Das mij toch wel iets teveel fruitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij doen altijd fruit bij de middagboterham. En fruit mee naar school. En `s avonds na het eten ook fruit.
Behalve Jodokus. Die eet alleen meloenen en aardbeien in de zomer
hij wilde nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus toch rookworst voor bb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sure, why not?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen zin in vlees. Zal ik gewoon 2 eieren koken ipv vlees?
lui mormel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik geen zin heb om nog naar de winkel te fietsen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:50 schreef bleiblei het volgende:
Hou je van geen enkele stamppot dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
matigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil het konein, maar ik heb het vormpje niet.
Wat heb je verder nog in huis dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik geen zin heb om nog naar de winkel te fietsen.
tot dusver niet. Bij zijn mama thuis moest ie er van kotsen en huilen. One small bite for man, a giant leap for bbquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hou je van geen enkele stamppot dan?
Wel gewoon aardappeltjes en spruitjes, maar geen vleesch of vega.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat heb je verder nog in huis dan?
Das mehquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot dusver niet. Bij zijn mama thuis moest ie er van kotsen en huilen. One small bite for man, a giant leap for bb
met rijst?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef Mss het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in wortelenprak, misschien morgen maar maken.
Alleen aardappels met spruiten is inderdaad een beetje karig..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel gewoon aardappeltjes en spruitjes, maar geen vleesch of vega.
nou ja, vlees....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom, zeker gekookt. En ik heb gisteren velen vlees op in mijn knakworstenfestijn.
Het is maar eten, ik maak morgen wel iets wat ik lekkerder vindquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alleen aardappels met spruiten is inderdaad een beetje karig..
Weet alleen niet of dat lekkerder wordt met een gekookt ei erbij
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is maar eten, ik maak morgen wel iets wat ik lekkerder vind.
vergeet bovenstaandequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:02 schreef Mss het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon zin in velen pasta met velen gehakt en velen kaas.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is maar eten, ik maak morgen wel iets wat ik lekkerder vind.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
Spees! Ik had net jus uit een zakje muhahahuahua
ik ook alleen maar indien gekookte patatten. Twice a year dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Doe ik ook altijd als ik jus maak
Ik maak alleen niet zo vaak jus
Ik moest er vroeger niks van hebben maar inmiddels kan ik het (met mate en ook zeker niet overal bij) best waarderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]mosterd, ik ontwikkel een mosterdverslaving geloof ik
horrrrmonenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]mosterd, ik ontwikkel een mosterdverslaving geloof ik
Same herequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook alleen maar indien gekookte patatten. Twice a year dus
Droog zijn ze ook echt niet lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef Mss het volgende:
Ik eet nooit jus, daarom heb ik ook zo'n aardappelenaversie, ik heb ze jarenlang droog gegeten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn broertje at altijd droge aardappelen. Hij at zelfs aardappelen in zijn yoghurt.
Gadverdammequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn broertje at altijd droge aardappelen. Hij at zelfs aardappelen in zijn yoghurt.
Ze pakken het zelfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das mij toch wel iets teveel fruit
Bij mijn oma ook jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bah net als vroeger, uit hetzelfde bord je toetje
Wow ok dan! Dat deed ik vroeger dus echt niet.. Maar mama at bv helemaal geen fruit en pa alleen elke werkdag een appel. Dus heb het ook niet meegekregenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze pakken het zelfZal wel een fase zijn
of ze heeft de andere dingen verpest endurft niks te zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef Mss het volgende:
Ik had mijn vader laatst een hoop kleren meegegeven om te maken, waren een paar gaten ed in gevallen, en mijn moeder kon het nog wel maken.
Ik sprak haar van het weekend en ze had alles (2 broeken en twee truien) gemaakt en ze vroeg of ze de rode broek moest opsturen. Ik haar uitleggen dat ze dan het beste alles kon opsturen. dat het qua prijs toch niks uitmaakt want het is sowieso pakketpost en zwaarder dan 10kg is het niet. Dus ze zou wel even kijken wat ze ging doen.
Nu heeft ze dus een broek opgestuurd. Wel heel lief, want ik heb maar weinig broeken, maar ze had de rest ook wel even op kunnen sturen.
Ik krijg ze niet eens over mijn voet heen, en dat had ik dus ook met die schoenen van van haren.quote:
Die heb ik niet, maar dat is nog wel een optie. Maar dat heb ik dus bij alle enkellaarzen. Het is ook suede, daar rekt niet heel erg nog denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat is ruk ja. Ik ken het issue wel. Schoenlepel kan ook niet?
Nee dan duwt mijn hak de hele achterkant in. Ik heb het nog met pantykousjes geprobeerd, maar dat lukt ook niet echt. Morgen even een schoenlepel kopen, kijken of het dan beter lukt, maar ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ook niet als je je voet helemaal door douwt richting de neus? Laarzen zonder rits zijn raar.
Snap ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee dan duwt mijn hak de hele achterkant in. Ik heb het nog met pantykousjes geprobeerd, maar dat lukt ook niet echt. Morgen even een schoenlepel kopen, kijken of het dan beter lukt, maar ik ben er bang voor.
Godverdomme hier baal ik zo van he.
Die cognac kleur zijn best tofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.passo.nl/webshop/pr5584/bladelli-enkellaars
En zoiets mss?
Oh ik eet wel graag fruit en ze mogen hier onbeperkt zelf pakken. Ze pakken eerder fruit dan dat ze om snoep vragen. Ik ben er blij mee iigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wow ok dan! Dat deed ik vroeger dus echt niet.. Maar mama at bv helemaal geen fruit en pa alleen elke werkdag een appel. Dus heb het ook niet meegekregen
dat klinkt ideaal!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ik eet wel graag fruit en ze mogen hier onbeperkt zelf pakken. Ze pakken eerder fruit dan dat ze om snoep vragen. Ik ben er blij mee iig
Mss wat kut
Bedankt. Die zwarte zijn ook nog een optie. Ik vind ze alleen een heel stuk minder leuk dan deze.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.passo.nl/webshop/pr5584/bladelli-enkellaars
En zoiets mss?
Dr Martens zijn niet zo mijn ding, maar ik zal eens kijken naar Clarcs.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:03 schreef Incantrix het volgende:
Dat is bagger Mss, komt dat niet doordat je hoge wreven hebt? Heb je wel eens Clarcs of dr Martens geprobeerd? Volgens mij hebben die wel modellen die daar ook voor geschikt zijn
niet doen, je weet namelijk nu waar je op moet letten, het heet ritsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:16 schreef Mss het volgende:
Ik ga het morgen nog een keer proberen met een schoenlepel. Eventueel zou ik nog een maatje groter kunnen proberen.
Maar ik zie het allemaal best somber in.
ja dat, ik krijg ook zulke schoenen NOOIT aan Mss, beter mee leren leven dan tegenaan vechten, dat werkt nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet doen, je weet namelijk nu waar je op moet letten, het heet rits![]()
PIC PIC PIC PIC VERDEURIEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn (dit keer wel echt) blauwe jurk van Topvintage was er vandaag en hij past helemaal goed
hehehehehehe, hebbikniet, heb ik even snel voor de spiegel gepast maar zonder torselet en petticoat en met broek aan en BH eronder, ik maak binnenkort wel keertje paar foto's van mijn aanwinsten, maar daar heb ik Koos dan even bij nodig en die is er nu zoberzo niet voor beschikbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PIC PIC PIC PIC VERDEURIEen 1 waar jij em gewoon aanhebt
Why not? Issie ziek?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehehe, hebbikniet, heb ik even snel voor de spiegel gepast maar zonder torselet en petticoat en met broek aan en BH eronder, ik maak binnenkort wel keertje paar foto's van mijn aanwinsten, maar daar heb ik Koos dan even bij nodig en die is er nu zoberzo niet voor beschikbaar
plastic zak met gat erin, werkt als sokaantrekker of schoenlepel, zoiets als ditquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef megamandy het volgende:
Sowieso cowboyschoenenDe meeste mensen krijgen ze moeilijk aan, maar als ze eenmaal aan de voet zitten klopt de maat wel
En schijnbaar kun je op een of andere manier een plastic tasje ook als "schoenlepel" gebruiken, hoe die tactiek precies werkt weet ik ook niet
werken...quote:
JA plastic zakje om je voet die al een beetje open is bij je tenen, dan trek je 'm daarna kapot en doorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef megamandy het volgende:
Sowieso cowboyschoenenDe meeste mensen krijgen ze moeilijk aan, maar als ze eenmaal aan de voet zitten klopt de maat wel
En schijnbaar kun je op een of andere manier een plastic tasje ook als "schoenlepel" gebruiken, hoe die tactiek precies werkt weet ik ook niet
af en toe bestaat er in huize kip weinig anders dan werken, eten en slapenquote:
Paardrijlaarzen uit moeten doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Paardrij laarzen droeg ik altijd met plastic zakken in de winter want dikkere sokken, en dat was extra warm ook. Liet ze er dan gewoon in zitten
.
Ik droeg de "sjieke" paardrij broeken, van die hoge bandplooiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Paardrijlaarzen uit moete doenPaardrijbroeken aan proberen te doen
Ja kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
af en toe bestaat er in huize kip weinig anders dan werken, eten en slapen
zeeeeer gezellig.... voor beide kanten
we hadden het er ook wel over dit weekend toen we weer liepen te haasten en doen dat we echt even aan vakantie toe zijn saampjes
Ik deed thuis alles aan en uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik droeg de "sjieke" paardrij broeken, van die hoge bandplooi. En uit, tsja, als er niemand meer op stal was werd dat wel een probleem
.
ja, begin mei, maar dat duurt me eigenlijk te langquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstelleneven lekker weg
hebben jullie al plannen?
joppers met chaps klinkt als codetaal voor straatnegersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik deed thuis alles aan en uitLater heb ik met joppers rondgelopen met chaps, want dat was "stoerder"
![]()
Oh nee die vond ik niet fijn rijden, ik had altijd kalfsleren laarzenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik deed thuis alles aan en uitLater heb ik met joppers rondgelopen met chaps, want dat was "stoerder"
![]()
*insert visual van dikke straatneger met jophurs en chapsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
joppers met chaps klinkt als codetaal voor straatnegers
Pehehe vent nu helemaal teleurgesteldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag ook weer 12 uur lopen knallen, vet druk, heel irritant, vooral als iedereen een beroep op je loopt te doen. En toen was ik sacho en beetje aan mijn eindje en had ik een vent in mijn kamer zitten die begon over iets op tv wat hij gezien had en hij had dat ook meegemaakt en dat dat prachtprogramma Achter Gesloten Deuren heette....
Toen kon ik me dus even niet inhouden en heb ik heel sacho en met eenhoofd gezegd dat dat niet echt is én nog slecht geacteerd ook
whehehehe
(ok, je had erbij moeten zijn)
Ik zie dat zó niet voor mequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee die vond ik niet fijn rijden, ik had altijd kalfsleren laarzen. Ik was een beetje een verwend paardenmeisje
.
Ja die dingen waren ook allemaal van leer, ik ging echt geen neppe dingen dragenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee die vond ik niet fijn rijden, ik had altijd kalfsleren laarzen. Ik was een beetje een verwend paardenmeisje
.
yep, exact mijn sadistische doel en gelukt ook nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehe vent nu helemaal teleurgesteld
wo zu und mir wir?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:48 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb vakantie al uitgezocht, alleen nog even boeken.
klinkt ook goed jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Hier is het ook gezellig kippie. Ik ben tv aan het kijken en cif ligt op de bank te slapenmorantiek
Zo heb ik ook iemandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Londen uiteraard en met de enige vriendin die ik nog over heb van de basisschool.
hoezo uiteraard? Ga je altijd alleen maar naar Londen dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Londen uiteraard en met de enige vriendin die ik nog over heb van de basisschool.
Vanmiddag ook een flesje chocomel gekochtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb een kopje warme Chocomel Dark, dus niet original, maar het is minder lekker.....
ik had een lekkere pittige versie van het origineel verwacht, maar bleh.... volgende keer maar weer gewone kopen
ja ik ook, past helemaal in het beeld welquote:
Awh.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook iemandDie ken ik sinds groep 2 en (bruggetje!) ben daar vriendinnen mee gebleven dankzij het paardrijden, en nu samen altijd in Eindhoven
Tevens mijn enige vriendin
omnomnomnom!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vanmiddag ook een flesje chocomel gekochten in mijn pauze in een mok gegooid en in de magnetron
Voor mij wordt het de 7de keerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoezo uiteraard? Ga je altijd alleen maar naar Londen dan?
en heb je verder geen vriendinnen/vrienden? (en die ene dan die steeds zo lomp deed, heb je die gedumpt?)
Naja beetje wel, beetje nietquote:
Had ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
omnomnomnom!
maar tip: neem original en niet de dark versie.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Naja beetje wel, beetje niet
Komt ook door hoe ik je heb leren kennen, toen waren jullie best alto en hielden houden van kutmuziek
Done! Hij zei alleen maar 'dag goeierdddd' en toen vond ie het alleen maar leuk... Hij is nu wel wakker thoughquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt ook goed ja![]()
gooi de hont even op hem, kijken hoe Cif daarop reageert, misschien gaat hij wel meer van je houden als je dat doet
Checkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Debsterr het volgende:
Ik was vooral heel mager toen ik nog paardreed. Echt mager, niet slank zoals nu.
Hahahahaha geniaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Done! Hij zei alleen maar 'dag goeierdddd' en toen vond ie het alleen maar leuk... Hij is nu wel wakker though
Londen is ook tof, maar andere plekken zijn óók leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de 7de keer![]()
Ja jawel hoor! Die ene die zo lomp deed, doet alleen nog af en toe smsen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Done! Hij zei alleen maar 'dag goeierdddd' en toen vond ie het alleen maar leuk... Hij is nu wel wakker though
Nee ben gestopt op mijn 14e (de lessen werden erg saai, nooit meer buiten rijden etc.), damn dat moet inderdaad wel heel erg pijn doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Had je toen ook al zulke bamboozles?
Tuurlijk, maar Iquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Londen is ook tof, maar andere plekken zijn óók leuk
en hehehehe, gelukkig ben je daar dan van dat gezeik af
Ja dat bedoel ik! Gelukkig maar dan dat je dat niet hebt hoeven ervarenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ben gestopt op mijn 14e (de lessen werden erg saai, nooit meer buiten rijden etc.), damn dat moet inderdaad wel heel erg pijn doen
ah, mooi! vooruitgangquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ILonden.
Ik zeg het nu ook gewoon tegen haar als iets raar overkomt!
en met je clit op het pfeerd?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik! Gelukkig maar dan dat je dat niet hebt hoeven ervaren.
Zat wel altijd naar een ander meisje uit de vriendengroep op de manege te kijken, die was toen 16 ofzo en die had inderdaad hele dikke tettenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik! Gelukkig maar dan dat je dat niet hebt hoeven ervaren.
Hont ging meteen weer liggen om verder te slapenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
jammer dat samson niet van schrik een nat windje in zijn gezicht liet
Superdrug, Boots, Primarkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah, mooi! vooruitgangmisschien leert ze er ooit wat van
en Boots, ik mis een échte Engelse Boots, en Tesco enzo.... en Engels voer
ik zeg: volgende keer weer zo aanpakkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hont ging meteen weer liggen om verder te slapen
Heb ik cif wel op tijd wakker gemaakt voor et voetbal
Toch niet die sneakers hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Superdrug, Boots, Primark![]()
Zij wil graag van die Isabel Marant schoenen ofzo kopen daar?
nooit van die schoenen gehoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Superdrug, Boots, Primark![]()
Zij wil graag van die Isabel Marant schoenen ofzo kopen daar?
En zelfs dan moet je flink verkeerd gaan zitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is alleen kut zonder zadel.
Ik wil echt weer eens paardrijden![]()
ga dat met je vent doen in de Camargue in zuid Frankrijk, is zoberzo een prachtig en romantisch gebiedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is alleen kut zonder zadel.
Ik wil echt weer eens paardrijden![]()
Isabel Marant zijn de enige die ik wel mooi vind!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, van die sleehakken sneakers zijn dat. Ik vind het lelijk.
omnomnom!quote:
Naja het is gewoon een merk, maar de bekendste zijn de sneakers met "stiekem" ingebouwde sleehak.quote:
Liefdequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
orthopedische sneakersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Isabel Marant zijn de enige die ik wel mooi vind!
Vorige jaar mocht ik een paard in de buurt wel verzorgen als ik wilde en dan ook gewoon rijden. Maar het is al zoooo lang geleden en dat beest is huge! Daarnaast kom je meteen bij randwegen als je gaat rijden dus vind het een beetje eng om alles in mijn eentje te moeten uitzoekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En zelfs dan moet je flink verkeerd gaan zitten.
Ja, ik ken het gevoel haha.
quote:
Zo dan, die heeft flink gespaard?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef Dwyn het volgende:
En ze wil een Chanel/Gucci tas. Dus grootste plannen!
Waarschijnlijk zal het iets van backpacken worden denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga dat met je vent doen in de Camargue in zuid Frankrijk, is zoberzo een prachtig en romantisch gebied
Ja, ze had eerst haar zinnen gezet op een tas van 1900 euro van Chanel, maar die van Gucci was goedkoper ofzo.quote:
Ja snap ik, ook al zul je het niet helemaal verleerd zijn om dan meteen weer buiten te gaan rijden met een vreemd paard.. al zijn de grootste meestal de liefstequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vorige jaar mocht ik een paard in de buurt wel verzorgen als ik wilde en dan ook gewoon rijden. Maar het is al zoooo lang geleden en dat beest is huge! Daarnaast kom je meteen bij randwegen als je gaat rijden dus vind het een beetje eng om alles in mijn eentje te moeten uitzoeken![]()
dat kan daar ook heel goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het iets van backpacken worden denk ik
Nee geen flauw ideequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan daar ook heel goed
Je kunt daar door de duinen in het deltagebied (<--- no pun) rijden met een knollie, is echt geweldig
![]()
weten jullie al waar je heen wilt ongeveer?
Jordanië? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee geen flauw ideeEigenlijk zou ik heel graag naar Jordanië willen, maar twijfel twijfel met Syrië ernaast
Fijn Puckzzzquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg geld terug en bleek recht te hebben op zorgtoeslag
Tofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:05 schreef Puckzzz het volgende:
Vanmiddag is trouwens het belastingmannetje langs geweest.
Ik krijg geld terug en bleek recht te hebben op zorgtoeslag over 2012. En in 2013 nog meer zolang ik in de ww zit, als ik werk wordt dat wel lager natuurlijk.
Kom maar op met dat geld!
Wij ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tof
ik hoor iedereen trouwens over belastingmannetjes, wij doen het altijd zelf, als een van de weinigen nog geloof ik
kliederse en tukse!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
Maarrrrrr ik ga m'n haar kleuren en naar beddoeg
Petra en die woestijnkastelen enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jordanië? Hoe kom je daar nou bij?
ik zou het dit jaar niet doen, veel verkiezingen komend jaar daar in de landen eromheen en dus veel rommel en herrie in de tent in die landen daar in de regio...
Ik ook hoor was mijn werkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tof
ik hoor iedereen trouwens over belastingmannetjes, wij doen het altijd zelf, als een van de weinigen nog geloof ik
ja lijkt me wel een heel mooi land qua natuur en geschiedenisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Petra en die woestijnkastelen enzoAlleen hou ik niet van georganiseerde reizen etc. en dat is volgens mij wel het beste in zo'n land
hahaha, ja, dan kan ik het me voorstellenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook hoor was mijn werk. Wij kregen ook nog terug
mooi beestjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
Paard
[ afbeelding ]
Maar ze is dus groot
Ziet er uit als een schatjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
Paard
[ afbeelding ]
Maar ze is dus groot
Dat is het veld waar je bij ons in de straat in kan lopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooi beestje![]()
paardjes zijn een van de weinige diertjes die ik mooi en lief vind![]()
en mooie boom op de foto
tofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is het veld waar je bij ons in de straat in kan lopenAllemaal akkers en weien, heerlijk om met de hond te lopen. Hij kan tegenwoordig nog net tot die wei lopen dus dan blijf ik daar even bijd e paarden staan
Vroeger had ik verzorgpony's en daar waren twee keer veulens geboren en die staan nu samen met dat paard in de weiZo leuk om die beesten dan weer te zien.
Uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ziet er uit als een schatje. Wat is de schofthoogte?
En dan hoeven ze niet eens op je bord te liggen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooi beestje![]()
paardjes zijn een van de weinige diertjes die ik mooi en lief vind![]()
en mooie boom op de foto
Aaah ja dan snap ik dat dit gigantisch isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uit mijn hoofddenk eigenlijk rond de 1.70
Maar ik ben dus gestopt met lessen voordat ik op echte paarden ging rijden
Dus voor mij is het echt gigantisch
Eerste keer dat ik die pony's met mijn vriendin ging verzorgen (ik deed het al een tijdje en dit was de eerste keer dat ze meekwam) ontsnapte die knollenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
tof![]()
ooit wil ik een oud mini crappy simpel vakantiehuisje midden in zo'n wei![]()
en leuk, mooie herinneringen
nee die mogen ook gewoon rond dartelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan hoeven ze niet eens op je bord te liggen?![]()
Ja misschien, vind het engquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan je in het weiland niet rijden om te wennen MM?
Op zich is paardrijden net als fietsen, je verleert het niet. Maar als je nog nooit op zo'n grote hebt gezeten is even oefenen waarschijnlijk wel fijn
Gewoon doen, het enge gaat vanzelf overquote:
dat hebben we ook een tijd gehad met de shetlanders bij ons in de buurt waar ik woonde vanaf mijn 14equote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik die pony's met mijn vriendin ging verzorgen (ik deed het al een tijdje en dit was de eerste keer dat ze meekwam) ontsnapte die knollenZe zagen ons aankomen, kwamen aan galopperen en duwde gewoon de poort aan de kant. Konden we achter ze aan gaan rennen richting het kamp
![]()
En eentje was een minishetlander, een hengst met de naam King (was een echte baas). Die ontsnapte wel vaker, ging mijn pa in het veld met de hond wandelen kwam hij dat beest weer tegenEen keer is hij serieus het halve dorp doorgelopen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef megamandy het volgende:
Paarden zijn dan ook edelen dierenKip is gewoon op stand
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Shetlanders en ontsnappen, heerlijk.
De shetlander die ik verzorgde als kind stond naast een manege. Die ontsnapte nog wel eens en ging dan op de manege rellen schoppen![]()
wat voor huid heb jij? Qua droog, vet enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:32 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja Kippie, welke olie vond jij nou fijn voor je bakkes?
Ja die ook jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die zijn allemaal bij de filmIjs is ook een paardenmeisje
blurghhhhquote:
Ik ben nu met Tretinoine creme aan het smeren i.v.m. acne, waardoor ik nu heel erg aan het schilferen ben. Dus kan wel wat voeding gebruiken nu.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat voor huid heb jij? Qua droog, vet enzo
ik gebruik nu weer simpele dagcreme, maar soms avocado-olie of kokosolie
je hebt echt maar heeeeel weinig nodig
De andere mogen al zuipen bij een strandtentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die ook ja.
Zou wel vet zijn, met z'n allen een strandrit meet.
oh ja, das wel goeie shizzle. Avocado of kokosolie is dan wel topquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben nu met Tretinoine creme aan het smeren i.v.m. acne, waardoor ik nu heel erg aan het schilferen ben. Dus kan wel wat voeding gebruiken nu.
SPF moet ik nog even fiksen ja, ik verbrand normaal al zo makkelijk. Is Tretinoine echt goed spul ja? Ik ben zo bang dat ik alleen maar blijf schilferen vanaf nu en dat 't nooit meer goed komtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, das wel goeie shizzle. Avocado of kokosolie is dan wel top
ik heb toen hier besteld, was prima
http://www.hekserij.nl/Cosmetica/Olien_vetten_boters.aspx
vergeet je geen SPF als je naar buiten gaat, want daar je je huid nu heeeel gevoelig voor.
ja is wel goed spul, maar maakt je huidlaag nu wel heel extreem gevoelig voor zonlicht. Dus mega goed insmeren met hoge factor, ook in dit weer of bij bewolkingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SPF moet ik nog even fiksen ja, ik verbrand normaal al zo makkelijk. Is Tretinoine echt goed spul ja? Ik ben zo bang dat ik alleen maar blijf schilferen vanaf nu en dat 't nooit meer goed komt.
in een stevig bruin plastic flesje, vaste boters als kokosolie wordt in een potje geleverd, maar die zou ik gewoon bij de tuinen kopen als ik jou was als je die wilt, kun je ook vlees/groente/alles in bakken dus zo'n pot komt toch wel opquote:
Thanks babequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.hekserij.nl/Verpakkingen/Druppelfles_LDPE_50_ml.aspx
of
http://www.hekserij.nl/Verpakkingen/Miniverstuiver_helder.aspx
of een flesje met pipetje is wel handig of makkelijk 1 of 2 druppels te doseren trouwens
online bestellen kan met die olie, maar reformzaken enzo hebben het vaak ook wel.
Ik ga mijn nest in, ben moe. Doeg!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
Fuck me!! Als ik deze prijzen ga hanteren is het best rendabel zo'n petticoat maken
http://anydress.biedmeer.(...)7797/Petticoats.html
Hoe heet de kleur?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm het zag er paarsig uit op de doos..... In m'n haar kleurt het nu beheurlijk roodbenieuwd als ik het straks uitspoel
Glanzend mahoniequote:
Hmmz, mahonie is inderdaad wel rood-achtig. Dat heb ik zelf ook erin gehad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Glanzend mahonie![]()
![]()
IT MAKES NO SENSE
Nou ja, ik ging laatst 'warm kastanje' kleuren en dat kwam oranje eruit en het is goed gekomen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ofwel i am colourblind en stiekem kleurt het eik blauw![]()
quote:hallo best verkoopers
ik verkoop deze 3 games om dat ik ze hemaal heb uitgeslpeelt
ze zy almaal orcineel
ze mogen ok los verkocht worde
en al 3 samen
doe een goed bos hy is voor jou
opstuur en ophalen kan alby
als je er een wilt mail dan welk je wil
verzenden voor 3 spellen 6,75
1spel verstuur 2,16
2spellen 2,50
HOE KAN DAT?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom er net achter... IK HEB HELEMAAL GEEN NEONS
nohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:35 schreef Dwyn het volgende:
Sephora focust op internationale groei
Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlands markt verlaten. Tot in de loop van mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. Via deze pagina houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen rond Sephora Nederland.
Dit buitenlandse bedrijf wil zich focussen op internationale groei en verlaat dus Nederland? Ja ja.
KOOP ZE NU SCHNEL!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom er net achter... IK HEB HELEMAAL GEEN NEONS
Ja naja ik wil die dingen liever in t echt kopen eigenlijk. Beautybay staat gelijk aan gezeik sowiesoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Beautybay, Sephora.fr heb ik ook al eens besteld.
Dan ga je naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja naja ik wil die dingen liever in t echt kopen eigenlijk. Beautybay staat gelijk aan gezeik sowieso
+1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja naja ik wil die dingen liever in t echt kopen eigenlijk. Beautybay staat gelijk aan gezeik sowieso
Ermquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan ga je naar Frankrijk.Wat een heerlijke Sephora hadden ze in Lille.
NEE IK ZIT IN DE TREIN EN IK ZOU NIET WETEN WELKE IK MOEST KOPENquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPEES HEB JE AL NEONS GEKOCHT?????
Poolsides sowieso.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEE IK ZIT IN DE TREIN EN IK ZOU NIET WETEN WELKE IK MOEST KOPEN
PICS!!! Met tetten!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
Jup zeker geen paars. Ben wel goed op weg naar een kort pittig rood kapsel![]()
Noooope lig nu in bedquote:
Het is toch niet kort en pittig?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
Jup zeker geen paars. Ben wel goed op weg naar een kort pittig rood kapsel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |