GZ!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:10 schreef Olment het volgende:
YES!! Gister eindelijk de Aquamarine Battle Tank gekregen van archaeology.. Heeft me nog 35 Spirit of Harmony gekost om de kistjes met arch stuff te kopen
Een epic staff en een of ander gaar grijs item later, een mountje rijker![]()
![]()
(sadly no screen,, was te exited ^^:P)
Thanks.. voor mijn gevoel heb ik erg veel tol'vir dingen gemaakt maar toen ik ging tellen kwam ik op 63 completed artifacts uit (mount als 63e).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
GZ!!ik heb er ook al duizenden kistjes voor ingeleverd
Ik zat op 114 voor ik de mount kreeg.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks.. voor mijn gevoel heb ik erg veel tol'vir dingen gemaakt maar toen ik ging tellen kwam ik op 63 completed artifacts uit (mount als 63e).
Denk dat het komt omdat je die tol'vir crap alleen in Uldum kunt vinden en daardoor in vergelijking met andere er minder krijgt.
Wist je niet dat je al die Pandaria artifacts in een doosje kan omzetten en die weer kan omruilen voor Tol'Vir doos met 3 tot 8 Tol'Vir fragments?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks.. voor mijn gevoel heb ik erg veel tol'vir dingen gemaakt maar toen ik ging tellen kwam ik op 63 completed artifacts uit (mount als 63e).
Denk dat het komt omdat je die tol'vir crap alleen in Uldum kunt vinden en daardoor in vergelijking met andere er minder krijgt.
jawel. ik kan mijn spirit of harmony toch nergens voor gebruikenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wist je niet dat je al die Pandaria artifacts in een doosje kan omzetten en die weer kan omruilen voor Tol'Vir doos met 3 tot 8 Tol'Vir fragments?
Die wil ik ook zo graag maar kan geen Sandcastle meer zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:10 schreef Olment het volgende:
YES!! Gister eindelijk de Aquamarine Battle Tank gekregen van archaeology.. Heeft me nog 35 Spirit of Harmony gekost om de kistjes met arch stuff te kopen
Een epic staff en een of ander gaar grijs item later, een mountje rijker![]()
![]()
(sadly no screen,, was te exited ^^:P)
daarom heb ik ook de spirit of harmony die ik niet meer nodig heb gebruikt voor zon doosjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die wil ik ook zo graag maar kan geen Sandcastle meer zien.
Vond ik een goeie tip alleen krijg ik nog geen mount maar deze pet:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:31 schreef Olment het volgende:
[..]
daarom heb ik ook de spirit of harmony die ik niet meer nodig heb gebruikt voor zon doosje
zijn ze die niet vergeten ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, guild is transferred.. nu wachten op mn eigen main character
was ook maar een geintje hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben geen guild leader, dus ik moet gewoon mn eigen characters doen
Welkom op onze server! Je bent toch wel ally?! Want anders!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:21 schreef lifeblind het volgende:
En mn character transfer is klaar, HALLO SYLVANAS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |