maar leegkopen denk ik
Ik wil kopenquote:
quote:Vraag van vandaag
13 maart 2013
Hoe staat de economie er voor?
Zeer goed 2%
Redelijk tot goed 4%
Niet goed of slecht 15%
Matig tot slecht 54%
Zeer slecht 25%
Aantal stemmen: 20.059
Welke fuckers vinden nou dat de economie op dit moment zeer goed draait?quote:
Rijke mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welke fuckers vinden nou dat de economie op dit moment zeer goed draait?
oh ja, dus zullen ze zeggen dat de economie er zeer goed voor staat en beter nog, inloggen op mijning.nlquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat de insane-rijke mensen er toch geen last van hebben als de economie minder is.
Insane-rijke mensen zijn over het algemeen insane-rijk met een reden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat de insane-rijke mensen er toch geen last van hebben als de economie minder is.
Ik heb gister voor 30 euro Catrice meegenomenquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dus zullen ze zeggen dat de economie er zeer goed voor staat en beter nog, inloggen op mijning.nl![]()
Zeer rijke mensen worden meestal niet zeer rijk door geen kut verstand te hebben van economische ontwikkelingen is mijn ervaring
Eerder een Van Lanschot pollquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Insane-rijke mensen zijn over het algemeen insane-rijk met een reden.
Enige uitzondering zijn aangetrouwde, erfgenamen en voetballers
Daarbij gok ik dat insane-rijke mensen geen ing-poll invullen
Ik zie mezelf ervoor aan, aangezien ik net het grootste deel van m'n catrice-lakken weggegooid hebquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb gister voor 30 euro Catrice meegenomen12 lakjes dus. Op 1 na allemaal swappies, dat wel
.
Yes yes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van Lanschot Private Banking dan wel, he.
Weggegooid? Waaromquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ervoor aan, aangezien ik net het grootste deel van m'n catrice-lakken weggegooid heb
Ik heb er nog geen een gehad met dat kwaaltje!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik durf geen catries meer te kopen na het dop-incident
Die heb ik gemist?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik durf geen catries meer te kopen na het dop-incident
Herstel, weggedaan. Ze staan nog op de verkoopquote:
Ermagerd heb je een bozen tweet geschreven? DAT HET KAN IN NEDERLAND enzo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik draaide het potje dicht. Stevig, want zo heb ik dat geleerd. Brak de dop af
nee, ik ben daar te lui voor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd heb je een bozen tweet geschreven? DAT HET KAN IN NEDERLAND enzo?
dansen op rolschaatsen met knipperlichtjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd of ik zaterdagavond mee ga naar de rollerdiscoIk heb geen idee wat ik mij daarbij voor moet stellen
KOM JE OOKquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dansen op rolschaatsen met knipperlichtjes
Swatchaholicquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:45 schreef Incantrix het volgende:
Zijn er al ergens goede swatches van de holograms gesignaleerd?
vooral die homp kaas ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rijst met zelfgeproduceerde doperwtenfestini
http://www.ah.nl/allerhan(...)inSource=vegetarisch
Godverquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Rijst met zelfgeproduceerde doperwtenfestini
ik kan me er ook niks bij voorstellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas in rijst? wat is deze?
Ik zeg altijd dat kaas lekker is in alles, maar dit gaat er zelfs bij mij niet in
isrealische windjesschotelquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet dit denk ik
HOEEEE maak je dit smaakvol?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet dit denk ik
bulgur. of rijstquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zouden jullie erbij eten als couscous geen optie was? Ik vraag me serieus af wat er het lekkerst bij is
Hoezo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
HOEEEE maak je dit smaakvol?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan niet zo goed rolschaatsen en voordat iedereen gaat gillen DA MAAKT NIE UIT: daar wil ik mee zeggen dat ik mijn rug liever niet op het spel zet, voor joker staan boeit me niet zo.
Spaghetti of zo? Het ziet er al bijna uit als pastasausquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zouden jullie erbij eten als couscous geen optie was? Ik vraag me serieus af wat er het lekkerst bij is
Door er gehakt bij te voegenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
HOEEEE maak je dit smaakvol?
Het is een zooi groente met wat tomatenblokjes. Elke keer als ik zoiets probeer te maken, is het zo ontzettend vlak van smaak...quote:
Op je gat pleuren is funest voor je rug. Het skaten zelf lijkt me idd funest voor poten, maar ga er maar van uit dat ik VEUL valquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Overigens is het meer funest voor je benen dan je rug; maar ik snap wel dat je voorzichtig bent
Ik heb me maar op misschien gezet..... Ik denk dat ik me ga ergeren tussen de funky dunky's
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Door er gehakt bij te voegen
Nee?
Ja dat bedoelde ik iddquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op je gat pleuren is funest voor je rug. Het skaten zelf lijkt me idd funest voor poten, maar ga er maar van uit dat ik VEUL val
Peper zout knoflook ui?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is een zooi groente met wat tomatenblokjes. Elke keer als ik zoiets probeer te maken, is het zo ontzettend vlak van smaak...
uien, paprika, peper en eieren en jij krijgt het vlak van smaak?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is een zooi groente met wat tomatenblokjes. Elke keer als ik zoiets probeer te maken, is het zo ontzettend vlak van smaak...
Ook een man die zegt dat het geen eten is als er geen vleesch/vis bij zit?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Dat zou ik sowieso doen want vegetarisch eten is bij ons geen optie
Vergeet de knoflook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uien, paprika, peper en eieren en jij krijgt het vlak van smaak?
Respect.
ERMAHGERD EEN BOOTIE AIRBAGquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik idd
GATBESCHERMER ERMAHGERD
Nee ok
Eerste les die wij kregen in de skatecursus was ALTIJD NAAR VOREN VALLENquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op je gat pleuren is funest voor je rug. Het skaten zelf lijkt me idd funest voor poten, maar ga er maar van uit dat ik VEUL val
paarse tietenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste les die wij kregen in de skatecursus was ALTIJD NAAR VOREN VALLEN
Ik ben gewend aan knorr kruidenzakjes die je met zoveel mL water ergens aan toevoegt. Als je dan alleen deze ingrediënten pakt, dan 'mis' je iets. En ik vraag me dan af wat voor soort kruiden je dan toen kunt voegen om dat weer een beetje terug te krijgen. Ik krijg in ieder geval standaard klachten van den wederhelft als ik zoiets op tafel durf te zetten jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uien, paprika, peper en eieren en jij krijgt het vlak van smaak?
Respect.
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook een man die zegt dat het geen eten is als er geen vleesch/vis bij zit?
Misschien moet je eens afkicken van die zakjes dan en weer eens pure smaken leren etenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan knorr kruidenzakjes die je met zoveel mL water ergens aan toevoegt. Als je dan alleen deze ingrediënten pakt, dan 'mis' je iets. En ik vraag me dan af wat voor soort kruiden je dan toen kunt voegen om dat weer een beetje terug te krijgen. Ik krijg in ieder geval standaard klachten van den wederhelft als ik zoiets op tafel durf te zetten ja
Ja dan mis je dus kilo's zout en smaakversterkersquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan knorr kruidenzakjes die je met zoveel mL water ergens aan toevoegt. Als je dan alleen deze ingrediënten pakt, dan 'mis' je iets. En ik vraag me dan af wat voor soort kruiden je dan toen kunt voegen om dat weer een beetje terug te krijgen. Ik krijg in ieder geval standaard klachten van den wederhelft als ik zoiets op tafel durf te zetten ja
Neen jonge!quote:
Zeg dat tegen manlief... Ik heb het geprobeerd maar mijn lekkere (vond ik) zelfgemaakte tomatensaus had 'het' toch niet. 'Dit is geen pastasaus, pastasaus is zoals je hem met van die mixen maakt en dit smaakt gewoon niet' Daar kon ik het mee doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien moet je eens afkicken van die zakjes dan en weer eens pure smaken leren eten
Denk je dat ik daar aan denk als ik onderuit zwiep?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen jonge!
Soberso steken die van mij niet zover uit.
En er zit een techniek achter. Knieën, handen ellebogen. Daar heb je namelijk bescherming zitten
Het is me tot nu toe bij 1 recept gelukt om het zonder zakjes maar met eigen kruiden toevoeging echt lekker te krijgen. Maar that's itquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Miss_C, niet letterlijk het recept volgen en naar smaak zout, peper, wat je ook maar tegenkomt in je kruidenkast toevoegen en dan moet het wel lukken toch?
Dan is het spartel allesquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar aan denk als ik onderuit zwiep?
Je moet het er ook niet allemaal in 1 keer inmikken he. Toevoegen, roeren, proeven, aanpassen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is me tot nu toe bij 1 recept gelukt om het zonder zakjes maar met eigen kruiden toevoeging echt lekker te krijgen. Maar that's it
Ik ben alleen altijd een beetje huiverig met het willekeurig toevoegen van kruiden, want teveel is ook weer niet lekker.
We hebben het geoefendquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar aan denk als ik onderuit zwiep?
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan mis je dus kilo's zout en smaakversterkers
En als je nou een smaakpallet hebt waarbij je niet proeft of iets überhaupt gaar is?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het er ook niet allemaal in 1 keer inmikken he. Toevoegen, roeren, proeven, aanpassen.
Misschien in de weekenden toch maar weer eens oefenen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het er ook niet allemaal in 1 keer inmikken he. Toevoegen, roeren, proeven, aanpassen.
Dan maakt het ook niet uit wat je in je mik schuift denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je nou een smaakpallet hebt waarbij je niet proeft of iets überhaupt gaar is?
Truequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit wat je in je mik schuift denk ik.
Ik vind nu ALLES maar dan ook bijna ALLES te zout. Zelfs diepvriespizza vind ik niet meer te hachelen en dat at ik eerst best vaakquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet overigens bijna alles "puur" sinds ik wil afvallen en na een week wil je niet anders meer.
Naja net is niet erg, maar ik vind dat er teveel zooi in de mix zitquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel hij nog steeds wel denkt dat een wereldgerecht een uitermate gezonde maaltijd is omdat er groente in zit. Daarom doe ik dus maar meestal de boodschappen.
naja, ik vind het wel erg dat ze op zo'n pak zetten 650 kcal per portie en dan rekenen op drie porties. Nee. Iedereen eet zo'n pak met twee man en en dan heb je krap genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja net is niet erg, maar ik vind dat er teveel zooi in de mix zit
Oh zo, ja dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik vind het wel erg dat ze op zo'n pak zetten 650 kcal per portie en dan rekenen op drie porties. Nee. Iedereen eet zo'n pak met twee man en en dan heb je krap genoeg.
En ik weet dat 400 gram vlees te veel is maar hij niet. Pak zegt altijd 400 gram vlees
Pakje zegt vaak 350gr. Als ik boodschappen doe; pak ik meestal 300gr. mee (of zo'n pak van bijna 1 kilo die ik dan over 3 maaltijden verdeel)... Gisteren moest cif even gehakt halen voor de bobotie....... 480grquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik vind het wel erg dat ze op zo'n pak zetten 650 kcal per portie en dan rekenen op drie porties. Nee. Iedereen eet zo'n pak met twee man en en dan heb je krap genoeg.
En ik weet dat 400 gram vlees te veel is maar hij niet. Pak zegt altijd 400 gram vlees
Jumboquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Bij de jumbo verkopen ze alleen nog 350 gram
quote:
http://www.sephora.nl/nl/(...)nationale+groei.htmlquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef Incantrix het volgende:
Maar de Sephora gaat weg uit NL? Of begrijp ik het verkeerd?
Wat wat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfs de mevrouw van de groothandel gaf me net een emoslinger
Danku.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.sephora.nl/nl/(...)nationale+groei.html
Dat zei ik toch hun eigen winkel loopt altijd achterquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, vier. Maar ze wist zelf nog niet dat ze in het magazijn lagen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
dan verdiend zij toch eerder de emoslinger?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD!quote:
KUN JE HURENquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
ERMAHGERD!
Helaas heb ik geen rolschaatsen
Waarom verdien je dan een emoslinger?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom verdien je dan een emoslinger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens had ik ook vaak genoeg bij de Sephora dat ze iets uit het magazijn moesten halen/zoeken als ik langskwam. Zoals de OPI Black Spotted toen
吴 曼 迪
Strap on your moonbootsquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat zei ik toch hun eigen winkel loopt altijd achter. Welke heb je
Ja ik ook zo vaak inderdaad. Of dat ze niet weten waar je het over hebt, terwijl de collectie gewoon in de winkel staat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Overigens had ik ook vaak genoeg bij de Sephora dat ze iets uit het magazijn moesten halen/zoeken als ik langskwam. Zoals de OPI Black Spotted toen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
binnenkort hoef je je daar niet meer om te frustrerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik ook zo vaak inderdaad. Of dat ze niet weten waar je het over hebt, terwijl de collectie gewoon in de winkel staat.
Jup.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjon en sf zijn goedgekeurd, was joop die krullebol?
Ik vond het alleen maar komisch.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
binnenkort hoef je je daar niet meer om te frustreren
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
binnenkort hoef je je daar niet meer om te frustreren
Dat is hier ook al.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:00 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Ooh als daar inderdaad weer de ICI Paris XL komt in Maastricht, dan liggen serieus twee ICI Paris tegenover elkaar.
Als je de deur van de V&D uitstapt en recht oversteekt dan loop je serieus de ICI Paris XL in
Hier was ik ook al aan het denkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is hier ook al.Een gewone ICI in de stad en er schuin tegenover een V&D met ICI. Laat ze een Inglot ervan maken ofzo.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga er maar niet over beginnen hoeveel ici paris winkels er in a'dam zitten
OF MACDONALDSEN!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga er maar niet over beginnen hoeveel ici paris winkels er in a'dam zitten
HEMA's zijn de kruidvatten onder de warenhuizen, elk dorp met meer dan twee geiten heeft er 1.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Weet je wat mijn dorp krijgt........................... een hema![]()
wij hadden geen sephora! die zat alleen in amstelveen einzquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Maar in Amsterdam kun je soberso alles al kopen dus jullie zijn niet zielig.
En dan wij éindelijk ook 1quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HEMA's zijn de kruidvatten onder de warenhuizen, elk dorp met meer dan twee geiten heeft er 1.
en je wil beweren dat je de spullen die je bij sephora kon krijgen nergens anders in amsterdam kon kopen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wij hadden geen sephora! die zat alleen in amstelveen einz
UD nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je wil beweren dat je de spullen die je bij sephora kon krijgen nergens anders in amsterdam kon kopen?
Ya thinkquote:Het Kersendorp zou echter te klein zijn voor drie levensvatbare grootgrutters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |