Das mij toch wel iets teveel fruitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij doen altijd fruit bij de middagboterham. En fruit mee naar school. En `s avonds na het eten ook fruit.
Behalve Jodokus. Die eet alleen meloenen en aardbeien in de zomer
hij wilde nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus toch rookworst voor bb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sure, why not?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:52 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen zin in vlees. Zal ik gewoon 2 eieren koken ipv vlees?
lui mormel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik geen zin heb om nog naar de winkel te fietsen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:50 schreef bleiblei het volgende:
Hou je van geen enkele stamppot dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
matigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil het konein, maar ik heb het vormpje niet.
Wat heb je verder nog in huis dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik geen zin heb om nog naar de winkel te fietsen.
tot dusver niet. Bij zijn mama thuis moest ie er van kotsen en huilen. One small bite for man, a giant leap for bbquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hou je van geen enkele stamppot dan?
Wel gewoon aardappeltjes en spruitjes, maar geen vleesch of vega.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat heb je verder nog in huis dan?
Das mehquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tot dusver niet. Bij zijn mama thuis moest ie er van kotsen en huilen. One small bite for man, a giant leap for bb
met rijst?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef Mss het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in wortelenprak, misschien morgen maar maken.
Alleen aardappels met spruiten is inderdaad een beetje karig..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel gewoon aardappeltjes en spruitjes, maar geen vleesch of vega.
nou ja, vlees....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom, zeker gekookt. En ik heb gisteren velen vlees op in mijn knakworstenfestijn.
Het is maar eten, ik maak morgen wel iets wat ik lekkerder vindquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alleen aardappels met spruiten is inderdaad een beetje karig..
Weet alleen niet of dat lekkerder wordt met een gekookt ei erbij
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is maar eten, ik maak morgen wel iets wat ik lekkerder vind.
vergeet bovenstaandequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:02 schreef Mss het volgende:
Eigenlijk heb ik gewoon zin in velen pasta met velen gehakt en velen kaas.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is maar eten, ik maak morgen wel iets wat ik lekkerder vind.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
Spees! Ik had net jus uit een zakje muhahahuahua
ik ook alleen maar indien gekookte patatten. Twice a year dusquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Doe ik ook altijd als ik jus maak
Ik maak alleen niet zo vaak jus
Ik moest er vroeger niks van hebben maar inmiddels kan ik het (met mate en ook zeker niet overal bij) best waarderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]mosterd, ik ontwikkel een mosterdverslaving geloof ik
horrrrmonenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]mosterd, ik ontwikkel een mosterdverslaving geloof ik
Same herequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook alleen maar indien gekookte patatten. Twice a year dus
Droog zijn ze ook echt niet lekkerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef Mss het volgende:
Ik eet nooit jus, daarom heb ik ook zo'n aardappelenaversie, ik heb ze jarenlang droog gegeten.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn broertje at altijd droge aardappelen. Hij at zelfs aardappelen in zijn yoghurt.
Gadverdammequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn broertje at altijd droge aardappelen. Hij at zelfs aardappelen in zijn yoghurt.
Ze pakken het zelfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das mij toch wel iets teveel fruit
Bij mijn oma ook jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bah net als vroeger, uit hetzelfde bord je toetje
Wow ok dan! Dat deed ik vroeger dus echt niet.. Maar mama at bv helemaal geen fruit en pa alleen elke werkdag een appel. Dus heb het ook niet meegekregenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze pakken het zelfZal wel een fase zijn
of ze heeft de andere dingen verpest endurft niks te zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef Mss het volgende:
Ik had mijn vader laatst een hoop kleren meegegeven om te maken, waren een paar gaten ed in gevallen, en mijn moeder kon het nog wel maken.
Ik sprak haar van het weekend en ze had alles (2 broeken en twee truien) gemaakt en ze vroeg of ze de rode broek moest opsturen. Ik haar uitleggen dat ze dan het beste alles kon opsturen. dat het qua prijs toch niks uitmaakt want het is sowieso pakketpost en zwaarder dan 10kg is het niet. Dus ze zou wel even kijken wat ze ging doen.
Nu heeft ze dus een broek opgestuurd. Wel heel lief, want ik heb maar weinig broeken, maar ze had de rest ook wel even op kunnen sturen.
Ik krijg ze niet eens over mijn voet heen, en dat had ik dus ook met die schoenen van van haren.quote:
Die heb ik niet, maar dat is nog wel een optie. Maar dat heb ik dus bij alle enkellaarzen. Het is ook suede, daar rekt niet heel erg nog denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat is ruk ja. Ik ken het issue wel. Schoenlepel kan ook niet?
Nee dan duwt mijn hak de hele achterkant in. Ik heb het nog met pantykousjes geprobeerd, maar dat lukt ook niet echt. Morgen even een schoenlepel kopen, kijken of het dan beter lukt, maar ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ook niet als je je voet helemaal door douwt richting de neus? Laarzen zonder rits zijn raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |