Vond ik een goeie tip alleen krijg ik nog geen mount maar deze pet:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:31 schreef Olment het volgende:
[..]
daarom heb ik ook de spirit of harmony die ik niet meer nodig heb gebruikt voor zon doosje
zijn ze die niet vergeten ?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, guild is transferred.. nu wachten op mn eigen main character
was ook maar een geintje hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben geen guild leader, dus ik moet gewoon mn eigen characters doen
Welkom op onze server! Je bent toch wel ally?! Want anders!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:21 schreef lifeblind het volgende:
En mn character transfer is klaar, HALLO SYLVANAS!
haha dat had ik dus gister ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Nou, ik zie nu overal zoveel mensen en onzin in /trade enzo, ik sta versteld
Ja dat heb ik nu ook, heb de afgelopen 2 weken niet gespeeld, maar heb nu ineens weer ontzettende zin om te spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
haha dat had ik dus gister ookVind wow gelijk weer stuk leuker ook
Ik moest wel mijn settings lager zetten in orgimmarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:38 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook, heb de afgelopen 2 weken niet gespeeld, maar heb nu ineens weer ontzettende zin om te spelen
laatst van full repaired naar full red gear gewiped erop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:07 schreef Silmarwen het volgende:
Oondasta dood. Ik 6 keer dood, en de repairbill was meer dan ik kreeg aan gold.
Ja. Ik doe ze al niet meer, want ben exalted.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Alweer die stomme dailies! Elke dag dezelfde!![]()
Beetje jammer dat ze niet even wat andere dailies konden toevoegen!
na een jaar + xx maanden na uitbreiding komt volgende uitbreidingquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:05 schreef Olment het volgende:
Ik hoorde van iemand (half betrouwbaar) dat Blizz al bezig is met een nieuwe expansion en deze nog dit jaar met Kerst (ongeveer) willen gaan uitbrengen.
Iemand hier ook iets over gehoord ofzo?
Ja hij zei idd ook dat het de "snelst opvolgende" patch ooit zou zijn. Dat blizz had ingezien dat Mists of Grindaria toch niet alles is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:13 schreef kovenant het volgende:
[..]
na een jaar + xx maanden na uitbreiding komt volgende uitbreiding
25 sept is launch geweest, dus einde dit jaar zou kunnen denk wel dat het aan de snelle kant is maar wie weet.
zelf nog niks over gehoord
ik deed vroeger ook nooit dalies maar nu heb je die keuze nietmeerquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Alweer die stomme dailies! Elke dag dezelfde!![]()
Beetje jammer dat ze niet even wat andere dailies konden toevoegen!
ik deed vroeger ook nooit dalies maar nu heb je die keuze nietmeerquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef redboyke het volgende:
[..][quote]Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik deed vroeger ook nooit dalies maar nu heb je die keuze nietmeer
je bent verplicht anders heb je geen valor gear
heb al sinds maandag nietmeer op wow geweest omdat ik eerst golden lotus naar exaulted moet krijgen ben maar net honored. en klaxxi en shadowpan dailies heb ik ook nog niet
ik had liever zoals vroeger dat ze alleen valor gaven als je paar keer random deed en gewoon een tabard voor rep. nu is het gewoon een verplichte dagelijkse grind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |