Als je inderdaad na 19.00 gaat, dan letten ze amper op. Er kan dan niemand meer na je komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Wij hadden toen voor 2 uur gereserveerd maar zijn uiteindelijk heel de avond blijven zitten. Maar als het echt heel druk is en je blijft te lang zitten komt dikke Bubba je halen om je genadeloos hard buiten te schoppen en als je pech hebt wordt een bepaald stervormig onderdeel van je lichaam ook nog eens tot bloedens toe opgerekt tot een rondje.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 17:00u nogal vroeg vind voor een restaurantbezoek.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je inderdaad na 19.00 gaat, dan letten ze amper op. Er kan dan niemand meer na je komen.
Als je om 17.00 (zeg maar de eerste "ronde") gaat, dan heb je nog weleens kans dat ze komen
Ik heb een aantal maanden geleden nog opgetreden in een kerk op het terrein van Vredenrust (met het koor waar ik bas in speel). Best een vreemde ervaring als je daar 's avonds als het donker is je instrumenten terug de auto inlaadt. Al die schemerige, bevreemdende lampen daar tussen die inktzwarte lucht... En eenlingen tegenkomend waarvan je niet waarom ze er rondlopen...!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 17:00u nogal vroeg vind voor een restaurantbezoek.
Goeiemorgen trouwens! Het is rustig bij mij in de straat. Allebei de overburen zijn opgenomen in Vredenrust. Ze hebben een briefje op de voordeur geplakt, voor onbepaalde tijd niet thuis staat er op. Ja, dan denk ik, waarom laat je niet gewoon de voordeur open staan? Ik bedoel, anders is het zo'n rotzooi van gebroken glas enzo als er inbrekers op bezoek komen.
Laat staan dat je er naast of in de buurt woont. Vroeger zat er bij mijn ouders in de wijk ook zo'n instelling, de Stee, misschien dat mrspoeZ die ook nog wel kent. Daar liepen ook aardig wat "rare" mensen rond, alhoewel ze altijd wel vriendelijk waren. Maar goed, wij waren kleine kinderen, hun volwassen maar dan op hetzelfde niveau, toch denk ik nu bij mezelf van hmmm, god weet wat zo'n figuur allemaal in zijn bovenkamer kan halen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal maanden geleden nog opgetreden in een kerk op het terrein van Vredenrust (met het koor waar ik bas in speel). Best een vreemde ervaring als je daar 's avonds als het donker is je instrumenten terug de auto inlaadt. Al die schemerige, bevreemdende lampen daar tussen die inktzwarte lucht... En eenlingen tegenkomend waarvan je niet waarom ze er rondlopen...!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |