Ik zie een handel opkomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
Materiaalkosten voor een petticoat: Nog geen 8 euro
Werk: gokje...ongeveer 2 uurtjes.
al die lagen tule ja? Incl elastieken band bovenin? Doe ik je niet na.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
Materiaalkosten voor een petticoat: Nog geen 8 euro
Werk: gokje...ongeveer 2 uurtjes.
3.5 mtr tule a 1.50 p.m.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al die lagen tule ja? Incl elastieken band bovenin? Doe ik je niet na.
ah ja, dan moet je in bulk gaan inkopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
3.5 mtr tule a 1.50 p.m.
0.5 mtr satijn a 2.50 p.m.
zwart elastiek a 1.25
Maar er komen nog verzendkosten bijBijna net zoveel als de kosten van de stof
gewoon zo'n tricot geval?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef Mss het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele zwarte stretchrok. Heeft er iemand tips? Wehkamf heeft niks.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, nog helemaal niet aan gedacht. KOOP ALLES!
is die ook van hun?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:04 schreef Mss het volgende:
Ik krijg zoveel complimenten over mijn konijnenshirt, echt tof
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss ze hebben een rok met HOE'S!
[ afbeelding ]
Welkon?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:04 schreef Mss het volgende:
Ik krijg zoveel complimenten over mijn konijnenshirt, echt tof
HOEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss ze hebben een rok met HOE'S!
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb dus mijn keyboard te koop gezet op marktplaats en gezegd dat ik hem tegen vergoeding wel kan komen brengen.
Dus iemand zo bieden en die vraagt of ik hem kan komen brengen. Hij zit in Rotterdam, dus dat valt wel mee, maar hij zit echt op een aidslocatie. Moet dan het centrum door, altijd gezeik in het centrum van Rotterdam, daar word ik echt niet blij van.
Is het raar om 20 euro te vragen voor het brengen? En dan niet ivm het aantal kilometers, maar omdat de route zo onmenselijk kut is?
ik moest drie keer denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:06 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd gezicht in de verf, haar in de lak, ik ben d'r klaar voor
Fijn, dank je welquote:
Biedt het dan niet aan, je weet dat dit soort verzoeken kunnen komen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb dus mijn keyboard te koop gezet op marktplaats en gezegd dat ik hem tegen vergoeding wel kan komen brengen.
Dus iemand zo bieden en die vraagt of ik hem kan komen brengen. Hij zit in Rotterdam, dus dat valt wel mee, maar hij zit echt op een aidslocatie. Moet dan het centrum door, altijd gezeik in het centrum van Rotterdam, daar word ik echt niet blij van.
Is het raar om 20 euro te vragen voor het brengen? En dan niet ivm het aantal kilometers, maar omdat de route zo onmenselijk kut is?
+1,2,3,4 Lolzquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Mirjam het volgende:
Geen flauw idee wat we etenIets bij de arena in ieder geval want we moeten er vroeg zijn
Kan je niet gewoon op een rustig moment gaan? Als de winkels dicht zijn bijv.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook best gaan, ik vraag of het redelijk is er een wat groter bedrag voor te vragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Biedt het dan niet aan, je weet dat dit soort verzoeken kunnen komen!
Rotterdam is altijd drukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon op een rustig moment gaan? Als de winkels dicht zijn bijv.
Nopequote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil ook best gaan, ik vraag of het redelijk is er een wat groter bedrag voor te vragen.
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rotterdam is altijd druk.
Maar als ik ga is het soberso 's avonds ja
Ik vind parkeren nog steeds kutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb mn eerste rondje na het behalen van mijn rijbewijs daar gereden_ Ik vond voornamelijk het parkeren in het centrum kut eigenlijk.
Ok, dan ga ik er nog even over nadenkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik vind het in ieder geval niet redelijk om meer te vragen dan dat het jou daadwerkelijk zou kosten om het weg te brengen. Als het echt een ontzettende kutlocatie is, zou je hoogstens kunnen melden dat je daar niet heen wil rijden...
Ik bedoel meer daar parkeren omdat kleine onmogelijke parkeerplekken die nog vrij zijn en als je dan bezig bent er een hele rits auto's staat te wachten/toeteren tot je klaar bentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind parkeren nog steeds kut
Als je normaal verzendkosten rekent, reken je toch ook effectief wat het jou kost om te verzenden (inclusief verpakkingsmateriaal wat je eventueel moet aanschaffen)?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik er nog even over nadenken
Ophalen is prima, maar deze persoon kan dat blijkbaar niet. Het is een groot keyboard, dat neem je niet even mee in de trein.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je normaal verzendkosten rekent, reken je toch ook effectief wat het jou kost om te verzenden (inclusief verpakkingsmateriaal wat je eventueel moet aanschaffen)?
Maar je wil het ook niet laten ophalen dan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:26 schreef Mss het volgende:
http://www.newlook.com/eu(...)ter-dress-_275569901
Ja, deze is leukerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is er ook met de kleuren net andersom, maar ik denk dat deze leuker is.
Mneequote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Please tell me you're trolling
Wij (lees: B) hebben een baardagaam. In theorie mag hij muizen. Maar dat vind ik zielig, dus heb B laten beloven voordat dat beest kwam, dat ie hem die niet zou voerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Miss_C, jullie hebben toch een reptiel? Eet die geen ratten? Of de katten van Incantrix?
Neee.... ratten.... tamen ratjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij (lees: B) hebben een baardagaam. In theorie mag hij muizen. Maar dat vind ik zielig, dus heb B laten beloven voordat dat beest kwam, dat ie hem die niet zou voeren
Hij eet alleen sprinkhanen, verschillende soorten wormen/wasmotten en dode krekels.
En verschillende soorten groenten.
Hij eet zeker geen katten, eerder andersom vrees ik
Weet niet of ie ze zou pakken. Maar ik wil het niet uitproberen.quote:
Ik ben er toe in staatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik maak zuurkoolstamp
Ik denk dat bb nu omkeert en terug naar kantoor loopt.
nee, er is altijd nog pizza!quote:
Ehw, dat voelt altijd zo kutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En geen wonder dat m'n oog geīrriteerd is, er zitten allemaal wimperharen ingeplakt.
Klopt, heb ook serieus instant spijt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, er is altijd nog pizza!
Je had beloofd dat je het zou proberen, al was het maar 1 hapje
Whehehe, B zou dat hapje al niet eens proberen bij zuurkoolquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt, heb ook serieus instant spijt.
Maar ik zal stoere man zijn.
Het verklaart wel veel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ehw, dat voelt altijd zo kut
Zuurkoolquote:
ja gehakt, want light stamp. En een rookworst voor bb maar die mag ie alleen als ie zuurkool proeft/quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gehakt, want light stamp. En een rookworst voor bb maar die mag ie alleen als ie zuurkool proeft/
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gehakt, want light stamp. En een rookworst voor bb maar die mag ie alleen als ie zuurkool proeft/
Vast op je oogbol? Of tussen ooglid en oogbol? Of wat bedoel je met vast?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Djuu, wimperharen zitten goed vast.
Eentje droopte wel heel erg naar beneden, dus voor 'ie weer in m'n oog zat er maar uitgesleurd. Maar die krengen zitten vast!
Vast in z'n haarzakje-vast.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vast op je oogbol? Of tussen ooglid en oogbol? Of wat bedoel je met vast?
Ik heb ze echt al tijden niet meer op want vies (dacht ik).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zo'n trek in spruitjes al een paar dagen, heb het vorige week nog op
ik eet gewoon lekker elke week spruitjes in de winter. OMDAT HET KANNN!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zo'n trek in spruitjes al een paar dagen, heb het vorige week nog op
Oh, zit ie verkeerd om gedraaid dat ie zo in je oog piekt heel de tijd?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben 'm liever helemaal kwijt dan dat 'ie in m'n oog gaat hangen.
Jup, zo één die liever in de onderste wimperrand gezeten had.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, zit ie verkeerd om gedraaid dat ie zo in je oog piekt heel de tijd?
Gewoon proberenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ze echt al tijden niet meer op want vies (dacht ik).
Maar heb ze een tijd terug weer eens gepakt bij een buffet met geroerbakte spruitjes met ook wat andere groenten en toen vond ik ze eigenlijk best lekkerMaar geen idee wat dat ook alweer was en of ik ze zelf lekker kan maken. En of B ze eigenlijk lust
Ik ben altijd zo bang dat het me tegen gaat staanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik eet gewoon lekker elke week spruitjes in de winter. OMDAT HET KANNN!
Witlofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon proberenik had laatst witlof gemaakt met kaas en ham en wat kruidendingessen omdat ik het nog nooit op had. Intro lust eigenlijk niet maar die vond het ook lekker
Omdat ie voor mij mee zou gaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom komt intro niet uftde hater
Ah zo, das irritant jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, zo één die liever in de onderste wimperrand gezeten had.
En toch zat haartjes daar, dus ik ga 'm niet missen ook.
Doe jij er nog iets speciaals mee? Of gewoon spruitjes in een pan, koken, klaar?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik eet gewoon lekker elke week spruitjes in de winter. OMDAT HET KANNN!
jup. Ik ben niet zo'n mauwerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe jij er nog iets speciaals mee? Of gewoon spruitjes in een pan, koken, klaar?
Oeh, met champginons en spekjes klinkt goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spruitjes met uitgebakken spekjes en champignons ermnerm
Of roergebakken spruitjes
Ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe jij er nog iets speciaals mee? Of gewoon spruitjes in een pan, koken, klaar?
quote:
Ah okquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookmet een beetje zout. Nog nooit anders op
Bij mij thuis exact hetzelfde, mijn moeder lust het niet dus maakte ze het ook nooitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Ah ok
Ik eet ze echt nooit en thuis stonden ze op de lange 'lust iemand niet dus eet niemand niet' lijst dus geen idee hoe je ze moet maken![]()
wat een eetaids allemaal. Willen die mensen niks leren eten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij thuis exact hetzelfde, mijn moeder lust het niet dus maakte ze het ook nooitzelfde met witlof en zuurkool trouwens. We aten bijna altijd worteltjes en erwtjes uit een potje
of bietjes of rode kool
Hoi mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij thuis exact hetzelfde, mijn moeder lust het niet dus maakte ze het ook nooitzelfde met witlof en zuurkool trouwens. We aten bijna altijd worteltjes en erwtjes uit een potje
of bietjes of rode kool
Brrrrrroccoliquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wij eten broccoli met slavink en aardappelpartjes
AUTIST IN HUISquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een eetaids allemaal. Willen die mensen niks leren eten?
Met een iets andere groentelijst. Bij ons is vader de kennikniedusvreetiknie. Of hij moet "zelf" op het idee komen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij thuis exact hetzelfde, mijn moeder lust het niet kan er niet tegen dus maakte ze het ook nooitzelfde met witlof en zuurkool trouwens. We aten bijna altijd worteltjes en erwtjes uit een potje
of bietjes of rode kool
Mijn moeder vindt koken dus ook helemaal niet leuk en meestal flikkert ze nu een (klein) zakje groentemix bij wat vlees en saus erdoorheen en dat met rijst/aardappels/noedelsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een eetaids allemaal. Willen die mensen niks leren eten?
Diepvries en dan in porties gebruiken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ontzie het altijd om broccoli of bloemkool te kopen; omdat zoveel en cif pakt maar 1 hapje ofzo
Damnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
AUTIST IN HUIS
Dat was het excuus voor ALLES
Ja maar hij is anders, ja maar hij lust dit niet.
En mama had de kook-aids, dus alles wat ze op wat voor manier niet hoefde te maken, deed ze niet. Spees omschreef laatst iets als broodje kroket op vrijdag, friet op zaterdag en nog een keer opwarm-lasagne. Zo ging het bij ons ook ongeveerWaarbij papa de friet bakte, ook nog
Zo lekker hequote:
Wij hebben dezelfde moeder? Was alles ook zwart en de aardappels veel te lang gekookt enzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt koken dus ook helemaal niet leuk en meestal flikkert ze nu een (klein) zakje groentemix bij wat vlees en saus erdoorheen en dat met rijst/aardappels/noedelsZe gebruikt ook nooit kruiden ofzo
Vroeger aten we altijd aardappels, vlees en groente met bovenstaande groenters en dan een cordon bleu of schnitzel
ik vind dat paneermeel altijd zo vies als het volgezogen met vet zit.
Tip van de dag: gebruik bakboter en olijfolie tegelijk als je iets gepaneerds gaat bakken, dan krijg je een krokante maar niet volgezogen buitenkantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt koken dus ook helemaal niet leuk en meestal flikkert ze nu een (klein) zakje groentemix bij wat vlees en saus erdoorheen en dat met rijst/aardappels/noedelsZe gebruikt ook nooit kruiden ofzo
Vroeger aten we altijd aardappels, vlees en groente met bovenstaande groenters en dan een cordon bleu of schnitzel
Arm kindquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde moeder? Was alles ook zwart en de aardappels veel te lang gekookt enzo?
Dat klinkt eng.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Arm kind
Al was mijn moeder ook niet zo creatief, vijf dagen AGV, 1 dag spaghetti met gehakt en poedersaus (zonder groenten ja) en 1 dag frieten.
Als ze een keer de kookkriebels kreeg maakte ze walgzame dingen als gestoofde komkommer en gekookte kip in uiensap
Echt? Dat is wel een goede dan jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tip van de dag: gebruik bakboter en olijfolie tegelijk als je iets gepaneerds gaat bakken, dan krijg je een krokante maar niet volgezogen buitenkant
ja die kip heet eigenlijk Russische kip en die bak je ondergedompeld in een soort uienboillon maar ik was er geen fan vanquote:
Ergens een keer in zo'n 'oma weet raad' rubriek zien staan en sindsdien doen wij dat altijd zo als we iets gepaneerds eten en werkt primaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel een goede dan jaik koop zelf nooit iets met paneermeel erop
want?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder zegt altijd 'iets lekker makkelijks' en daar ga ik van schuimbekken
Het klinkt ook gewoon echt ranzigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
en van komkommerstoof word ik nog steeds wel eens snikkend wakker
Mijn moeder maakte ook altijd macaroni met een blikje tomatenpuree en een zakje geraspte kaas erdoor geroerd met hamblokjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Arm kind
Al was mijn moeder ook niet zo creatief, vijf dagen AGV, 1 dag spaghetti met gehakt en poedersaus (zonder groenten ja) en 1 dag frieten.
Als ze een keer de kookkriebels kreeg maakte ze walgzame dingen als gestoofde komkommer en gekookte kip in uiensap
mijn tante maakte macaroni met smac en suikerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte ook altijd macaroni met een blikje tomatenpuree en een zakje geraspte kaas erdoor geroerd met hamblokjes
En wat!
Mijn moeder ook. "We eten vanavond makkelijk hoor." en dan denk ik: alsof we ooit iets moeilijks etenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder zegt altijd 'iets lekker makkelijks' en daar ga ik van schuimbekken
Omdat ze makkelijk ziet als een frituur aanslingeren en dan voorgebakken friet voor gaat bakken waardoor de friet zelfs nog vet smerig is en dat duurt langer dan een fatsoenlijke maaltijd op tafel zettenquote:
Samen met de gestoofde komkommer klinkt mijn moeders eten zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn tante maakte macaroni met smac en suiker
oh okeequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ze makkelijk ziet als een frituur aanslingeren en dan voorgebakken friet voor gaat bakken waardoor de friet zelfs nog vet smerig is en dat duurt langer dan een fatsoenlijke maaltijd op tafel zetten
JAAAAAA mwhehehehquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mij is wijsgemaakt dat verse groenten maken heel veel werk is, want dat moet zo lang koken dus daar is op een doordeweekse dag geen tijd voor. En ik geloofde dat
En dan ga je samenwonen met iemand die elke dag gewoon kookt (like, whutDas toch keiveel werk jonguh!!!!) en dan blijkt dat sperzieboontjes maar 8-12 minuten hoeven te koken of zo, en geen 40 min
![]()
Mijn ex ook, nasi en macaroni met smackquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn tante maakte macaroni met smac en suiker
diepvriesfriet voorbakken????quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze bakt dus friet uit de diepvries voor... Ondanks dat het al voorgebakken is dus slappe toelie. Als ze zelf friet snijdt dan is het voorgebakken op een te hoge temperatuur en die friet is dan dus bruin en slap en meh. En de snacks daar heeft uft nog een mooi verhaal over
oh bij ons werd juist al het rooie altijd uit het eten gepitstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn broertje was vroeger ook een lastige eter, at eerst ALLES met ketchup of een broodje hagelslag. Niks wat groen was, zelfs van zijn pizza veegde hij alles tot hij alleen een bodem met tomatensaus over had
20 min haal ik niet, maar bij AGV wel een half uurtje, inclusief spullen pakken en evt snijden en zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAAAAAA mwheheheh
Mijn moeder kookte alles in de magnetron maar dan moesten eerst de aardappels 15 miniten en daarna de groenten 15 minuten en het vlees stond altijd 3 uur op want dan was het goed gaar.
Tegenwoordig kook ik in gemiddeld 20 minuten start-finish.
Kroketters uit de frituur warmhouden in de ovenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze bakt dus friet uit de diepvries voor... Ondanks dat het al voorgebakken is dus slappe toelie. Als ze zelf friet snijdt dan is het voorgebakken op een te hoge temperatuur en die friet is dan dus bruin en slap en meh. En de snacks daar heeft uft nog een mooi verhaal over
Dat flikte ma hier ook eens ja, door mijn broertje walgend als 'bruine saus' aangeduidquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij aten macaroni met NASI KRUIDEN (zo'n zakje van conimex) tomatenpuree, gehakt en soms ook smac
Zoute teringbende Jezus
ook geen groente?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij aten macaroni met NASI KRUIDEN (zo'n zakje van conimex) tomatenpuree, gehakt en soms ook smac
Zoute teringbende Jezus
Je vergeet de mexicano's die ze erop had gelegdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kroketters uit de frituur warmhouden in de oven![]()
mijn vader die de kroketten al in het vet gooide als de frietpan net 30 seconden aan stondquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kroketters uit de frituur warmhouden in de oven![]()
Dat was hier ook zoiets.. Op vrijdag broodje met iets uit de frituur. Dan op zaterdag chili of sla met krieltjes uit de frituur. En dan op zondag frietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja of broodje kroket, of een diepvries pizza of iets kant en klaars
En dat wil ze dan altijd op zaterdag want 'dat is zaterdageten'.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je vergeet de mexicano's die ze erop had gelegd
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vader die de kroketten al in het vet gooide als de frietpan net 30 seconden aan stond
ja dat deed mijn moeder dus ook niet! Kreeg je spaghettini (want lange spaghetti is teveel geknoei met kinderen) met een champignonsaus uit een zakje (want mijn broertje at geen rooie dingen) met gehakt en geraspte kaasquote:
En de kroketten die naar de mexicano's smaakten. Echt lekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je vergeet de mexicano's die ze erop had gelegd
Met de zelfgemaakte frietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En de kroketten die naar de mexicano's smaakten. Echt lekker.
of een zak smurfenmacaroni, yayquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA soms ook spaghettini ipv macaroni voor de 'variatie'!!
arme mevrouw Spacequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met de zelfgemaakte frietJa dat was het wachten wel waard
Ik snap dan ook niet waar jij je kookskills vandaan hebtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb volgens mij nu genoeg getuigen verzameld om te mogen stellen dat mijn moeder NIET kan koken
Jep, je had mn gezicht eens moeten zien toen ik dat voor de eerste keer zag.quote:
Oh haiquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stamppot mixt ze ook altijd met een mixer want met de stamper is zoveel werk. Aardappelpuree ook. Alles zo glad
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep, je had mn gezicht eens moeten zien toen ik dat voor de eerste keer zag.
Mijn vader kon wel koken blijkbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet waar jij je kookskills vandaan hebt
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stamppot mixt ze ook altijd met een mixer want met de stamper is zoveel werk. Aardappelpuree ook. Alles zo glad
Ahhh dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn vader kon wel koken blijkbaar
Als mijn vader niet slapend probeert te frituren gaat dat meestal ook wel goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn papa kan dan wel weer heel lekker frietjes maken en bakken![]()
En hij snapt dat je de snacks pas in het vet gooit als het de juiste temperatuur heeft en zo
Ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
En brum dacht eerst dat ik overdreef
Nee, die vreten ook niksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahhh dat verklaard een hoopmaar je broer en zus hebben ook niks met koken toch?
heeft iemand haar al eens gevraagd.... WHY????????quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jep, je had mn gezicht eens moeten zien toen ik dat voor de eerste keer zag.
Ik snap die logica nog steeds niet, maar goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik durfde nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft iemand haar al eens gevraagd.... WHY????????
dat kost spierkracht jonge.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik snap die logica nog steeds niet, maar goed.
'Dat deed ik vroeger ook altijd'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel. Dan krijg je als antwoord: dat deden we vroeger ook zo en dan is de discussie over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hihi, dat roept een mooie mental image terug van een zatte papa die dacht dat verborgen te kunnen houden voor mama, door gewoon als altijd te gaan frituren, maar hij kon al niet eens meer inschatten waar de stoel stond en ging er glad naast zitten en zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als mijn vader niet slapend probeert te frituren gaat dat meestal ook wel goed.
Jij had zelfgesneden friet op, die moet je wel voorbakken maar niet zoals zij het doetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik durfde nietze was al zo lang bezig.
DAT IS HET ALLERERGSTE KUTEXCUUS WAT ER BESTAAT!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
'Dat deed ik vroeger ook altijd'.
in de tuin?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hihi, dat roept een mooie mental image terug van een zatte papa die dacht dat verborgen te kunnen houden voor mama, door gewoon als altijd te gaan frituren, maar hij kon al niet eens meer inschatten waar de stoel stond en ging er glad naast zitten en zo![]()
Toen was ie maar 'even buiten gaan liggen' en de friet hebben we toen zelf maar gebakken
Ze is wel secretaresse geweest bij Frits voordat ze kinders kreegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAT IS HET ALLERERGSTE KUTEXCUUS WAT ER BESTAAT!!
Werkt jouw moeder bij personeelzaken van ome Frits?
okee dit verklaart allesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze is wel secretaresse geweest bij Frits voordat ze kinders kreegtrue story. Op het natlab geloof ik
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij had zelfgesneden friet op, die moet je wel voorbakken maar niet zoals zij het doet
Hij ging in de tuin liggen ja.. De frietpan stond binnen onder de afzuigkap. En hij kwam gewoon maar niet meer binnen want hij was in slaap gevallen, uiteraardquote:
Jij moet echt eens met de moeder van spees in discussie gaan. Ik denk dat je zo klaar bent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DAT IS HET ALLERERGSTE KUTEXCUUS WAT ER BESTAAT!!
Werkt jouw moeder bij personeelzaken van ome Frits?
ERMAHGERD wij zijn nichtjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij ging in de tuin liggen ja.. De frietpan stond binnen onder de afzuigkap. En hij kwam gewoon maar niet meer binnen want hij was in slaap gevallen, uiteraard
ik vrees dat ze me snel buiten traptquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij moet echt eens met de moeder van spees in discussie gaan. Ik denk dat je zo klaar bent.
Dan gooit ze er nog een 'weet ik niet' tegenaan en dan ben je uitgepraatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij moet echt eens met de moeder van spees in discussie gaan. Ik denk dat je zo klaar bent.
Het was niet zo erg als haar eigen friet, maar nog steeds nasty. Van die slappe, halfgare tjap.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja de voorgebakken friet die werd voorgebakken heb ik niet gehad inderdaad
Daar is echt niks mis mee! Het is dezelfde groente maar dan voorgesneden, ik snap niet wat daar verkeerd aan kan zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar ik heb pas echt leren koken, toen ik bij B ben gaan wonen. En nu probeer ik ook wel dingen uit en vind ik het soms ook wel echt leuk. Sommige dingen wil ik ook gewoon vers maken omdat lekkerder (aardappelpuree van zelfgekookte aardappels bv) maar soms ben ik ook gewoon lui en koop ik een voorgesneden groentenpakket om door de pastasaus te flikkeren
Mijn moeders moeder kon ook goed koken, ik zie een verbandquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd vlg mij heb ik als enige hier een moeder die echt vet lekker kookte... Áltijd ! Het enige wat ik wel af en toe beu was waren de velen malen gebruinde aardappelen (aardappelen die de dag er voor gekookt waren; die weer opwarmen in de pan)![]()
Maar pastasaus van moeder was veeeeeeelen groente en mixer er in en OMNOMNOMNOMDie mis ik wel
Het is jammer dat ik het koken niet mee heb van mijn moederZelfs als ze om 19u pas thuis was van het werk; ging ze koken
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd vlg mij heb ik als enige hier een moeder die echt vet lekker kookte... Áltijd ! Het enige wat ik wel af en toe beu was waren de velen malen gebruinde aardappelen (aardappelen die de dag er voor gekookt waren; die weer opwarmen in de pan)![]()
Maar pastasaus van moeder was veeeeeeelen groente en mixer er in en OMNOMNOMNOMDie mis ik wel
Het is jammer dat ik het koken niet mee heb van mijn moederZelfs als ze om 19u pas thuis was van het werk; ging ze koken
vroeger waren de supermarkten om 5 uur dicht en kon je geen chips meer kopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
Er wordt alleen wel eens gedaan of alles wat eventueel niet door jezelf verbouwd gesneden is, niet goed isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar is echt niks mis mee! Het is dezelfde groente maar dan voorgesneden, ik snap niet wat daar verkeerd aan kan zijn
Precies dit! en vaak is het toch teveel voor 2 personen als ik een hele courgette, bak chamipignons en een hele paprika, een blik mais oid moet halen en alles bij elkaar flikker.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar is echt niks mis mee! Het is dezelfde groente maar dan voorgesneden, ik snap niet wat daar verkeerd aan kan zijn
alleen door space, en dat is space.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er wordt alleen wel eens gedaan of alles wat eventueel niet door jezelf verbouwd gesneden is, niet goed is![]()
Ik vind het ook wel prima
Ik doe het wel eens, een prei, bak champignons, paprika, courgette en zo snijden en dan pastasaus maken. Maar alleen als ik veel tijd heb. En dan meteen veel, zodat we ook wat voorraad in de vriezer kunnen pleurenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
s
[..]
Precies dit! en vaak is het toch teveel voor 2 personen als ik een hele courgette, een hele paprika, een blik mais oid moet halen en alles bij elkaar flikker.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
zakjes groentemix
Ik heb mijn zuurkool ook niet zelf op het zuur gezet,
jij kan je kinderen als arbeidskracht inzettenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voorgesneden groenten ftw
Ik heb dan theoretisch gezien wel tijd zat om die meuk te snijden maar handaids dus voorgesneden yay
Ik koop ook voorgesneden shit hoor. Krijg alleen de kriebels van voorgeschilde aardappels en kant en klare aardappelpuree en gesneden ui uit de diepvriesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen door space, en dat is space.
Ja wij ook vaak hoor; maar ik denk vaak: Nooeezzzz don't wantquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt goed
Wij koken ook om 19u nog hoor! Maar wel simpel
True! En had je geen chinezen (in Bels dan) en zat de dichtstbijzijnde pizzahut op 30km en friet eten was uitzondering tot 1x in de 2/3 maand zowatquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vroeger waren de supermarkten om 5 uur dicht en kon je geen chips meer kopen
Ja ok, die dingen hoef ik inderdaad ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop ook voorgesneden shit hoor. Krijg alleen de kriebels van voorgeschilde aardappels en kant en klare aardappelpuree en gesneden ui uit de diepvries
Ik wil wel nog ooit zelf zuurkool makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
zakjes groentemix
Ik heb mijn zuurkool ook niet zelf op het zuur gezet,
Ja dat is handig inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens, een prei, bak champignons, paprika, courgette en zo snijden en dan pastasaus maken. Maar alleen als ik veel tijd heb. En dan meteen veel, zodat we ook wat voorraad in de vriezer kunnen pleuren
OWWWW dat verklaartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeders moeder kon ook goed koken, ik zie een verbandhet slaat gewoon een generatie over
ik heb net zelf mijn aardappels geschildquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop ook voorgesneden shit hoor. Krijg alleen de kriebels van voorgeschilde aardappels en kant en klare aardappelpuree en gesneden ui uit de diepvries
JA wat is die?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok, die dingen hoef ik inderdaad ook niet
Of een appel in partjes in een zakje, wtf
quote:
oh, lijkt me best een leuk experiment. Met reservepizza als justincasequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil wel nog ooit zelf zuurkool maken
Jup. Kinderarbeidquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij kan je kinderen als arbeidskracht inzetten
Dat zei ik ook een keer tegen B en die begon toen serieus over kinderen en weinig tijd in de ochtend en 'wacht maar tot het bij ons zover is, dan zul je zien dat je overal tijd tekort komt en dan is zoiets keihandig!'quote:
Die dingen zijn toch ook nog eens hartstikke duur?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een keer tegen B en die begon toen serieus over kinderen en weinig tijd in de ochtend en 'wacht maar tot het bij ons zover is, dan zul je zien dat je overal tijd tekort komt en dan is zoiets keihandig!'
Uh, ok![]()
ik snij die appel binnen een minuut in partjes, HOEzo kun je daar geen tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een keer tegen B en die begon toen serieus over kinderen en weinig tijd in de ochtend en 'wacht maar tot het bij ons zover is, dan zul je zien dat je overal tijd tekort komt en dan is zoiets keihandig!'
Uh, ok![]()
Ik vind nog steeds een Knorr Wereldgerecht een prima maaltijd 1x in de weekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
maar een beetje normaal koken is niet moeilijk en kost niet veel tijd. Je hoeft niet meteen ala BBQ-kip een culi-hippie te worden en je hoeft ook niet alleen maar spinazie uit blik te eten. Er zijn prima tussenwegen
Is wel logisch, maar eet dan gewoon een appel in dat geval.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Uh, ok![]()
Joh, geen idee... Dat was zijn argument en ik vond het sowieso een zinloze discussiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snij die appel binnen een minuut in partjes, HOEzo kun je daar geen tijd voor hebben
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch ook nog eens hartstikke duur?
Het ging er bij hem specifiek om dat je die appel dan meegaf aan een kind op de basisschool. Ik kreeg toen ook mijn appel in parten mee. Gewoon, in een trommeltje. Maar dit was blijkbaar toch sneller of zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is wel logisch, maar eet dan gewoon een appel in dat geval.
Das een veul slimmere aankoopquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo`n appelpartjessnijder van Ikea, dan heb je in 10 seconden mooi gesneden appelpartjes
Ik vind dat voortaan veel te zoutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds een Knorr Wereldgerecht een prima maaltijd 1x in de week
Daar gaan ook gewoon verse groenten bij in dus das gezond
ik ook hoor. Ik doelde meer op afbakpizza, zakken chips en broodjes kroket als dinerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds een Knorr Wereldgerecht een prima maaltijd 1x in de week
Daar gaan ook gewoon verse groenten bij in dus das gezond
Ik kreeg gewoon een hele appel meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het ging er bij hem specifiek om dat je die appel dan meegaf aan een kind op de basisschool. Ik kreeg toen ook mijn appel in parten mee. Gewoon, in een trommeltje. Maar dit was blijkbaar toch sneller of zo
Dit. Hebben kinderen tegenwoordig allemaal tandaids ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een hele appel mee.
Nooooope want vaak ben ik binnen een kwartiertje klaar...Ok 20min als ik aardappelen moet koken.. En dan ben ik eik nog maar 5 min bezig met alles uithalen; aardappelen schillen (ja doe ik zelfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
maar een beetje normaal koken is niet moeilijk en kost niet veel tijd. Je hoeft niet meteen ala BBQ-kip een culi-hippie te worden en je hoeft ook niet alleen maar spinazie uit blik te eten. Er zijn prima tussenwegen
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik zulk soort maaltijden zonder dat soort mix zakjes moet makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat voortaan veel te zout
Maar eerst at ik het ook hoor! Dus ik ga er niet over zeiken
Vrijdag weer Mexicaanse wrapsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooooope want vaak ben ik binnen een kwartiertje klaar...Ok 20min als ik aardappelen moet koken.. En dan ben ik eik nog maar 5 min bezig met alles uithalen; aardappelen schillen (ja doe ik zelf) en in de pan pleuren
Ow en wereldgerechten eten wij ook 1x in de week hoor...omnomnom Mexicaanse wraps
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ijs komt toch vanavond ook naar de film?
Ja het smaakt dan niet zoals knorr nee, met alle smaakversterkers en kilo's zoutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik zulk soort maaltijden zonder dat soort mix zakjes moet maken
Ik heb een paar keer een recept uit bv de Allerhande geprobeerd en dan geven ze 'zout en peper' en 'een teen knoflook' aan als de kruiding en vervolgens is het helemaal niet zo lekker als ik gedacht had. Ik weet niet hoe ik zelf moet kruiden, dus ik doe het zo
Hele appel als je aan het wisselen bent is niet zo handig eten. Partjes is gewoon makkelijk. Maar dat werd door papa gedaan 's ochtends en in een trommel meegegevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit. Hebben kinderen tegenwoordig allemaal tandaids ofzo?
You haz any recipe's?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het smaakt dan niet zoals knorr nee, met alle smaakversterkers en kilo's zout
Gewoon Googlen en proberen.
De dag erna was ons kerstdinerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Over broodjes kroket als diner. Gewoon met kerst eten, omdat niemand iets lust. Fml
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Over broodjes kroket als diner. Gewoon met kerst eten, omdat niemand iets lust. Fml
Juist wel, hoeveel tanden ik wisselde op Granny Smiths jonge!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hele appel als je aan het wisselen bent is niet zo handig eten. Partjes is gewoon makkelijk. Maar dat werd door papa gedaan 's ochtends en in een trommel meegegeven
Dan nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De dag erna was ons kerstdiner
Dat deden wij altijd met sinaasappelsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg mijn appel trouwens altijd 's avonds na het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |