haha dat had ik dus gister ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Nou, ik zie nu overal zoveel mensen en onzin in /trade enzo, ik sta versteld
Ja dat heb ik nu ook, heb de afgelopen 2 weken niet gespeeld, maar heb nu ineens weer ontzettende zin om te spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
haha dat had ik dus gister ookVind wow gelijk weer stuk leuker ook
Ik moest wel mijn settings lager zetten in orgimmarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:38 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook, heb de afgelopen 2 weken niet gespeeld, maar heb nu ineens weer ontzettende zin om te spelen
laatst van full repaired naar full red gear gewiped erop.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:07 schreef Silmarwen het volgende:
Oondasta dood. Ik 6 keer dood, en de repairbill was meer dan ik kreeg aan gold.
Ja. Ik doe ze al niet meer, want ben exalted.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Alweer die stomme dailies! Elke dag dezelfde!![]()
Beetje jammer dat ze niet even wat andere dailies konden toevoegen!
na een jaar + xx maanden na uitbreiding komt volgende uitbreidingquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:05 schreef Olment het volgende:
Ik hoorde van iemand (half betrouwbaar) dat Blizz al bezig is met een nieuwe expansion en deze nog dit jaar met Kerst (ongeveer) willen gaan uitbrengen.
Iemand hier ook iets over gehoord ofzo?
Ja hij zei idd ook dat het de "snelst opvolgende" patch ooit zou zijn. Dat blizz had ingezien dat Mists of Grindaria toch niet alles is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:13 schreef kovenant het volgende:
[..]
na een jaar + xx maanden na uitbreiding komt volgende uitbreiding
25 sept is launch geweest, dus einde dit jaar zou kunnen denk wel dat het aan de snelle kant is maar wie weet.
zelf nog niks over gehoord
ik deed vroeger ook nooit dalies maar nu heb je die keuze nietmeerquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Alweer die stomme dailies! Elke dag dezelfde!![]()
Beetje jammer dat ze niet even wat andere dailies konden toevoegen!
ik deed vroeger ook nooit dalies maar nu heb je die keuze nietmeerquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef redboyke het volgende:
[..][quote]Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik deed vroeger ook nooit dalies maar nu heb je die keuze nietmeer
je bent verplicht anders heb je geen valor gear
heb al sinds maandag nietmeer op wow geweest omdat ik eerst golden lotus naar exaulted moet krijgen ben maar net honored. en klaxxi en shadowpan dailies heb ik ook nog niet
ik had liever zoals vroeger dat ze alleen valor gaven als je paar keer random deed en gewoon een tabard voor rep. nu is het gewoon een verplichte dagelijkse grind
Het sterretje naast de faction waarvan je rep wil verzamelen aanklikken en je kunt losquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:00 schreef lifeblind het volgende:
Hoe zit dat nou trouwens met die rep uit een dungeon die je kan kiezen? (Ik heb gisteren pas echt voor 't eerst sinds de nieuwe patch gespeeld), ik heb wel een knopje dat ik mn rep kan kiezen, en dan opent mn rep scherm, maar ik kan daar niks kiezen.. of kan dat alleen maar als je bepaalde reps nog niet op exalted hebt? Ik heb namelijk alles van MoP al op exalted behalve die nieuwe reps van 2 weken terug.
Je hoeft maar tot revered voor de gear, exalted is alleen maar voor vanity items, zoals mounts en eventuele recipes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet rep te grinden om epics te krijgen hoor. Met gear uit heroic dungeons kun je LFR (of zelfs normal raids) in, waar je ook gewoon epics krijgt natuurlijk. Valor gear is gewoon mooi meegenomen om t proces wat te versnellen als je niet zoveel raid.
Zo ben ik mn priest ook aan het gearen, heb 0.0 aan dailies daarop gedaan omdat ik alles op mn paladin al gedaan heb en geen zin meer heb om alles nog een keer te doen, maar zit nu wel op 465 iLvl ofzo en draai prima mee in LFR
Wat Chevalric zegtquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:00 schreef lifeblind het volgende:
Hoe zit dat nou trouwens met die rep uit een dungeon die je kan kiezen? (Ik heb gisteren pas echt voor 't eerst sinds de nieuwe patch gespeeld), ik heb wel een knopje dat ik mn rep kan kiezen, en dan opent mn rep scherm, maar ik kan daar niks kiezen.. of kan dat alleen maar als je bepaalde reps nog niet op exalted hebt? Ik heb namelijk alles van MoP al op exalted behalve die nieuwe reps van 2 weken terug.
Zelfs dat vind ik te veel moeite op al mn andere charactersquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:08 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je hoeft maar tot revered voor de gear, exalted is alleen maar voor vanity items, zoals mounts en eventuele recipes.
daarom dat ene item kopen dat je dubbel rep krijgtquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik te veel moeite op al mn andere characters
Volgens mij begrijp je me niet, dailies doen op andere characters behalve m'n main wil ik gewoon niet eens doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef Olment het volgende:
[..]
daarom dat ene item kopen dat je dubbel rep krijgt
En je farm kun je volgens mij ook 2 factions per dag een beetje rep extra krijgen.
ooww.. ik begreep je idd foutquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je me niet, dailies doen op andere characters behalve m'n main wil ik gewoon niet eens doen
Ow alts op max level hebben vind ik juist leuk, ik wil gewoon alle classes op max hebben altijd, maar die extra onzin hoeft voor mij niet, het is bijvoorbeeld niet dat ik veel ga raiden op alts ofzo, ze zijn gewoon meer als back-up bedoeldquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef Olment het volgende:
[..]
ooww.. ik begreep je idd fout
Daar heb ik ook een oplossing voor gevonden voor mezelf.. geen alts naar max level brengen ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |