Wist niet dat Labyrinth verfilmd was. Een baggerslecht boek maar wellicht vermakelijk als serie.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:04 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand Orphan Black of Labyrinth al bekeken? Benieuwd of er nog een leuke nieuwe serie bij zit.
Beide binnengehaald, zal ze vanavond is gaan kijken. Channel 4 (Labyrinth) heeft meestal wel leuke seriesquote:Op zondag 31 maart 2013 11:04 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand Orphan Black of Labyrinth al bekeken? Benieuwd of er nog een leuke nieuwe serie bij zit.
Wel gecancelled inmiddels.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:49 schreef Logician het volgende:
Wij zijn vandaag begonnen met Alpha's (beetje een mix tussen x-men en heroes) niet super nieuw maar hadden er nog niet eerder van gehoord
Vermakelijke serie, vooral seizoen 2. Eindigt helaas wel met een cliffhanger..quote:Op zondag 31 maart 2013 17:49 schreef Logician het volgende:
Wij zijn vandaag begonnen met Alpha's (beetje een mix tussen x-men en heroes) niet super nieuw maar hadden er nog niet eerder van gehoord
Ik heb de pilot gisteren gezien. Vond het een beetje jammer dat het zich afspeelt in de moderne tijd. Het ging toch om de tijd die voorafging aan Psycho? Dan zit ik eerder aan de jaren '40/'50 te denken.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vond de pilot van Bates Motel best aardig, creepy sfeertje en goede mix tussen antiek en modern. Alleen die jongen die Norman speelt, zit in mijn hoofd als jongen uit Charlie and the Chocklat Factory dus da's jammer, denk iedere keer dat Johnny Depp op kan komen
Eliza Dushku...een Roger Moore-cameo...moet goedkomen!!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:54 schreef Nickske1912 het volgende:
Mogelijk binnenkort op televisie, serie moet nog aangekocht worden door een tv-zender.
Ben het boek vast aan het lezenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:54 schreef Nickske1912 het volgende:
En in juni begint Under The Dome, een verfilming van een Stephen King boek.
Sleeper Cell, 2 seizoenen van gemaakt. Ook door Showtime. Over een fbi agent die infiltreert bij een Amerikaanse terroristencel. Ooit beide seizoenen in een week gekeken, in S2 zit met Tekla Reuten ook een vrij grote Nederlandse inbrengquote:Op donderdag 4 april 2013 09:39 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand een tip : Serie gezocht die lijkt op Homeland.?
Mag ook een oudere serie zijn ( weet niet in welk topic ik dan moet zijn)
-Person of Interest? Meer IT minded maar wel goed verhaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:39 schreef kleinzusje het volgende:
24?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:39 schreef kleinzusje het volgende:
Spooks, tien seizoenen van 6-10 afleveringen. Gaat over MI5. Britse serie die in 2002 begon, waardoor de eerste seizoenen gedateerd aan kunnen doen, maar het kijken zeker waard. De serie heeft er geen moeite mee om hoofdkarakters dood te laten gaan en bewaart dat soort momenten ook niet voor een season finale. Er is dus elke aflevering een redelijke kans dat een personage niet uit een benarde situatie ontsnapt en dat maakt de serie erg spannend. De serie zakt wat in in de laatste seizoenen, maar zeker de eerste 6 zijn uitstekend.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:39 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |