De Stee was een GVT voor verstandelijk beperkten, daar zaten geen 'rare' mensen tussen hoor, dan hadden ze namelijk daar niet gezeten. Tegenwoordig zitten de meesten van hen in het oude postkantoor en daarvoor in het huis waar nu Nagelkerke woont aan het Puitenplein, dat is ongeveer 250 m van mijn huis, nooit een seconde over nagedacht of mijn kinderen wel buiten konden spelen ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Laat staan dat je er naast of in de buurt woont. Vroeger zat er bij mijn ouders in de wijk ook zo'n instelling, de Stee, misschien dat mrspoeZ die ook nog wel kent. Daar liepen ook aardig wat "rare" mensen rond, alhoewel ze altijd wel vriendelijk waren. Maar goed, wij waren kleine kinderen, hun volwassen maar dan op hetzelfde niveau, toch denk ik nu bij mezelf van hmmm, god weet wat zo'n figuur allemaal in zijn bovenkamer kan halen natuurlijk.
quote:Op maandag 15 april 2013 15:57 schreef EDMAN- het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik vandaag ook geen fuck uitgevoerd heb
Eigenlijk wilde ik dat ook doen, na een half jaar met een HBO opleiding communicatie gestopt, dacht ff halfjaartje werken en dan weer een andere opleiding. Naja, blijven werken dus.quote:Op maandag 15 april 2013 15:41 schreef superkimmi het volgende:
dat heb ik dus ook gehad, heb 2,5 jaar gewerkt voor ik weer begonnen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |