Ziet er aardig uit, fijne cast ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:34 schreef Franktastic1984 het volgende:
NBC Acquires Drama 'Crossing Lines' for Summer Debut
http://tvbythenumbers.zap(...)summer-debut/174137/
The network will air 10 episodes beginning in summer 2013
Meer kwantiteit dan kwaliteit ben ik bang....quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:35 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ligt het overigens aan mij of is het huidige aanbod van nieuwe series echt groter dan ooit?
Alles gezien, alles was goed. Vooral Shetlandquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef yavanna het volgende:
In the Flesh heeft wel potentie. Van Broadchurch was de eerste ep goed, de rest spaar ik op om ze later ''achter elkaar'' te zien. Hetzelfde doe ik met Lightfields. Lightfields zou net zoiets als Marchlands zijn.![]()
WPC 56 is ook een nieuwe britse serie, met een m.i. leuk begin. Het deed wat aan Ashes to Ashes denken, maar dat zal wel komen door de situatie van een politievrouw in een ''hok vol'' politiemannen toen dat nog niet gewoon was.
Shetland is een nieuwe mini serie van 2 eps, die ga ik van het weekend kijken.
Grapje toch? Zo niet, stel die verwachting maar bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:06 schreef Seam het volgende:
Vandaag toch maar eens Banshee proberen, ben benieuwd, ik verwacht iets in de trant van Burn Notice.
Vind je Burn Notice of Banshee zo goed dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:13 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Grapje toch? Zo niet, stel die verwachting maar bij.
Nee, Burn Notice vond ik niet zo boeiend en Banshee vind ik wel tof. Maar het zijn echt totaal verschillende series, zo bedoelde ik het.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Vind je Burn Notice of Banshee zo goed dan?
Ik doelde meer op luchtig simpel vermaak met weinig diepgang.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:24 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nee, Burn Notice vond ik niet zo boeiend en Banshee vind ik wel tof. Maar het zijn echt totaal verschillende series, zo bedoelde ik het.
Ah zo, ja dan denk ik dat je wel gelijk hebt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik doelde meer op luchtig simpel vermaak met weinig diepgang.
Een nieuwe serie van AMC vind ik op voorhand al veelbelovend. Trailer ziet er ook goed uit en Lennie James in de hoofdrol is altijd een dik pluspunt. Ben benieuwd of deze serie in de voetsporen kan treden van hits zoals Breaking Bad en The Walking Dead.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Trailer "Low Winter Sun", nieuwe serie op AMC
Oja! Thanks voor de reminder, zag er tof uit vond ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:20 schreef Nagil het volgende:
Top of the Lake: fantastisch gefilmd en geweldig geacteerd, maar het verhaal gaat wel ontzettend traag. Ik ga het iig wel afkijken.
Ik ga het wel een kans geven. NCIS LA was in het begin ook een stuk minder dan het ondertussen is geworden. Altijd even afwachten hoe goed het word als ze hun eigen team van schrijvers e.d. krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef Tegan het volgende:
Wat vonden jullie van die spinoff dubbel episode van NCIS:LA? Daar zou evt. NCIS:Red van kunnen ontstaan. Ik vond het niet echt leuke karakters.
Ik vind NCIS-series sowieso niet zo heel boeiend. Ben meer van de Law & Order. Gebeurt nooit zoveel spannends in NCIS. Maar ik volg het nu half omdat mijn vriend er gek op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |