aloahquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Treinhomo het volgende:
En wéér een fris jong nieuw usertje.
Hoi fris jong nieuw usertje !
Al teruglezend zie ik dat ik zowaar twee drie frisse jonge nieuwe usertjes over het hoofd heb gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Treinhomo het volgende:
En wéér een fris jong nieuw usertje.
Hoi fris jong nieuw usertje !
Raindrops?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef trui het volgende:
nou, leuk was ie he?![]()
voor de verandering heb ik een plaatje/document als omschrijving. 9 letters!
Alsnog welkom; muffig doorleefd geroutineerd usertje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:41 schreef VRIDZ het volgende:
Tis al geraden ondertussen, maar ik moest denken aan 'wolkbreuk'.. als de vliezen breken, komt er ook het nodige 'water' uit.
Maar even snel een makkelijke tussendoor..
Lesbisch metaal (7)
En btw, waarom werd ik bij het toetreden tot dit topic niet warm onthaald zoals de nieuwelingen nu wel?(Kan ook zijn dat ik dement ben, dat scheelt)
haha ja hoor, dat was 'm. dat patroon gaat over het haken van weer, toch?quote:
quote:
SPOILER: Let op: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent geen kijker van Southpark!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jij bent geen kijker van Southpark!nou, ik kijk het graag maar heb lang niet alle afleveringen gezien nee. ik zal 'm eens gaan kijken (op een geschikter tijdstip).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de haak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |