Het sterretje naast de faction waarvan je rep wil verzamelen aanklikken en je kunt losquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:00 schreef lifeblind het volgende:
Hoe zit dat nou trouwens met die rep uit een dungeon die je kan kiezen? (Ik heb gisteren pas echt voor 't eerst sinds de nieuwe patch gespeeld), ik heb wel een knopje dat ik mn rep kan kiezen, en dan opent mn rep scherm, maar ik kan daar niks kiezen.. of kan dat alleen maar als je bepaalde reps nog niet op exalted hebt? Ik heb namelijk alles van MoP al op exalted behalve die nieuwe reps van 2 weken terug.
Je hoeft maar tot revered voor de gear, exalted is alleen maar voor vanity items, zoals mounts en eventuele recipes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet rep te grinden om epics te krijgen hoor. Met gear uit heroic dungeons kun je LFR (of zelfs normal raids) in, waar je ook gewoon epics krijgt natuurlijk. Valor gear is gewoon mooi meegenomen om t proces wat te versnellen als je niet zoveel raid.
Zo ben ik mn priest ook aan het gearen, heb 0.0 aan dailies daarop gedaan omdat ik alles op mn paladin al gedaan heb en geen zin meer heb om alles nog een keer te doen, maar zit nu wel op 465 iLvl ofzo en draai prima mee in LFR
Wat Chevalric zegtquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:00 schreef lifeblind het volgende:
Hoe zit dat nou trouwens met die rep uit een dungeon die je kan kiezen? (Ik heb gisteren pas echt voor 't eerst sinds de nieuwe patch gespeeld), ik heb wel een knopje dat ik mn rep kan kiezen, en dan opent mn rep scherm, maar ik kan daar niks kiezen.. of kan dat alleen maar als je bepaalde reps nog niet op exalted hebt? Ik heb namelijk alles van MoP al op exalted behalve die nieuwe reps van 2 weken terug.
Zelfs dat vind ik te veel moeite op al mn andere charactersquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:08 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je hoeft maar tot revered voor de gear, exalted is alleen maar voor vanity items, zoals mounts en eventuele recipes.
daarom dat ene item kopen dat je dubbel rep krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik te veel moeite op al mn andere characters
Volgens mij begrijp je me niet, dailies doen op andere characters behalve m'n main wil ik gewoon niet eens doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef Olment het volgende:
[..]
daarom dat ene item kopen dat je dubbel rep krijgt
En je farm kun je volgens mij ook 2 factions per dag een beetje rep extra krijgen.
ooww.. ik begreep je idd foutquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet, dailies doen op andere characters behalve m'n main wil ik gewoon niet eens doen
Ow alts op max level hebben vind ik juist leuk, ik wil gewoon alle classes op max hebben altijd, maar die extra onzin hoeft voor mij niet, het is bijvoorbeeld niet dat ik veel ga raiden op alts ofzo, ze zijn gewoon meer als back-up bedoeldquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Olment het volgende:
[..]
ooww.. ik begreep je idd fout
Daar heb ik ook een oplossing voor gevonden voor mezelf.. geen alts naar max level brengen ^^
ja als ik ga verhuizen moet ik ook meerdere chars doen.. Heb mijn (combi)professions heel fijn mixed op chars zittenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:16 schreef lifeblind het volgende:
Heb nu dus wel het probleem dat ik nog 10 alts heb die ik van Ravenholdt naar Sylvanas moet verhuizen, maar daar dus geen geld voor hebEn ik ga ook niet overnieuw beginnen, want alles zit boven de 85 of is al 90
is de nieuwe raidfinder ook released?quote:
Verkapte transfer-na-Sylvanas-post xDquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:19 schreef lifeblind het volgende:
Oja.. moet ik ook maar eens mee beginnenLFR begint een soort van noodzakelijk kwaad te worden helaas. Gelukkig nu we verhuisd zijn met de guild kunnen we hopelijk binnenkort weer verder met raiden als we nu dus wat meer nieuwe mensen kunnen aantrekken op Sylvanas
haha, naja ik ben er maar al te blij mee dat we ook daadwerkelijk verhuisd zijn, als op het drukste moment van de dag maar 5 mensen in SW zijn is er iets echt niet goed hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Verkapte transfer-na-Sylvanas-post xD
Die slaken doen meer pijnquote:
Pff, ik vind 't veel geld, zeker aangezien ze nieuw maar 60 euro ofzo zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef kovenant het volgende:
lawl alle wow CE's te koop staan bied er iemand 200 euro voor allemaal
ok,ok eerste is geopend.
maar dan nog 200,- tsskk
mjah 60 of 70 euro per stuk , heb er dus 4 ongeopend en dan 200 euro bieden dat is dus ruim onder de kostprijsquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Pff, ik vind 't veel geld, zeker aangezien ze nieuw maar 60 euro ofzo zijn
EDIT: of bedoel je voor alles bij elkaar?
Maar als ik toch de nieuw prijs moet betalen doe ik dat liever van amazone of een ander bedrijf waar je altijd terug kan gaan als het niet in orde is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef kovenant het volgende:
[..]
mjah 60 of 70 euro per stuk , heb er dus 4 ongeopend en dan 200 euro bieden dat is dus ruim onder de kostprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |