Mijn telefoon crashed vrij random en gaat dan niet meer aan. Is dus geen optie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:05 schreef hiddit het volgende:
[..]
ze kunnen hem toch ook gewoon vanaf je mobiel scannen!?
niks binnen gekregen, ook niet in spamquote:
Je hebt Gmail zo te zien; wacht nog even. Een testverzending kwam op mijn Gmail vorige week ook later binnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niks binnen gekregen, ook niet in spam
Hij kwam toevallig net toen je dit poste binnenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt Gmail zo te zien; wacht nog even. Een testverzending kwam op mijn Gmail vorige week ook later binnen.
Spamfolder?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:14 schreef honeyblack het volgende:
ik heb niks gehad , heb gewoon hotmail?
Ook gecheckt , had laatst nog in me profiel me goede adres ingevoerd dus ook niet die vorige mail gehad.quote:
Het wordt dan ook gestuurd naar het adres dat je ingevuld hebt bij de aanvraag, als ik me niet vergis. (Breuls?)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Ook gecheckt , had laatst nog in me profiel me goede adres ingevoerd dus ook niet die vorige mail gehad.
Correct. Voor honeyblack is dat een Hotmail-adres.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het wordt dan ook gestuurd naar het adres dat je ingevuld hebt bij de aanvraag, als ik me niet vergis. (Breuls?)
Wat was je vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef MissHobje het volgende:
Iemand nog antwoord op mijn wandel vraag?
Oke heb ze gevonden , toch bij het oude mail adres . Bedanktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Correct. Voor honeyblack is dat een Hotmail-adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |