SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je had me al helemaal verblind... Maar nu![]()
![]()
Net nog ff Meisjes op de prairie gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft het echt leuk gedaan!
Hebben jullie nog Barbie gekeken?
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.quote:
Ja soms te erg voor woorden, waar dit heen moet met deze maatschappijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.
ik verbaas mij niet eens meer over domme mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat soort programma's is juist geen must, maar af en toe zo vermakelijk om naar te kijken, want je verbaasd je erover dat er zulke domme mensen bestaan.
Ja dat is soms echt zoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verbaas mij niet eens meer over domme mensen![]()
ben al blij als ik een programma vind waar geen domme mensen in zitten
[postbus 51 alert]quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms te erg voor woorden, waar dit heen moet met deze maatschappij
Das niet persoonlijk ... Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
[postbus 51 alert]
de maatschappij, dat ben jij [insert kots smiley]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
[postbus 51 alert]
de maatschappij, dat ben jij [insert kots smiley]
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef sacha het volgende:
is Senzune nu lekker aan het knutselen met Gerrit?
Zit je naar mijn kont te kijken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
Dees je staartveertje doet ook mee !! Zo sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |