Hoi Dimens ik ben vosssquote:
heey welkom,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef colalover45 het volgende:
Heejj ik ben colalover, en ik zat vroeger op een forum, en het leek me leuk om weer naar een forum te gaan. ik snap nog niey hoe alles hier werkt xD maar ik zag al dat er andere forums waren? Maar ik ben JONG dus dacht ik: ik kom hier heen xD
Even wat dingetjes op een rijtje over mij ;P
- ik hou van mijn twee konijnen
- ik hou van mijn vriendje
- ik hou van cola (vandaar mijn naam xD, maar ik ga mijn echte naam niet vertellen)
- ik hou van mijn vriendinnen
Cool xDquote:
DIT is wel de leukste. Maar die is alleen voor grote jongens en meisjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:44 schreef colalover45 het volgende:
welke forum hier is het leukste? want ik zie allemaal andere vierkantjes enzo
Misschien wil ze je poesje wel likken want ze houdt wel van cola.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
Hee hee wt leuk dt j by ons op het forum komt hah! Als j vrage hept kan je my wel wat vragemisgien kunne we vriendinne worde
Oh die doet het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
DIT is wel de leukste. Maar die is alleen voor grote jongens en meisjes. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee het is alleen voor grote jongens en meisjes zegt ie toch, jij bent nog geen 18 dus nog geen grote meid.quote:
haha grapjas iedereen weet dat wanneer je je w8woord typt dat je dan sterretjes krijgt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef fyah het volgende:
Heeeeeeeey meis. Ik ben fyah mijn paswoord is qwerty2
Oh, rekels! Daar heb je mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
haha grapjas iedereen weet dat wanneer je je w8woord typt dat je dan sterretjes krijgt.
:s doe normaal sowiets seg je tog nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien wil ze je poesje wel likken want ze houdt wel van cola. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
koetjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
haha grapjas iedereen weet dat wanneer je je w8woord typt dat je dan sterretjes krijgt.
Ja ja.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 05:08 schreef krullenbolletje het volgende:
![]()
Hallo! Ben 15 jaar en kom uit Haarlem. Lees al een paar maanden mee en het leek mij tijd om maar eens een account aan te maken
Is dit serieus zo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uiteraard moet je dan ook hoofdletters goed doen.
holy shitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef fyah het volgende:
Of je kan met je muis over een post zweven en op c drukken
Ohja het werkt!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zit helemaal rechts van een post.
woahquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:51 schreef fyah het volgende:
Of je kan met je muis over een post wzeven en op c drukken
je bent zelf niet gestertquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:52 schreef Amoeba het volgende:
DALIJK TIEP IK MIJN WACHTWOORD EN DAN IS HET NIET GESTERT OMG
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:52 schreef Amoeba het volgende:
OMFGquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:52 schreef Amoeba het volgende:
Wachtwoord in je sterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:52 schreef Amoeba het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:52 schreef Amoeba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |