Ik zie een handel opkomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
Materiaalkosten voor een petticoat: Nog geen 8 euro
Werk: gokje...ongeveer 2 uurtjes.
al die lagen tule ja? Incl elastieken band bovenin? Doe ik je niet na.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
Materiaalkosten voor een petticoat: Nog geen 8 euro
Werk: gokje...ongeveer 2 uurtjes.
3.5 mtr tule a 1.50 p.m.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
al die lagen tule ja? Incl elastieken band bovenin? Doe ik je niet na.
ah ja, dan moet je in bulk gaan inkopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
3.5 mtr tule a 1.50 p.m.
0.5 mtr satijn a 2.50 p.m.
zwart elastiek a 1.25
Maar er komen nog verzendkosten bijBijna net zoveel als de kosten van de stof
gewoon zo'n tricot geval?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef Mss het volgende:
Ik ben op zoek naar een simpele zwarte stretchrok. Heeft er iemand tips? Wehkamf heeft niks.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, nog helemaal niet aan gedacht. KOOP ALLES!
is die ook van hun?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:04 schreef Mss het volgende:
Ik krijg zoveel complimenten over mijn konijnenshirt, echt tof
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss ze hebben een rok met HOE'S!
[ afbeelding ]
Welkon?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:04 schreef Mss het volgende:
Ik krijg zoveel complimenten over mijn konijnenshirt, echt tof
HOEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss ze hebben een rok met HOE'S!
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb dus mijn keyboard te koop gezet op marktplaats en gezegd dat ik hem tegen vergoeding wel kan komen brengen.
Dus iemand zo bieden en die vraagt of ik hem kan komen brengen. Hij zit in Rotterdam, dus dat valt wel mee, maar hij zit echt op een aidslocatie. Moet dan het centrum door, altijd gezeik in het centrum van Rotterdam, daar word ik echt niet blij van.
Is het raar om 20 euro te vragen voor het brengen? En dan niet ivm het aantal kilometers, maar omdat de route zo onmenselijk kut is?
ik moest drie keer denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:06 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd gezicht in de verf, haar in de lak, ik ben d'r klaar voor
Fijn, dank je welquote:
Biedt het dan niet aan, je weet dat dit soort verzoeken kunnen komen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb dus mijn keyboard te koop gezet op marktplaats en gezegd dat ik hem tegen vergoeding wel kan komen brengen.
Dus iemand zo bieden en die vraagt of ik hem kan komen brengen. Hij zit in Rotterdam, dus dat valt wel mee, maar hij zit echt op een aidslocatie. Moet dan het centrum door, altijd gezeik in het centrum van Rotterdam, daar word ik echt niet blij van.
Is het raar om 20 euro te vragen voor het brengen? En dan niet ivm het aantal kilometers, maar omdat de route zo onmenselijk kut is?
+1,2,3,4 Lolzquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Mirjam het volgende:
Geen flauw idee wat we etenIets bij de arena in ieder geval want we moeten er vroeg zijn
Kan je niet gewoon op een rustig moment gaan? Als de winkels dicht zijn bijv.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook best gaan, ik vraag of het redelijk is er een wat groter bedrag voor te vragen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Biedt het dan niet aan, je weet dat dit soort verzoeken kunnen komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |