Jij hebt hem harder nodig dan ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij scheiding neem ik jouw finessapparat wel
Tsja, ik weet wat ik voor hetzelfde werk in Ierland verdiende als op Malta. Dan was het weer zo erg nog nietquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij scheiding neem ik jouw finessapparat wel
quote:
Ik geef niet zoveel om veel geld verdienen, zolang ik er maar relaxed van kan leven. Ierland is daarnaast ook flink wat duurder wonenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik weet wat ik voor hetzelfde werk in Ierland verdiende als op Malta. Dan was het weer zo erg nog niet
Dat is ook mijn insteek, maar van dat salaris kon ik niet comfortabel leven. Wonen hoeft niet heel duur te zijn in Ierland, je moet het een beetje slim aanpakken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef niet zoveel om veel geld verdienen, zolang ik er maar relaxed van kan leven. Ierland is daarnaast ook flink wat duurder wonen
Goedemorgen!!!!quote:
Ja, primaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goedemorgen!!!!
Alles goed? Lekker geslapen enz?
Ik verdien voor Nederlandse maatstaven weinig maar ruim bovenmodaal hier. Dus ik klaag niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook mijn insteek, maar van dat salaris kon ik niet comfortabel leven. Wonen hoeft niet heel duur te zijn in Ierland, je moet het een beetje slim aanpakken.
Je nieuwe onderkomen kostte toch 600 de maand?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verdien voor Nederlandse maatstaven weinig maar ruim bovenmodaal hier. Dus ik klaag niet.![]()
En waarom kon ik daarnet voor een tijd niet posten?![]()
In Ierland zat ik boven modaal, lokaal ruim en in Nederland een stukje er boven, maar goed, ik vloog ook heel vaak naar Nederland en andere plekken in die tijd. Dus dat geld gaf ik ook weer makkelijk uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verdien voor Nederlandse maatstaven weinig maar ruim bovenmodaal hier. Dus ik klaag niet.![]()
Had iedereen, was een bugje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat we een nieuwe footer hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:43 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |