marineren als je de tijd hebtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:49 schreef Jahr00n het volgende:
Lekker veel vet heeft kipfilet ook man. Zonder boter krijg je nooit lekkere kipfilet.
neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef smitjew het volgende:
ik heb een vraagje , zit iedereen hier aan die creatine ?
ooh idd , dan moet je er iets over heen smeren als je het bakt of hem door de helft snijden en er wat in stoppenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan gaat dan plakken aan die grill, word het een zooitje
oke , ik zie en hoor knetter veel lui over die creatine maar vind het een beetje raarquote:
Dit moet niet verboden worden, wat een perfectie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:55 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14.gif
was toch hier eens gepost, met braadzakken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind krokante kip eigenlijk het lekkerst. Nouja, als je krokante kip wilt maken heb je in de meeste gevallen veel olie nodig om het krokant te maken. Nu heeft die Leanbodylifestyle gisteren een recept erop gezet hoe je krokante kip zonder olie kunt maken. Binnenkort ook eens uitproberen.
Zou best kunnen man. Hij gebruikt in ieder geval aluminiumfolie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was toch hier eens gepost, met braadzakken?
Hardlopenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef Jahr00n het volgende:
mn voeten zitten helemaal onder de blaren van het hardlopen gatverdamme man.
ik combineer beiden voor die extra snelle cut zodat ik begin april lekker kan shinen op decibelquote:
huh :Squote:Op woensdag 13 maart 2013 00:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik combineer beiden voor die extra snelle cut zodat ik begin april lekker kan shinen op decibel
fucking goed gerecht jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
chicken tikka masala maken
best dish
Holy shit, dat ziet er inderdaad lekker uit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:40 schreef Seam het volgende:
[..]
fucking goed gerecht ja
Bijna festivalseizoen weerDit jaar gewoon met vet% >15% rocken
Ik rockte die shit al topless voordat de assthetixs crew uberhaupt bestond .quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:42 schreef 16meter het volgende:
gym meet deze jaar op festivals?
net als aesthetic crew shirtless festivals rocke
(volledig homosensueel)
Ik krijg altijd schuurplekken onder mn armen omdat ze wrijven met mijn massieve latsquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef Jahr00n het volgende:
mn voeten zitten helemaal onder de blaren van het hardlopen gatverdamme man.
die grill is echt het één na beste dat me de afgelopen week is overkomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd.
Ik eet bijna geen vlees meer omdat ik 't kut vind om te bereiden. Op zo'n grill lijkt me wel chill. (RIJMT xD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |