dat had alleen zij kunnen wetenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Naar complimentjes aan het vissen als een vrouw deze man
Terecht dit. Je buik mag nooit eerder de muur raken dan je tieten als je er tegenaan looptquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja ook, maar tieten zijn nog erger. Want dan steekt je flubberbuik verder uit dan je borsten en verlies je je vrouwelijke vorm.
Sorry wilde bijdehand doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
je bent vast niet zo dom als je nu doet
Bij mij komt mn neus veruit het eerstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Terecht dit. Je buik mag nooit eerder de muur raken dan je tieten als je er tegenaan loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Ik heb weer wat gemistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heul niet, half FOK! heeft jouw bodybuild picture gezien. Graag gedaan nog trouwens
Ik weet het, maar de rest was gewoon te opgepompt of stond te strak of was te vet of te ingevallen. Zoals ik al zei, ik vond het allemaal niksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Kesefkesef het volgende:
Rare verhoudingen, de een was bijna extreem dun en de tweede was gewoon dikkig.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bij mij komt mn neus veruit het eerstbij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...maar ik heb geen tietenOp vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Ik ook bijna nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
bij mij ook![]()
...maar ik heb geen tieten
Ik ben 1.76 en ik weeg 56/57 kiloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Welk formaatje ben je zelf? Afhankelijk daarvan; daten?
Link?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heul niet, half FOK! heeft jouw bodybuild picture gezien. Graag gedaan nog trouwens
Bij mij komt mn neus veruit het eerstBij mij ook, maar die rekenen we niet mee in het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jij wel iemand was die die hulk zou prefereren, die je tegen alle gevaren uit de buitenwereld kan beschermenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de rest was gewoon te opgepompt of stond te strak of was te vet of te ingevallen. Zoals ik al zei, ik vond het allemaal niks
Oh dan lijken we qua postuur wel op elkaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben 1.76 en ik weeg 56/57 kiloGeen pics, ik heb verder geen aandacht tekort en ik heb wel eens foto's gepost in US haha
...
Dit in één zinquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef vera166 het volgende:
Ik ben 1.76 en ik weeg 56/57 kiloGeen pics, ik heb verder geen aandacht tekort en ik heb wel eens foto's gepost in US haha
...
Welke meet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dan lijken we qua postuur wel op elkaarVal je op blond? Zo ja, beter kom je naar de FOK!-meet, kunnen we samen in de jacuzzi enzo
Nope, ik wil geen concurrentie. Als je het zo nodig wil zien speur je zelf z'n pohi maar door, heb ik toendertijd ook gedaan.quote:
[..]
Bij mij komt mn neus veruit het eerstbij mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook, maar echte kracht zit van binnen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik dacht dat jij wel iemand was die die hulk zou prefereren, die je tegen alle gevaren uit de buitenwereld kan beschermen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruile?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |