De taart is aangebrand.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat, ik had d'r niet herkend.
M'n vraag blijft open staan though.
Hoe lang volg je al het voetbal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zakje haribo snoep.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:29 schreef Ties02 het volgende:
Hoeveel premie zou die messi per goal krijgen
twitter:
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Moet René maar geen posts verwijderen.
10 keukenmini's.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:29 schreef Ties02 het volgende:
Hoeveel premie zou die messi per goal krijgen
maakt niet uit als plan A altijd werktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
Toch blijf ik erbij, dit Barca heeft geen plan B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |