SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Serieus?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
De film had leuke kleurtjes en was leuk geanimeerdlaten we het daarbij houden
Als je wilt zien hoe goed Disney kan animeren, zeker gaan. Als je een leuk verhaal wilt met een goed einde, vooral thuisblijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Serieus?hij leek me echt tof namelijk...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
@schaar maar wel al roodmorgen de schaar er in
ERMAGERD IK SCHROK BIJNASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Die gaat zich focussen op de internationale markt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
Wat is met Sephora?ik heb mijn UD-dealer nodig!
Maastricht is internationaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die gaat zich focussen op de internationale markt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja, is gewoon een bullshit verhaal voor 'die winkels lopen voor geen ene meter'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maastricht is internationaal![]()
![]()
En wat een flauwekul want die shop-in-shops zijn toch juist goedkoop? Geen eigen huur etc.
ERMAGERD ZAG IK DAAR MIR?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-and-Powerful.dhtml
\das mir idd!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD ZAG IK DAAR MIR?
Of wilde ik dat gewoon heul graag zien?![]()
EN WAREN JULLIE DAAR OOK TUSSEN AL DIE ONWIJS BEROEMDE GTST-MENSEN?![]()
Zo'n pauper gtst persoon had grtweet dat fokkers maar marktkleding aan hadden en daarna de tweet verwijderdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD ZAG IK DAAR MIR?
Of wilde ik dat gewoon heul graag zien?![]()
EN WAREN JULLIE DAAR OOK TUSSEN AL DIE ONWIJS BEROEMDE GTST-MENSEN?![]()
Het zijn soberso wel een beetje sneue BNersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo'n pauper gtst persoon had grtweet dat fokkers maar marktkleding aan hadden en daarna de tweet verwijderdkansloze BNers
Finding Nemo een "inmiddels oude" film noemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-and-Powerful.dhtml
\ja toch, samenwerkig?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Dwyn het volgende:
Is Finding Nemo uberhaupt wel een Disney film?
Jep, Pixarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Dwyn het volgende:
Is Finding Nemo uberhaupt wel een Disney film?
Pixar is jaren geleden door Disney overgekochtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Ik dacht dat ie alleen van Pixar was.
Ik kijk vrijwel nooit Disney, danwel Pixar films.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pixar is jaren geleden door Disney overgekocht
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit Disney, danwel Pixar films.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit Disney, danwel Pixar films.
ja? wij gaan binnenkort naar Disneyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, Pixaren een super gave attractie in Euro Disney
Ja super grappige achtbaan in het Movie park, wel altijd met een lange wachtrijquote:
aaah ok, ik weet niet of wij t movie park ook doen, we gaan met schoonfamilie met kleine neefjes, en die hebben ook alles geregeld, dus geen idee of we daar kaarten voor hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja super grappige achtbaan in het Movie park, wel altijd met een lange wachtrijkunt dus beter meteen daarheen lopen
Oja dan moet je even kijken inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
aaah ok, ik weet niet of wij t movie park ook doen, we gaan met schoonfamilie met kleine neefjes, en die hebben ook alles geregeld, dus geen idee of we daar kaarten voor hebben
klinkt tofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dan moet je even kijken inderdaadin het movie park heb je ook de Twilight Tower Of Terror
en de Aerosmith achtbaan
Ik vond hem echt heel leuk! Heb zo hard gelachen! Maar schijnbaar waren mijn vriendin en ik een paar van de enige ja, haha.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Serieus?hij leek me echt tof namelijk...
Welnee, velen mensen lachten veel. Ik ook, ik vond het een leuke film.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel leuk! Heb zo hard gelachen! Maar schijnbaar waren mijn vriendin en ik een paar van de enige ja, haha.
Geniaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef Mirjam het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)ij-marktkleding.html
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef Mirjam het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)ij-marktkleding.html
Jou heb ik ook gezien! Maar jullie zaten allemaal zo druk die tweets te lezen dat ik helemaal niet gezien werd, haha.quote:
Echt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jou heb ik ook gezien! Maar jullie zaten allemaal zo druk die tweets te lezen dat ik helemaal niet gezien werd, haha.
Dat snap ik wel hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe jij eruit ziet. Maar ik heb sowieso weinig mensen gezien.
ERMAGERD JEEJquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:18 schreef Mss het volgende:
Ik ben tussen 5 en 6 iedere 5 minuten wakker geworden. Iedere keer schrok ik wakker en was ik bang dat ik me verslapen had. Eerste werkdag vandaag.
JA MAAR IK WIL EN MOET EN ZALquote:
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zet je ze echt pas live als ze op je mat staan?
Oh, ze zijn nog niet eens verzonden? Dan hoef ik ook niet te F5-enquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.
Wel pas als ik weet dat de boel verzonden is.
Het is nog niet verzonden?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken.
Wel pas als ik weet dat de boel verzonden is.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee hoor. Als het goed is vandaag, met een slag om de arm want vorige week zeiden ze nog dat dinsdag de boel verzonden zouden worden
Trolpoussequote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
over slecht slapen gesproken, mijn pousse besloot vannacht om 4 uur dat ik wel wat liefde kon gebruiken en dat er best een pousse een een hooft op 1 kussen passen.... na drie keer de kat van bed te hebben geworpen waarop ze me binnen 3 seconden weer kopjes stond te geven heb ik d'r toch echt de slaapkamer uit getieft
Ik snap het niet. Normaal laten ze me altijd met rust als ik zelf nog geen geluid heb gemaakt. Of heb ik misschien liggen praten in mijn slaap?quote:
Maar de hologlams en de pixie dusts komen wel min of meer tegelijk toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee hoor. Als het goed is vandaag, met een slag om de arm want vorige week zeiden ze nog dat dinsdag de boel verzonden zouden worden
Misschien slaap je er normaal doorheen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Normaal laten ze me altijd met rust als ik zelf nog geen geluid heb gemaakt. Of heb ik misschien liggen praten in mijn slaap?
Ze waren in Singapore in januari al verkrijgbaar, point being?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de hologlams en de pixie dusts komen wel min of meer tegelijk toch?![]()
Ik vind het trouwens apart dat de hologlams hier al verkrijgbaar zijn en in Amerika nog niet. Het is toch een Amerikaans merk?
WAAR IS DE LOGICA?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze waren in Singapore in januari al verkrijgbaar, point being?
Je ik gooi ze samen online. Veel mensen willen ze beide dus dat is dan wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar de hologlams en de pixie dusts komen wel min of meer tegelijk toch?![]()
Ik vind het trouwens apart dat de hologlams hier al verkrijgbaar zijn en in Amerika nog niet. Het is toch een Amerikaans merk?
ja, dat kan misschien ook wel. Ze ligt wel vaker tegen me aan, maar dat keiharde spinnen in je oor en die kopstoten mogen van mij wel achterwege blijvenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien slaap je er normaal doorheen?
Miep ging altijd op m'n kussen liggen als ik sliep, want dat had ik nooit door. Sterker nog, dan werd ik wakker met m'n armen om haar heen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat kan misschien ook wel. Ze ligt wel vaker tegen me aan, maar dat keiharde spinnen in je oor en die kopstoten mogen van mij wel achterwege blijven
ZIJN ZE ER AL?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je ik gooi ze samen online. Veel mensen willen ze beide dus dat is dan wel zo eerlijk.
Was vorig jaar ook zo met de Summer Neons. Soms mogen wij in europa eerder zijn
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Ja, mevrouw we komen tussen 9.30 en 10 uur!
zal ik je buik nog even kneden? Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..].
SPIN SPIN LET OP IK HEB HET NAAR M'N ZIN SPIN SPIN SPIN
Even een lekkere nagelmassage op je blote huid?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal ik je buik nog even kneden? Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat voor een koningsbedrijf hanteert een termijn van een half uur?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze een kwartier te vroeg voor de deur.
Iemand die de bekabeling van de intercom wil bekijken want bij de bovenburen is ie kapot. Ofzo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat voor een koningsbedrijf hanteert een termijn van een half uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |