quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Je bent pas een dag in deze SC
TTquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Naamtopic voor jou alsjeblieft dankjewel
Het is genoeg voor jou.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
emo.gif geeft niet overal antwoord op hoor
Ik had me vergist, ik dacht dat ik bij alle hoofdstukken de begrippen moest overschrijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even eerder zei je dat ze meteen heel veel geeft
Gelukkig viel het meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik had me vergist, ik dacht dat ik bij alle hoofdstukken de begrippen moest overschrijven.
Je kan ook niet erger zijn dan hemquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik ben iets subtieler
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nooit een TT over mij en ellen
Is zij niet lesbischquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nooit een TT over mij en ellen
zij is enorme fan van beyonce did you know ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze mag wel in de OP als je dat graag wil?
Neuh, ik weet niks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
zij is enorme fan van beyonce did you know ?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze mag wel in de OP als je dat graag wil?
Ja maarquote:
Plaatje doet het hier nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ja maar
[ afbeelding ]
Dat is een keuzequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
kunnen jullie wat langzamer posten ik zit mobiel
Wie is dat meisjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.heyuguys.co.uk/images/2013/01/Ellen-Page.jpg
Nou ja, het is een keuze om dan op Fok! te komen kijken toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, het is een keuze om dan op Fok! te komen kijken toch?
Juno, Inception bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie is dat meisjeEllen Page. Waar zou ik die van moeten kennen?
Die laatste heb ik wel gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Juno, Inception bijvoorbeeld
Niemand die hem dwingt hier te zijn tochquote:
Ik ook. Elke dagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee want ik moet morgen om half 7 op
Niemand dwingt ons om snel te posten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand die hem dwingt hier te zijn toch
Lekker van 11-17 naar schoolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
morgen ben ik vrijwoensdag is mijn zaterdag
Klopt. Daar lijkt dan ook geen sprake van opzet te zijn. Althans, niet wat mij betreftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niemand dwingt ons om snel te posten.
Van mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Daar lijkt dan ook geen sprake van opzet te zijn. Althans, niet wat mij betreft
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
lekker heel de dag niks doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker van 11-17 naar school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heerlijk
Hoop dat je toch ook een beetje aan de gewenste uren komt though
mijne nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker heel de dag niks doenAl ga je niks doen, dat is je goed recht tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee ik moet boodschappen doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al ga je niks doen, dat is je goed recht toch
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder eng hoe eng ze is geworden.
Ja maar die is niet blond.quote:
Op mijn zaterdag moet ik gewoon 8 uur werkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik moet boodschappen doenen wat dingen schoonmaken
ik zeg toch ook niet dat ik het druk heb?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op mijn zaterdag moet ik gewoon 8 uur werken
Neehoor, ik zeg alleen dat ik dat wel hebquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ik het druk heb?
8 uurtjes werken is toch niet drukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor, ik zeg alleen dat ik dat wel heb
oh okequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neehoor, ik zeg alleen dat ik dat wel heb
Ik ben doordeweeks ook 5 dagen aan de studie (enigszins) en moet deze week ook zondag een paar uurtjes werkenquote:
niet flauw doen. Je weet best hoe het zitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben doordeweeks ook 5 dagen aan de studie (enigszins) en moet deze week ook zondag een paar uurtjes werken
Drukker dan sof iig
Fair enoughquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben doordeweeks ook 5 dagen aan de studie (enigszins) en moet deze week ook zondag een paar uurtjes werken
Drukker dan sof iig
jahoor, weinig uren, krijgt nog werk van je vaderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
niet flauw doen. Je weet best hoe het zit
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jahoor, weinig uren, krijgt nog werk van je vader
ineens voor 3 vakken sta ik onvoldoendequote:
Waarom een 1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
ineens voor 3 vakken sta ik onvoldoendedit jaar ga ik zo niet over!
een 2,5, een 1 en een 2,4 gehaald![]()
Terwijl ik nergens onvoldoende voor stond he.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
hoequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
quote:
Frustrerend zegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon de helft fout wss ofzo en dan heb je een 1 al, heel strenge normering :S
whhehehequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
Teveel geleerd met FOK! aan ofzo
Weet ik wel zeker
hoezoquote:
jawelquote:
jezus je gaat niet dood.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
ik zit hier echt verlamd naar magister te staren
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
Ik vind het heel erg voor jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
Jawel nu moet ik blijven zitten en dan zit ik daar volgend jaar dan met die stomme bruggers (ik noem ze nog steeds bruggers omdat ik ze ''leerde kennen'' toen ze bruggers warenquote:
Precies. Die onvoldoendes tonen aan dat zij falen in het overbrengen van informatiequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]het is je eigen schuld, niet die van je docenten. Face it.
Precies, het was echt hartstikke onduidelijk enzo dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Die onvoldoendes tonen aan dat zij falen in het overbrengen van informatie
Het is niet gezegd dat je blijft zitten. Wat sta je afgerond voor die vakken (welke vakken?) nu?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel nu moet ik blijven zitten en dan zit ik daar volgend jaar dan met die stomme bruggers (ik noem ze nog steeds bruggers omdat ik ze ''leerde kennen'' toen ze bruggers waren)
sarcasmequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Die onvoldoendes tonen aan dat zij falen in het overbrengen van informatie
Vreemd dat zij daar niet op worden beoordeeld. Als het goed was uitgelegd had jij het wel begrepen en een goed cijfer gehaaldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Precies, het was echt hartstikke onduidelijk enzo dus.
Geschiedenis, Nederlands en Wiskundequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat je blijft zitten. Wat sta je afgerond voor die vakken (welke vakken?) nu?
We rijgen echt heel weinig cijfers, juist voor die vakken waar ik nu onvoldoendes voor heb gehaaldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
Jer, als het waar is wat je eerst zei
"Ik sta zevens en achten"
Dan kan het toch niet zijn dat je door een 2,4 opeens een 3 staat die je voor het einde van het jaar niet mee rop kan halen?
zeg dat je eigenlijk ziek was, maar dat je van je moeder per se moest gaan, anders zou je billenkoek krijgen. Dus dat je toen wel naar school moest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
We rijgen echt heel weinig cijfers, juist voor die vakken waar ik nu onvoldoendes voor heb gehaald
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg dat je eigenlijk ziek was, maar dat je van je moeder per se moest gaan, anders zou je billenkoek krijgen. Dus dat je toen wel naar school moest.
ik was niet ziek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg dat je eigenlijk ziek was, maar dat je van je moeder per se moest gaan, anders zou je billenkoek krijgen. Dus dat je toen wel naar school moest.
bedoel je nou dat je nooit nep ziek hebt gemeld?quote:
Stout OMG wat is dit wtfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je nou dat je nooit nep ziek hebt gemeld?
jawel, tuurlijk wel eens joh. maar ik deed dan echt alsof ik ziek was en ging ook echt alles faken zodat ze maar dachten dat ik ziek wasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
bedoel je nou dat je nooit nep ziek hebt gemeld?
stu..?quote:
hoezoquote:
awequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
Een keer was ik ziek (ik weet niet meer echt of nep) met een Nederlandse toets in de tweede. En toen vroeg die vrouw aan mij een paar weken later of ik die toets wel of niet wilde maken. Dus ik zei: "Nou dan liever niet." "Oke, dan schrijf ik geen cijfer op."
wtf
Nep ziek melden. Dat kan ECHT nietquote:
Bij so's was dat hier ook zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
Een keer was ik ziek (ik weet niet meer echt of nep) met een Nederlandse toets in de tweede. En toen vroeg die vrouw aan mij een paar weken later of ik die toets wel of niet wilde maken. Dus ik zei: "Nou dan liever niet." "Oke, dan schrijf ik geen cijfer op."
wtf
Ik had een leraar voor tekenen, als je mijn lokaal op ruim krijg je een extra punt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
wtf
Humor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had een leraar voor tekenen, als je mijn lokaal op ruim krijg je een extra punt.
Toen kreeg ik een punt achter het cijfer.
dat was echt domquote:
Tweelingzusjes dit. Ja toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef JRRY het volgende:
BARBIE
DE BLONDE NEGERIN
NET BEYONCÉ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Potlood door ze oog beukenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had een leraar voor tekenen, als je mijn lokaal op ruim krijg je een extra punt.
nah zo vaak gedaan. als we een presentatie niet af hadden dan meldde ik me ziek. en de volgende keer dat we het dan moesten doen deed die ander dat. uitstellen muchquote:
Bij ons nooitquote:
hehe lulligquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En je moeder ging daar mee akkoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nah zo vaak gedaan. als we een presentatie niet af hadden dan meldde ik me ziek. en de volgende keer dat we het dan moesten doen deed die ander dat. uitstellen much
Ik zou 'em terugpakken. Al moest ik 10 jaar lang wachten op mijn wraakquote:
Weet ik eigenlijk niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je moeder ging daar mee akkoord
Ik was wel vaak ziek maar nooit nep
Ga ik ook ooit nog een keer doen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou 'em terugpakken. Al moest ik 10 jaar lang wachten op mijn wraak
Wat weet dat ventje nou helemaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jer, nu meer dan ooit:
[ afbeelding ]
haat niet op VA's zoontjequote:
Lekker dankjewelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jer, nu meer dan ooit:
[ afbeelding ]
Really? Ik ga morgenochtend dubbelfris halenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
Bij de AH krijg je zo'n like-stempel ding als je twee pakken dubbelfris koopt. Ik wil dat stempelding![]()
kan ik op alles zo'n stempel zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
Ik ga slapen zodat ik morgen direct aan de eerstvolgende mogelijke toets ga werken, ik ga wiskunde vooruitwerken blabla
Geen grapjeMaak je niet te druk! Er is altijd hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Hij doet het op de maat van het liedje dat ik luister dus das goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In soviet russia....
[ afbeelding ]
Ik zou harder gaan rijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In soviet russia....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really? Ik ga morgenochtend dubbelfris halenJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in ieder geval bij de onze wel
![]()
playerOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
Ik ga slapen zodat ik morgen direct aan de eerstvolgende mogelijke toets ga werken, ik ga wiskunde vooruitwerken blabla
Geen grapjesucces jerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt allemaal goed joh
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Weet je waarom bijna alle russen een camera in hun auto hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In soviet russia....
[ afbeelding ]
Valt vies tegenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Jain ieder geval bij de onze wel
![]()
player
Verzekeringbewijsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet je waarom bijna alle russen een camera in hun auto hebben?
Ja de politie daar geeft mensen onterechte boetes dus zetten ze camera's in hun auto om tegendeel te bewijzenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt vies tegen
[..]
Verzekeringbewijs
Rusland is dan ook zo corrupt als watquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja de politie daar geeft mensen onterechte boetes dus zetten ze camera's in hun auto om tegendeel te bewijzenwel nice als je leuke opnames maakt
van die komeet enzo!
Oz, the great and powerful!quote:
stoerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oz, the great and powerful!
Voorpremière met allemaal FOK!kers en BN'ers.
Leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oz, the great and powerful!
Voorpremière met allemaal FOK!kers en BN'ers.
nee.quote:
hoi dientjequote:
Zijn we ook weer mooi van jou afquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog maar 3% batterij fml
Dank voornaam
ja hoor, met jou?quote:
welke?quote:
Ja, not bad thank you. Hoe is het met jouquote:
Jaa ookquote:
Ja ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not bad thank you. Hoe is het met jou
Ferry Doedens, Geert Spek (Sjoerd van GTST), Ralf Mackenbach, die van body language, Lady mayday etc. etc.quote:
whehehequote:
ik ken alleen ferry en ralfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ferry Doedens, Geert Spek (Sjoerd van GTST), Ralf Mackenbach, die van body language, Lady mayday etc. etc.
Ja echt een pauperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
En die ultragay had grtweet dat fokkers maar marktkleding aanhadden en daarna z'n tweet verwijderdermahgerd
Ik zat rechtsaf 8e rij van benedenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zat linksaf op de 2e rij van boven
Jup.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
Zijn jullie naar d ie bioscoop geweest?
Ik heb wel 1 of 2 ontmoet die ik nog niet irl had gezien!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen mensen van fok gezien die ik toch al niet kende![]()
Of naja, niet herkend
Nee eigenlijk niet. Alleen dat Ferry Doedens ons paupers noemde..quote:
Raar, zo'n plek met 500 fokkers en niet eens iets vreemds gebeurt met vreemd gedrag ofzo mensen met rare tikjes enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Alleen dat Ferry Doedens ons paupers noemde..
Nee, de niet-autisten waren alleen uitgenodigd, de rest niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Raar, zo'n plek met 500 fokkers en niet eens iets vreemds gebeurt met vreemd gedrag ofzo mensen met rare tikjes enzo
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, de niet-autisten waren alleen uitgenodigd, de rest niet.
Echte auti-FOK!kers geven zich niet op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoezo?
Elke fokker kon zich ervoor opgeven, je werd niet uitgenodigd
Ah, daarom kreeg ik me kaartje nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Echte auti-FOK!kers geven zich niet op.
En deden ze dit wel, werden ze automatisch op de reservelijst gezet
You got it girl.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah, daarom kreeg ik me kaartje niet
Muisarm enzo..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Achja, lekker veilig vanachter mijn schermpje kan er bijna niks gebeuren
Carpaal Tunnel Syndroom, n. ulnaris die door verschillende redenen niet meer werktquote:
Ja, dit kan ik niet ontcijferen hoor..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Carpaal Tunnel Syndroom, n. ulnaris die door verschillende redenen niet meer werkt
Heus wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dit kan ik niet ontcijferen hoor..
Ik weet wel dat een arend hier mijn neus er niet af kan pikken rond de tijd dat hij weer opstijgt
Succes manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
Even mn fiets ophalen bij de bushalte! Tot zo!
Nu pas thuis? van wat?quote:
Hoi Stu. Alles goed?quote:
Ja, mag niet klagen thanks. Met jou?quote:
Oh gezelligquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kom net bij Tax vandaan
Haha. Prima hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen thanks. Met jou?
Hoe komt het toch dat jij altijd pas zo laat binnen komt rollen![]()
Fair enough. Je zal vast wel genoten hebben van de wedstrijd Barcelona - Milanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Prima hoor.
Was voetbal aan het kijken. En aangezien ik overdag ook regelmatig te vinden ben hier heb ik savonds niet zo`n zin meer om te SC`en
Nee helemaal niet. Gunde het Milan wel haha.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Je zal vast wel genoten hebben van de wedstrijd Barcelona - Milan
Ja maar doordeweeks moet ik alsnog alleen slapen als ik hem zie en weggaan is dan altijd zo kutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gezelligEn maar klagen over wanneer het weekend moet zijn terwijl je hem doordeweeks ook ziet
Ik heb niet gekeken dus riep ook maar wat. Had 50% kans dat ik het goed hadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Gunde het Milan wel haha.Maar inderdaad. Anders staat mijn laptop echt 24 uur aan
Is ook niks, kijk dan liever nog wat tv of een filmpje savonds ofzo. Of sporten. Of lezen. wat dan ook
Seems legit. Maargoed. Heb je hem toch weer even gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar doordeweeks moet ik alsnog alleen slapen als ik hem zie en weggaan is dan altijd zo kut
Je hebt dat allemaal zelf in handenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken dus riep ook maar wat. Had 50% kans dat ik het goed had
Klinkt wel verstandig trouwens van je. Ik zou ook wat moeten minderen in de avond![]()
Klopt. Ik heb wel eens een pauze hier gehad van bijna 3 jaar trouwensquote:
jazeker, dat was ook wel weer heel fijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seems legit. Maargoed. Heb je hem toch weer even gezien
3 jaar is ook wel erg overdreven langquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb wel eens een pauze hier gehad van bijna 3 jaar trouwens
Prima hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazeker, dat was ook wel weer heel fijnhoe was jouw avond?
Ik had andere bezighedenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 jaar is ook wel erg overdreven langwaarom zo lang?
okee mooiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 jaar is ook wel erg overdreven langwaarom zo lang?
[..]
Prima hoor
Ah oke. Maar dan nogquote:
Bijna 2014quote:
Had ik geen zin in eigenlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke. Maar dan nogaf en toe eens langswippen hier moet dan nog lukken toch?
Begrijpelijk. Ik denk dat je het na een paar jaar ook wel ontgroeid bent ofzo en er geen behoefte meer aan hebtquote:
Ik was heel actief in 2004 en 2005 en daarna werd het minder. Nu ben ik weer erg actiefquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik denk dat je het na een paar jaar ook wel ontgroeid bent ofzo en er geen behoefte meer aan hebt
Lucky Bastardoquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb donderdag om 13.25 al weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |