Nee hoor, nooit last van gehad.quote:
Wow, ik dacht dat je 33 was, vanwege ''tong80''quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig om te lezen dat ik ouder ben dan de meeste hier gepostte ouders
Ik voel me plots oud. Terwijl ik jong van geest ben.
heb niet zo'n sterke band met mn oudersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet weten hoe oud je ouders zijn![]()
Dat is toch wel heel treurig
Moeder 47 en vader 54
Waarom niet dan, doe je er zelf ook wel wat aan? Of zijn je ouders echt van die botte, kille mensen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb niet zo'n sterke band met mn ouders
valt op zichwel mee, maar vaak ruzie etc en andere bijzaken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:37 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Waarom niet dan, doe je er zelf ook wel wat aan? Of zijn je ouders echt van die botte, kille mensen?
Puber of niet, haha!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
valt op zichwel mee, maar vaak ruzie etc en andere bijzaken.
Ja bedoel ook niet treurig dat je zielig bentquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb niet zo'n sterke band met mn ouders
Weet wel wanneer wanneer ze jarig zijn, maar boeit me niet heel veelquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bedoel ook niet treurig dat je zielig bentMeer dat het treurig is als je zo`n slechte band met je ouders blijkbaar hebt dat je niet eens weet hoe oud ze zijn
![]()
Naja ik kende een meid die wist niet eens wanneer ze jarig waren en hoe oud haar zus werd dus
Dat van wanneer ze jarig zijn dat weet ik ook niet helemaal hoor!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bedoel ook niet treurig dat je zielig bentMeer dat het treurig is als je zo`n slechte band met je ouders blijkbaar hebt dat je niet eens weet hoe oud ze zijn
![]()
Naja ik kende een meid die wist niet eens wanneer ze jarig waren en hoe oud haar zus werd dus
Zou je ook niet uitmaken als je ouders niet wisten wanneer jij jarig was?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Dat van wanneer ze jarig zijn dat weet ik ook niet helemaal hoor!
Een paar dagen van te voren word het wel gezegd......quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook niet uitmaken als je ouders niet wisten wanneer jij jarig was?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Een paar dagen van te voren word het wel gezegd......
Weet je hoeveel data ik dan moet gaan onthoudenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]jezus, ik vind dat echt raar hoor. * mits je serieus bent dan
Ik ben van de tijd dat kinderen nog kinderen waren en geen kleine wondertjes.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:21 schreef Chinless het volgende:
[..]
.
Ben jij geboren?? Ik dacht dat je uit de hemel gevallen was....
Gewoon gevonden tussen de kool dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben van de tijd dat kinderen nog kinderen waren en geen kleine wondertjes.
Geboren in 1962. In oktober 50 gewordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:33 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Wow, ik dacht dat je 33 was, vanwege ''tong80''
quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:04 schreef Trebo het volgende:
Volgende week naar Thailand, m'n schoonmoeder wordt 19.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |