PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
Het was een wollen armband.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is er met de OP chick aan de hand, blauw ding eraan of zo?
Blauw alg, of misschien een blauwtje gelopen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is er met de OP chick aan de hand, blauw ding eraan of zo?
Heb je gedronken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn Bruna verkoopt niet ook al is hij CM ipv CAM en dat alleen kost al 8k terwijl die van mij erop staat voor 4.9k. Maar ja, er is toch niemand die boeken leest
Wie snapt de grap?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn Bruna verkoopt niet ook al is hij CM ipv CAM en dat alleen kost al 8k terwijl die van mij erop staat voor 4.9k. Maar ja, er is toch niemand die boeken leest
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Die blijft ook mooi.
Ik kwam hem laatst tegen, echt kapot gelachenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik heb er nog wel een paar.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik heb er nog wel een paar.
[ afbeelding ]
quote:
?quote:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1ba-2c600f63d998.mp4quote:
Koningquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1ba-2c600f63d998.mp4
rechtermuisknop
opslaan als
Slakquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:34 schreef BDIL het volgende:
Waarom is er weinig van dit soort vermaak overdag![]()
Die Vicky ziet er op die eerste gif beter uitquote:
Zij heeft wel de geniale uitspraken jaquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:37 schreef BDIL het volgende:
Ik moet stoppen met lachen me wond begint pijn te doen![]()
![]()
Op dat ene eiland had hij wel een smaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En hij kon echt NOOIT iemand versieren
Ik kwam ze ook al tegenquote:
Ik moest hardoplachen om Burds.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
En hij kon echt NOOIT iemand versieren
Ik was haar alweer vergetenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
en ik moet nog een hoop doen voor Frans...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:44 schreef TBakkert het volgende:
kutzooi, morgen/vandaag wiskunde toets, snap er geen bal van
Minder internetten knulquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
en ik moet nog een hoop doen voor Frans...
weet ik...quote:
quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Echt al een uur op het punt om naar bed te gaan en toen kwam dit ineens met die gifjes
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:51 schreef BDIL het volgende:
Deze al gepost ? Adult actrices voor en na make-up![]()
http://www.vkmag.com/magazine/adult_actrices_voor_en_na_make_up/
Ondertitelingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Geordie Shore nu op tv.
Charlotte: "Als ik nog een hap van zijn pastinaak neem, moet ik sowieso naar de dokter."
Dit wil ik niet zien..dan zie ik Tori Black en co ineens zoals ze echt zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:51 schreef BDIL het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:55 schreef BDIL het volgende:
Moest aan chimp on a segway denken hahahhahahaa
wtf zijn arm/handquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
VBL / Karikaturen
Sowieso een goed topic.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Mja, ik ben pitten. 8u het wekkertje. Trusten matties.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
en vier Ramans verkocht voor 8000, terwijl ik ze had gekocht voor 350 en BIN ca. 12k erbij had gezet
Trustequote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Mja, ik ben pitten. 8u het wekkertje. Trusten matties.
wat is er?quote:
Wat is dat voor iets raars joh. Waarom zou iemand dat toch doenquote:
het lukt nu al een paar dagen, gewoon vaak relisten...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets raars joh. Waarom zou iemand dat toch doen
Mooi topic iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
VBL / Karikaturen
Sowieso een goed topic.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:51 schreef BDIL het volgende:
Gadverdammequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik huil bloed. Wat een gedrocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Tori black is niet lelijk zonder make up.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit wil ik niet zien..dan zie ik Tori Black en co ineens zoals ze echt zijn
Vind je het erg dat ik na 3 regels ben gestopt met lezen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gisteren heerlijk sushi gegeten op een prachtige locatie naast het mooste stadion van Nederland.
En daar bedoel ik niet mee:
Abe Lenstra Stadion
De Adelaarshorst
Kyocera Stadion
Amsterdam Arena
Fly Brazil stadion
Cambuurstadion
De Baandert
Stadion Het Diekman
AFAS Stadion
Euroborg
Galgenwaard
GelreDome
Geusselt
Gjaltema-stadion aan de Langeleegte
GN Bouw Stadion
Goffertstadion
De Grolsch Veste
Haarlem-stadion
Heesen Yachts Stadion
Jan Louwers Stadion
Gemeentelijk Sportpark Kaalheide
Kras Stadion
Lavans Stadion
MariFlex Stadion
Mitsubishi Forklift-Stadion
Monnikenhuize
Olympisch stadion
Oosterenkstadion
Polman Stadion
Rat Verlegh Stadion
Mandemakers Stadion
TATA Steel Stadion
Parkstad Limburg Stadion
Philips Stadion
Seacon Stadion - De Koel -
Sparta-Stadion Het Kasteel
Trendwork Arena
De Vijverberg
Stadion De Vliert
Univé Stadion
Wageningse Berg
Sportpark De Westmaat
Koning Willem II Stadion
Stadion Woudestein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
Schijtnummerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:14 schreef Zhano het volgende:
I CRASHED MY CAR INTO THE BRIDGE, I DONT CARE, I LOVE IT!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik na 3 regels ben gestopt met lezen?
Het ging je blijkbaar niet om de sushi, toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar dit was eigenlijk een soort van inb4.
Meer om te voorkomen dat ik zei "Naast het Abe Lenstra ja?" en jij "Naast het Rat Verlegh ja?" etc denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het ging je blijkbaar niet om de sushi, toch?
Wij hebben niet het mooiste stadion van het land. Dat weet ik heus wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meer om te voorkomen dat ik zei "Naast het Abe Lenstra ja?" en jij "Naast het Rat Verlegh ja?" etc denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij hebben niet het mooiste stadion van het land. Dat weet ik heus wel.Ik ga de spoiler niet lezen, weet toch al wat er staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ga de spoiler niet lezen, weet toch al wat er staat.Prima. Jij leest de mijne niet, ikke de jouwe ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik twijfel tussen Watford en Burnley.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat moment dat in je 1e 400c pack van de dag meteen een squad fitness zitIk kwam erachter dat Kacaniklic die een UP heeft nu is verhuurd aan een club in de Championship maar ik weet niet meer welke.
Kloptquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meer om te voorkomen dat ik zei "Naast het Abe Lenstra ja?" en jij "Naast het Rat Verlegh ja?" etc denk ik
Dat laatste klopt inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Watford en Burnley.
Is ook logischer denk ik. Want Watford krijgt voornamelijk spelers van Udinese en Granada. Allemaal zelfde eigenaar oidquote:
Maar volgens mij speelde hij vorig jaar ook nog voor Watford waardoor zijn bronze versie van Fulham zeldzaam werdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is ook logischer denk ik. Want Watford krijgt voornamelijk spelers van Udinese en Granada. Allemaal zelfde eigenaar oid
Vydraquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is ook logischer denk ik. Want Watford krijgt voornamelijk spelers van Udinese en Granada. Allemaal zelfde eigenaar oid
Zou best kunnen, ergens stond me iets bij van Watfordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar volgens mij speelde hij vorig jaar ook nog voor Watford waardoor zijn bronze versie van Fulham zeldzaam werd
Ik denk 433. Maar als jij geen Lavezzi en/of Menez wil, wordt dat een probleem.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
Wat zou de lekkerste formatie zijn om met Zlatan te spelen? (Wil geen Lavezzi/Menez.)
3421 FTWquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
Wat zou de lekkerste formatie zijn om met Zlatan te spelen? (Wil geen Lavezzi/Menez.)
In dat geval is 4321 ook een optie, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
3421 FTW
Perfect voor een targetspits, maar ik dacht dat jij niet met 5* skillers kon omgaan?
quote:
352 met Remy (OM-versie) ernaast en Lucas erachter lijkt me ook primaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef Zhano het volgende:
Ik denk zelf aan 4-5-1, met Lucas CAM ofzo en de rest MLS of 4231 of 352.
Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk Ligue 1 mensen dus ik maak het mezelf weer behoorlijk lastig. Want om nou Toivonenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
352 met Remy (OM-versie) ernaast en Lucas erachter lijkt me ook prima
In H2H is Toivonen echt ontzettend goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk Ligue 1 mensen dus ik maak het mezelf weer behoorlijk lastig. Want om nou Toivonenernaast te zetten
Ja weet ik, heb stieken wel eens met Zweden gespeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In H2H is Toivonen echt ontzettend goed
Het eerste wat me te binnen schoot toen ik bovenstaande las is dat toontje dat bij die spelshow 5-tegen-5 werd afgespeeld als iemand een fout antwoord gafquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk Ligue 1 mensen dus ik maak het mezelf weer behoorlijk lastig. Want om nou Toivonenernaast te zetten
Met Zweden spelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja weet ik, heb stieken wel eens met Zweden gespeeld
Kut voor jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het eerste wat me te binnen schoot toen ik bovenstaande las is dat toontje dat bij die spelshow 5-tegen-5 werd afgespeeld als iemand een fout antwoord gaf
Toivonen
èh-èhquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het eerste wat me te binnen schoot toen ik bovenstaande las is dat toontje dat bij die spelshow 5-tegen-5 werd afgespeeld als iemand een fout antwoord gaf
Toivonen
Da's op zich niet zo vreemd. Niemand wil de BIN betalen, want die ligt vaak enkele tonnen hoger dan de bidprijs.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Messi kopen is echt kutAlleen maar laatste seconde bids
Dat valt bij Messi wel meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's op zich niet zo vreemd. Niemand wil de BIN betalen, want die ligt vaak enkele tonnen hoger dan de bidprijs.
Nee manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's op zich niet zo vreemd. Niemand wil de BIN betalen, want die ligt vaak enkele tonnen hoger dan de bidprijs.
Oke, misschien niet enkele tonnen dan. Maar stel dat de BIN-prijs 50k hoger ligt. Nog steeds een substantieel bedrag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee manDan had je al lang undercutters gehad.
Ik denk max 10k verschilquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, misschien niet enkele tonnen dan. Maar stel dat de BIN-prijs 50k hoger ligt. Nog steeds een substantieel bedrag.
De meeste lopen Open bid af tussen de 1260k en 1270k. Laagste Bins zitten net iets onder de 1.3 miljoen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk max 10k verschil![]()
Timmy?Je houdt de markt nu toch in de gaten.
Oh scheelt nog best watquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De meeste lopen Open bid af tussen de 1260k en 1270k. Laagste Bins zitten net iets onder de 1.3 miljoen.
Tis natuurlijk een Niche Markt, Open bids lopen maar paar minuten (qua interesse) Terwijl Bin's de hele 60 minuten interessant zijnquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Speel ik gisteren dat thematoernooi met mijn Argentijnen (goedkoop team, weinig bijzonders) met een paar extra aankopen voor dat thema. Kom ik tegen een BPL-squad met allerlei dure toppers (Toure, Bale, Ramires, etc). Kortom, zijn team had veel betere rating dan het mijne. Begint hij bij de aftrap ook nog eens te wisselen (Hart voor de Gea, Aguero voor Mirallas, Kompany voor M'bia)
Dus ik vraag of hij bang is dat hij anders niet kan winnen. Krijg ik terug dat ik een noob ben, omdat zijn 5e team nog beter is dan mijn eerste team. Vervolgens met 5-2 gewonnen
En daarna maar even verteld dat dit niet mijn beste team was
Belasting er al af?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ik alle spelers die ik vandaag en gisteren heb gekocht voor dat team nu zou verkopen, heb ik 40k winst
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ik alle spelers die ik vandaag en gisteren heb gekocht voor dat team nu zou verkopen, heb ik 40k winst
quote:
Jawohlquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heb je onze Huishypocriet ook
Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heb je onze Huishypocriet ook
Haha serieus? Ik weet niet waar je het over hebt namelijk? Sorry man echt sorry kusje waar je wilt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft mij hier de schandpaal genageld voor iets wat ik per ongeluk deed, en wat hij nu 3x zo hard express doet![]()
Naja moet hij weten, ik ben toch al bijna van de mijne af
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bus gemistNaja kunnen jullie nog een halfuur genieten van mijn aanwezigheid.
Oke kus mijn voeten maar
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten aanklagen voor laster
Milan gaat doorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:16 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183757
bookmaker pls
Net alsof Barca niet met 4-1 gaat winnen.
Gestopt met lezen. Ga het op zijn minst fatsoenlijk vertalenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:19 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Wat de fuck heb je gewoon fucking zeggen over mij, jij kleine teef? Ik zal je weet dat ik afgestudeerd top van mijn klas in de Navy Seals,
Google Translatequote:
Hahaha toen ik teef las stopte ik echt met lezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gestopt met lezen. Ga het op zijn minst fatsoenlijk vertalen
Wss speculatie ivm 17maartquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was McClean altijd alweer rond de 25k waard of is hij ineens duurder geworden? Ik dacht dat hij rond de 15k zat
De goede (lees: snelle) Ieren als McGeady en Long zijn inderdaad al duurder geworden. Die 2 silver CBs met pace zullen dan ook wel duur zijn.quote:
Gunning naar 5k. Gelukkig heb ik er daar stuk of 15 van hehequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De goede (lees: snelle) Ieren als McGeady en Long zijn inderdaad al duurder geworden. Die 2 silver CBs met pace zullen dan ook wel duur zijn.
Die was ik vergeten, ik bedoelde die 2 uit de nPower Champ.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gunning naar 5k. Gelukkig heb ik er daar stuk of 15 van hehe
Ook al heel oud filmpjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:49 schreef Fuszy het volgende:
echt super mooi dat filmpje met Hayden en Joe Hart
Wanneer is die ene ierse feestdag ook al weer?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De goede (lees: snelle) Ieren als McGeady en Long zijn inderdaad al duurder geworden. Die 2 silver CBs met pace zullen dan ook wel duur zijn.
17 maart dus zondag. Mensen zijn alvast spelers aan het inkopen voor als er een toernooi komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wanneer is die ene ierse feestdag ook al weer?
Lijkt me sterk dat ze exact datzelfde kunstje weer gaan doen... hoewel... EAquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
17 maart dus zondag. Mensen zijn alvast spelers aan het inkopen voor als er een toernooi komt.
Het zijn ook net hondjes, die herinneren wanneer ze een beloning hebben gehad, en dat gedrag herhalen later in een zelfde situatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
17 maart dus zondag. Mensen zijn alvast spelers aan het inkopen voor als er een toernooi komt.
Pavlovhonten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zijn ook net hondjes, die herinneren wanneer ze een beloning hebben gehad, en dat gedrag herhalen later in een zelfde situatie.
Dus als ik het goed begrijp:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef poker4lifee het volgende:
. De Serie A-club maakt dinsdag bekend dat de eerder dit seizoen ontslagen Giuseppe Sannino is aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. Sannino is de opvolger van Gian Piero Gasperini, die maandag voor de tweede keer dit seizoen werd weggestuurd bij Palermo
zijn jullie anussen klaar voor vanavondtwitter:FCBarcelona twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 13:06:31Xavi Hernández declared fit to play #fcblive reageer retweet
Oh nee, Xavi speelt! Nu gaat Barca soberso met 15-0 winnen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:28 schreef psychedelicate het volgende:
zijn jullie anussen klaar voor vanavondtwitter:FCBarcelona twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 13:06:31Xavi Hernández declared fit to play #fcblive reageer retweet
Het zal in ieder geval wel helpen, en ze kunnen alle hulp gebruiken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oh nee, Xavi speelt! Nu gaat Barca soberso met 15-0 winnen!
twitter:
Dat heet mediterraans temperamentquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Tim86 het volgende:
Hier even het "lijstje" sinds Zamparini in 2002 voorzitter werd:
Bortolo Mutti: July 2001 - June 2002
Roberto Pruzzo: June 2002 - July 2002
Ezio Glerean: June 2002 - July 2002
Daniele Arrigoni: July 2002 - February 2003 Nedo Sonetti: February 2003 - July 2003
Silvio Baldini: July 2003 - January 2004 Francesco Guidolin: January 2004 - June 2005 Luigi Delneri: July 2005 - January 2006 Giuseppe Papadopulo: January 2006 - June 2006
Francesco Guidolin: June 2006 - April 2007 Renzo Gobbo: April 2007 - May 2007
Rosario Pergolizzi: April 2007 - May 2007 Francesco Guidoli: May 2007 - November 2007 Stefano Colantuono: May 2007 - November 2007
Francesco Guidolin: November 2007 - March 2008
Stefano Colantuono: March 2008 - September 2008
Davide Ballardini: September 2008 - June 2009 Walter Zenga: July 2009 - November 2009 Delio Rossi: November 2009 - February 2011 Serse Cosmi: February 2011 - April 2011
Delio Rossi: April 2011 - June 2011
Stefano Pioli: June 2011 - August 2011
Devis Mangia: August 2011 - December 2011 Bortolo Mutti: December 2011 - May 2012 Giuseppe Sannino: June 2012 - September 2012
Gian Piero Gasperini: September 2012 - February 2013
Alberto Malesani: February 2013 - March 2013 Gian Piero Gasperini: March 2013 - March 2013
Giuseppe Sannino: March 2013 - ???????????
Oftewel die Gasperini heeft daar een week gezeten in maart en wel een jaarsalaris ofzo opgestreken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Tim86 het volgende:
Hier even het "lijstje" sinds Zamparini in 2002 voorzitter werd:
Bortolo Mutti: July 2001 - June 2002
Roberto Pruzzo: June 2002 - July 2002
Ezio Glerean: June 2002 - July 2002
Daniele Arrigoni: July 2002 - February 2003 Nedo Sonetti: February 2003 - July 2003
Silvio Baldini: July 2003 - January 2004 Francesco Guidolin: January 2004 - June 2005 Luigi Delneri: July 2005 - January 2006 Giuseppe Papadopulo: January 2006 - June 2006
Francesco Guidolin: June 2006 - April 2007 Renzo Gobbo: April 2007 - May 2007
Rosario Pergolizzi: April 2007 - May 2007 Francesco Guidoli: May 2007 - November 2007 Stefano Colantuono: May 2007 - November 2007
Francesco Guidolin: November 2007 - March 2008
Stefano Colantuono: March 2008 - September 2008
Davide Ballardini: September 2008 - June 2009 Walter Zenga: July 2009 - November 2009 Delio Rossi: November 2009 - February 2011 Serse Cosmi: February 2011 - April 2011
Delio Rossi: April 2011 - June 2011
Stefano Pioli: June 2011 - August 2011
Devis Mangia: August 2011 - December 2011 Bortolo Mutti: December 2011 - May 2012 Giuseppe Sannino: June 2012 - September 2012
Gian Piero Gasperini: September 2012 - February 2013
Alberto Malesani: February 2013 - March 2013 Gian Piero Gasperini: March 2013 - March 2013
Giuseppe Sannino: March 2013 - ???????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:00 schreef psychedelicate het volgende:
Jij bent echt niet helemaal 100% heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Xavi is toch bagger dit seizoen, vorig seizoen ook al niet zo goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:28 schreef psychedelicate het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ariasje in een pack.. ik heb ook een comment gepost over hem op futhead
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik heb jouw comment +1 gegevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
"de enige colombiaanse rechtsbek"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat komt in de buurtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
"de enige colombiaanse rechtsbek"
"SMLENO"
- DS2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
2-1 of 1-0 zou ik een prima uitslag vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:23 schreef psychedelicate het volgende:
Hopen op MVP vanavond. El Guaje moet spelen, anders is het een kansloze missie.
Vind je Schweinsteiger wat ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:23 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat waren mijn coins weer.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
2-1 of 1-0 zou ik een prima uitslag vinden
Ik heb messi, barca -1,5 en barca to qualifyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:06 schreef vandermar het volgende:
Ik heb ingezet op 0-2 handicap Milan
Barca gaat toch niet door. Spelen zo zwak de laatste tijd.
Omdat hij goed is, gok ikquote:
Ik voorzie een wedstrijd zoals tegen Chelsea vorig jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb messi, barca -1,5 en barca to qualify
85/86 rating was voldoende dit jaarquote:
die cardweight is gewoon hetzelfde gebleven hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
85/86 rating was voldoende dit jaarCardweight is gewoon te verneukt na de 15 miljoen glitch
Alves rechtsbuiten, Sanchez spitsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Tello eruit, Villa erin, 0-5 winst.
Alves speelt dan op de hele rechterflank, niet als winger. Sanchez als spits is niet eens een heel gek idee met die zieke loopacties van hem. Uitstekend om ruimte te maken voor Messi. Leo zal van achter Sanchez en Villa moeten komen, anders wordt hij weer klem gezet door 3 of 4 verdedigers.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Alves speelt dan op de hele rechterflank, niet als winger. Sanchez als spits is niet eens een heel gek idee met die zieke loopacties van hem. Uitstekend om ruimte te maken voor Messi.
Ik ook, levert mij donnies opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef Revontulet het volgende:
Hoop stiekem toch wel dat Barca er uit vliegt vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |