Fijn dat je mee wilt helpen! Misschien in het weekend can de 20e of het weekend daarna? Het is misschien niet zo verstandig om meets zo dicht op elkaar te plannen?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tuurlijk;
We organiseren een keer een meet op zaterdag, overdag; in Den Haag. Wanneer kan jij ? Dus vanaf 13 april dan.
Hoezo mss ? Je weet toch wel of je kan of niet ?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef kipptje het volgende:
[..]
Fijn dat je mee wilt helpen! Misschien in het weekend can de 20e of het weekend daarna?
Hoezo ?quote:Het is misschien niet zo verstandig om meets zo dicht op elkaar te plannen?
Met dat mss bedoelde ik het meer als voorstel. En als we het te dicht op elkaar plannen kan ik me voorstellen dat sommige mensen meet-moe worden? (Ik heb serieus geen flauw ideequote:Op maandag 18 maart 2013 08:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo mss ? Je weet toch wel of je kan of niet ?Het is een ja of nee. Met een mss kan ik niks.
[..]
Hoezo ?
Wanneer is Parkpop eigenlijk? Daar zou ik nog evt wel heen willen.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:59 schreef Yuki het volgende:
Den Haag meet
Sowieso wil ik proberen om wat mensen bij elkaar te krijgen voor Parkpop. Is nog ver weg en een meet daarvoor ismaar dat ligt dus ook in het vooruitzicht.
Zijn het lekkere mensen? Misschien kan ik dan iets regelen met vrienden die nog in een studenten huis wonen...quote:Op maandag 18 maart 2013 08:42 schreef Olment het volgende:
Misschien een leuk idee.. Er zitten bij ons in de buurt (Weert, Limburg) een groepje singer-songwriters die Huiskamers zoeken voor huiskamerconcert.
Als er wat interesse naar is kan ik eens informeren
[ afbeelding ]
zijn 2 vrouwen en 1 man.. ik ken 1 van de vrouwen persoonlijk en die is wel goed te doenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zijn het lekkere mensen? Misschien kan ik dan iets regelen met vrienden die nog in een studenten huis wonen...
PS: wel in de Randstad, ik weet niet of ze Limburg durven te verlaten?
Ik ben hier. En met de meet niet in NLquote:Op maandag 18 maart 2013 07:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankje Yuki, dit is idd ook een breinkraker. ''Waar'' zijn al die mensen dan ?
Ik heb eventueel wel interesse. Voor hier in de burcht. Maar het ligt wel buiten Limburg.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:42 schreef Olment het volgende:
Misschien een leuk idee.. Er zitten bij ons in de buurt (Weert, Limburg) een groepje singer-songwriters die Huiskamers zoeken voor huiskamerconcert.
Als er wat interesse naar is kan ik eens informeren
[ afbeelding ]
Welkom welkomquote:Op maandag 18 maart 2013 12:10 schreef DW457 het volgende:
Om te bewijzen dat nieuwkomers zich ook aanmelden, meld ik me bij dezen aan
Awesome..quote:Op maandag 18 maart 2013 12:31 schreef Bos81 het volgende:
Zoals het er nu voorstaat heb ik zeer binnenkort weer betaald werk, dus kan ik kijken naar meets wat verder van huis![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus mocht er interesse zijn in een Huiskamerconcert meer in April-mei dan is dit misschien iets leuks
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Plannen kan makkelijk. Gewoon vrij houden. Als het echt niet kan, jammer dan. Maar voor zoiets kan je echt wel plannen.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je 3 weken van tevoren niet weet of je kan ja of nee.
Welkom!quote:Op maandag 18 maart 2013 12:29 schreef DW457 het volgende:
DW457, dat zie je toch :-P Ik ben een eeuwige student van 26 jaar oud (bijna student af) wonende in de omgeving van Utrecht. Woon samen met een pracht meid en ben in mijn vrije tijd ambtenaar, maar dan wel eentje die in van die coole autootjes met van die blauwe lampen erop mag rijden. Daarnaast werk ik als assistent manager in een winkeltje. De rest vertel ik wel in Maarssen.
Jij ligt overal buiten.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel interesse. Voor hier in de burcht. Maar het ligt wel buiten Limburg.
Nou nee dus!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Plannen kan makkelijk. Gewoon vrij houden. Als het echt niet kan, jammer dan. Maar voor zoiets kan je echt wel plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |