abonnement Unibet Coolblue
pi_124102380
Ik kreeg dit op Facebook: http://share.whiptheapp.com/s-yTX2V45X
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_124103488
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:03 schreef CoExist het volgende:
Ik kreeg dit op Facebook: http://share.whiptheapp.com/s-yTX2V45X
Leuk! Doet me eraan denken dat ik nog steeds eens een fotoalbum met concertfoto's moet maken..

Offtopic: ik had Harder Better Faster Stronger Alive 2007 opstaan, moet zeggen dat ik niet eens zoveel met Daft Punk heb maar dit vind ik wel zo'n gave versie, en de muziek in TRON vond ik geweldig! Misschien toch eens in verdiepen.
pi_124110883
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Leuk! Doet me eraan denken dat ik nog steeds eens een fotoalbum met concertfoto's moet maken..

Offtopic: ik had Harder Better Faster Stronger Alive 2007 opstaan, moet zeggen dat ik niet eens zoveel met Daft Punk heb maar dit vind ik wel zo'n gave versie, en de muziek in TRON vond ik geweldig! Misschien toch eens in verdiepen.
Best lollig zo'n online tourbook. Zou leuk zijn als ze wat foto's van Amsterdam zouden toevoegen en retail zouden uitbrengen.

Offtopic in de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_124128287
Iemand heeft het complete concert van The Killers gefilmd... user "Its122me2" op YouTube
http://www.youtube.com/user/its211me2/videos?query=the+killers
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_125796013
Op het eerste gehoor vond ik hun laatste album erg zwak. Maar het blijkt toch een plaat te zijn die je een paar keer moet horen. Als ik die reacties zo lees dan hoop ik dat ze op Pinkpop ook zo in vorm zijn. En ik hoop dat ze Shadowplay spelen _O_
  maandag 17 juni 2013 @ 09:23:15 #106
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_127892553
Ja mensen. Het was weer een gaaf optreden op Pinkpop!
UIteraard een iets uitgedunde setlist, en het is toch allemaal een beetje afraffelen op zo'n festival maar ik heb weer genoten. Op naar nummer 8!
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 09:28:59 #107
332671 crew  indiaantje89
pi_127892658
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:23 schreef DohanJerksen het volgende:
Ja mensen. Het was weer een gaaf optreden op Pinkpop!
UIteraard een iets uitgedunde setlist, en het is toch allemaal een beetje afraffelen op zo'n festival maar ik heb weer genoten. Op naar nummer 8!
Was geweldig inderdaad. Mijn 2e keer The Killers. Ze speelde zo'n beetje alles wat ik wilde horen. Mooie show!
  maandag 17 juni 2013 @ 10:07:11 #108
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127893323
Zo, klaarmaken voor vanavond. Avondje Brussel met The Killers. Heb er zin an.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 17 juni 2013 @ 11:02:55 #109
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127894604
Zaterdag Wembley *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_127904758
Zoek de verschillen:

Oor:

Komen The Killers daar even later nog overheen? Dat spant erom, ook zij verzilveren hun headlinestatus met verve. Hun laatste boreling, Battle Born, deed niet wat het moest doen onder het Nederlands publiek, al lijken ze vanavond in één moeite revanche te nemen op die matig ontvangen plaat. Voor Killers-begrippen is het zelfs nog een sobere bedoening op de grote Mainstage: geen tierelantijntjes of glitzy decor op het podium, alleen een scherm, wat lasers en uiteraard de confettikanonnen in de aanslag. Brandon Flowers oogt in zwart leren jasje als Elvis ten tijde van de ’68 Comeback Special en wisselt z’n uitstraling van Grote Frontman nu en dan af met general awkwardness: hij lijkt onder de indruk van de respons van het grote veld en lacht en giechelt zich naar ’n comfort zone, terwijl hij na de vliegende opener Mr. Brightside aan de triomfantelijk meppende Ronnie Vannucci vraagt wat er ‘next’ is. ‘Spaceman!’ roept de drummer hem toe, het vaste tweede nummer van deze tour. En een al even stuiterende Spaceman wordt op het springende veld losgelaten. Even later heeft Flowers z’n plekkie dan toch gevonden en straalt hij ons toe, en The Killers met hem, als verpersoonlijking van alle neonlicht dat fabulous Las Vegas rijk is.

Een klein uurtje later blijkt dat The Killers het grootste deel van de veertigduizend aanwezigen op het veld hebben kunnen houden en dat zij in ieder geval niét de act zijn die met Queens Of The Stone Age had moeten ruilen: een gloeiende greatest-hits set (Human, Somebody Told Me, A Dustland Fairytale, Read My Mind, All These Things That I’ve Done, Jenny Was A Friend Of Mine, When You Were Young) geeft deze wat onbezorgde, niets-aan-de-hand Pinkpopvrijdag toch nog een gewichtige apotheose. We moeten er tijdens Miss Atomic Bomb en de bijbehorende ontploffing op het podium aan denken: als Queens Of The Stone Age Hiroshima was, dan zijn The Killers op z’n minst Nagasaki. Een springende massa tot ver over de helft van het veld, slechts onderbroken door de eerste vreugdevuren. En hoog in de lucht geen paddestoel, maar lichte sluierwolkjes in de laatste streepjes daglicht. Een teken van een mooie dag die erop zit, and more of this to come.

Door Willem Bemboom en Tim Veerwater / Fotografie: Paul Barendregt

Gezien: 14 juni 2013, Pinkpop, Landgraaf

3VOOR12

#PP13: The Killers hebben meer verleden dan toekomst

Prima show drijft vooral op oude hits

Vier jaar geleden hadden The Killers ook het hoofdpodium van Pinkpop kunnen afsluiten. Toen verkoos de band een plek op het tweede plan, om op dezelfde dag te kunnen spelen als hun held Bruce Springsteen. Een zenuwachtige frontman Brandon Flowers zong toen zelfs mee met 'Thunder Road'. Nu staat The Killers alsnog op de hoogste trede van het podium. (de show van The Killers mocht helaas niet gefotografeerd worden)

CONCERT:
The Killers, Pinkpop Mainstage, vrijdag 14 juni 2013

MUZIEK:
In 2012 verscheen album nummer vier, Battle Born. Waar The Killers bij hun debuut in 2004 nog wel eens voor een Britse band aangezien werden, eren ze met een expliciete knipoog naar de vlag van Nevada sterker dan ooit hun roots. Battle Born is geen sterke plaat. Sterker nog: het is een dramatisch dieptepunt in een carrière die tot nu toe slechts kleine beetjes wegzakte.

PLUS:
Gelukkig is er inmiddels aardig wat om op terug te vallen. 'Mr Brightside' om mee te beginnen bijvoorbeeld, dat is toch niet verkeerd. Meteen zien we het blinkende gebit van drummer Ronnie Vannucci Jr, die veel meer blikvanger is dan de tengere, wat onzeker ogende Brandon Flowers achter zijn bliksemtoetsen. Vannucci is een show-off met een filmbaardje. Het ziet er goed en grotesk uit, en dat past bij de decadente synthrock. Flowers doet zijn uiterste best in het cynische 'Smile Like You Mean It', lekker bitter. En aan het eind 'Jenny Was A Friend Of Mine', met die venijnige, karakteristieke baslijn, een soort campy postpunk. Camp zonder knipoog, kan dat eigenlijk? Wacht, komen die songs nou allemaal van het debuut?

MIN:
Het geluid is vaak moeizaam, een beetje lompig, soms ronduit lelijk door een dik basgeluid en die vettige synthsound die niet helemaal lekker op elkaar aansluiten. Bombastisch, maar niet met zoveel vernuft gespeeld dat het je overweldigt. Met name op hun tweede plaat greep de band nadrukkelijk naar het gelaagde werk van Springsteen. Ze komen er niet bij in de buurt, natuurlijk. Op de rechte lijn die van The Boss naar Meatloaf loopt, zit The Killers ongeveer in het midden. Wel het grootse en de kitsch, niet de humor en het theater. En zoals Springsteens E-Street Band op een geweldige manier de som der delen kan ontstijgen, kan deze band dat niet. Daarvoor is het vaak te slordig. Flowers zit er behoorlijk vaak naast, niet alleen in de toonhoogte, maar vooral in zijn timing. Veel erger natuurlijk is het flinke aantal matige songs. Drie van de vier nieuwe liedjes (de uitzondering: 'Runaways') zijn werkelijk niet om aan te horen. Saaie hooks, vermoeide vocalen, geen tempo. En dan die Joy Division-cover 'Shadowplay', destijds beland in de stijlvolle film van Anton Corbijn. Een song van uitgerekend die band opleuken met een 'ooh ooh ooh'-koortje, dat is een soort doodzonde. Dat is als op een portret van Nick Drake een roze snorretje tekenen. Of een roze hoedje, wat je wilt. De bijdrage van The Killers is vooral opsmuk. En zullen we tot slot nog even een polletje doen om de domste lyrics van de laatste tien jaar? 'Are we human or are we dancer'? Of toch: 'I've got soul but I'm not a soldier'?

CONCLUSIE:
Voor een van de meest overschatte bands van de laatste tien jaar geven The Killers hier een uitstekende show. Nee, ze bieden niet dat beetje extra wat je van een headliner mag verwachten, en deze band is lang niet zo happening als Queens Of The Stone Age. Maar dit was toch alleszins acceptabel.

CIJFER:
7
  maandag 17 juni 2013 @ 15:34:03 #111
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127904940
Zo'n matige recensie en dan een 7 :').

Volgens mij zijn er bands die enorm veel meer overschat zijn dan The Killers. Sterker nog, volgens mij hebben de meeste critics niet zoveel op met deze band.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 15:43:23 #112
332671 crew  indiaantje89
pi_127905262
Ik vond het erg vet. Als je ziet hoe makkelijk The Killers de hitjes uit hun mouw schudden dan ben je in mijn ogen een terechte headliner.
pi_127906349
Het zijn zuurpruimen 1e klas bij 3VOOR12 als ik de recenties zo lees over Pinkpop en dan de reacties eronder.
  maandag 17 juni 2013 @ 17:42:00 #114
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_127910383
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:08 schreef Luni het volgende:
Het zijn zuurpruimen 1e klas bij 3VOOR12 als ik de recenties zo lees over Pinkpop en dan de reacties eronder.
Kritisch zijn is prima maar de recensies van 3voor12 zijn gewoon respectloos en neerbuigend. Niet alleen naar de artiesten maar ook naar de fans en toeschouwers.
pi_127913362
Recensies lezen :')
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:56:32 #116
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_127950092
Gisteren concert in Vorst Nationaal in Brussel. Ontzettend benauwde ruimte maar wat een gaaf concert. Het hele publiek zong/klapte/sprong mee tot zelfs achterin de zaal en op de tribunes.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:05:42 #117
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_127950446
quote:
En dan die Joy Division-cover 'Shadowplay', destijds beland in de stijlvolle film van Anton Corbijn. Een song van uitgerekend die band opleuken met een 'ooh ooh ooh'-koortje, dat is een soort doodzonde. Dat is als op een portret van Nick Drake een roze snorretje tekenen. Of een roze hoedje, wat je wilt. De bijdrage van The Killers is vooral opsmuk. En zullen we tot slot nog even een polletje doen om de domste lyrics van de laatste tien jaar? 'Are we human or are we dancer'? Of toch: 'I've got soul but I'm not a soldier'?
Niet helemaal goed bij z'n hoofd.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_127966543
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Was geweldig inderdaad. Mijn 2e keer The Killers. Ze speelde zo'n beetje alles wat ik wilde horen. Mooie show!
Voor mij pas de eerste keer, maar ik heb er echt van genoten. Geweldige show!
pi_127997268
quote:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)er-nog-een-soloalbum

Brandon Flowers maakt zeker nog een soloalbum

The Killers-frontman Brandon Flowers heeft onthuld dat hij van plan is om een tweede soloalbum te maken.

Brandon Flowers is momenteel met een grote tour bezig met zijn band The Killers, maar ondertussen maakt hij ook al weer soloplannen, onthulde hij aan NME.

'I'm definitely gonna do another solo record at some point', aldus de zanger.
Brandon Flowers mist Flamingo

Brandon bracht in 2010, tijdens een ingelaste pauze van The Killers, zijn eerste soloalbum Flamingo uit. Ook tourde hij met het album door Noord-Amerika en Europa en dat is hem erg goed bevallen.

"'Flamingo' wasn’t just me dipping my toes in the water. I really loved it. It was successful, and that helps, but I love those songs and I miss singing them."

It wasn’t something I had totally planned on, but I’m always writing songs, and I think — or I hope — that I’m always gonna have that. So what else am I supposed to do with myself?"
The Killers bezig met nieuw materiaal

Fans van The Killers hoeven niet bang te zijn dat de soloplannen van Brandon de toekomst van The Killers in gevaar brengen.

In hetzelfde interview met NME vertelt drummer Ronnie Vanucci namelijk dat ze al weer aan nieuwe Killers-nummers werken.

Ronnie: "If these new tracks develop a theme, a common thread, then that could be the start of something..."
Hoop goed nieuws in 1 bericht _O_
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:52:33 #120
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_128022938
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef Piles het volgende:

[..]

Hoop goed nieuws in 1 bericht _O_
*O*
Was trouwens een lekker albumpje. Zet 'm nog regelmatig op. Hopen dat zijn solo-show dan wel wat langer duurt dan de vorige keer ;)
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_128023846
Waarom staan er geen The Killers filmpjes op youtube van Pinkpop. Er zijn er wel paar uitgezonden o.a. When You Were Young :(
pi_128023871
?

O wacht, dat is door iemand in het publiek gefilmd :')
Tap tap tap
  donderdag 20 juni 2013 @ 09:39:57 #123
134538 chansadres
Black & White
pi_128023892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 08:52 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

*O*
Was trouwens een lekker albumpje. Zet 'm nog regelmatig op. Hopen dat zijn solo-show dan wel wat langer duurt dan de vorige keer ;)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Flamingo vaker beluisteren dan de nieuwe van The Killers.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_128043797
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:39 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Flamingo vaker beluisteren dan de nieuwe van The Killers.
Hier ook zo ja :Y
Flamingo is echt een geweldig album O+
  zondag 23 juni 2013 @ 20:34:34 #125
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128164157
Was legendarisch in Wembley!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_128180556
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
Was legendarisch in Wembley!
Zeg dat wel!! *O*
  maandag 24 juni 2013 @ 08:34:57 #127
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_128182946
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 02:12 schreef neontiger het volgende:

[..]

Zeg dat wel!! *O*
Zo mooi met Miss Atomic Bomb hoe Brandon met het publiek omging _O_

Of dat liedje over Wembley zelf *O* en ook nog geweldig dat ze This River Is Wild speelden. O+
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 24 juni 2013 @ 08:39:25 #128
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128182995
Hopen dat het (in goede kwaliteit) gefilmd is
Smile like you mean it
www.wefut.com
  maandag 24 juni 2013 @ 12:59:08 #129
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_128189785
Here with me en This River is Wild :D

Overigens speelden ze nog ergens last ik op setlist.fm
http://www.setlist.fm/set(...)ngland-53d92fd5.html

quote:
Change Your Mind
Under the Gun
Tranquilize
Read My Mind
Losing Touch
I Think We're Alone Now
(Tommy James & the Shondells cover)
Runaways
When You Were Young
Glamorous Indie Rock & Roll
(First time since 2011)
Mr. Brightside
All These Things That I've Done
Under The Gun, Glamorous :9~
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_128194421
Als het goed is komt er een live DVD van het optreden, dus dan kunnen we het nog lekker terugkijken! Ik vind het heel jammer dat ik pas in het hotel zag dat ze nog een kleine show zouden geven, die had ik ook wel willen zien! Maar goed alsnog was het een zeer geslaagde avond! ^O^
  maandag 24 juni 2013 @ 15:05:45 #131
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_128195000
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 14:51 schreef neontiger het volgende:
Als het goed is komt er een live DVD van het optreden, dus dan kunnen we het nog lekker terugkijken!
Zou geweldig zijn _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:47:07 #132
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_129376525

Schitterende Proshot-beelden van de Wembley Song. Kippenvel _O_
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:58:40 #133
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_129376870
Dat ziet er vet uit. Ik hoop dat de dvd snel uitkomt *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_129376927
KIPPENVEL!!!!
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 19:02:45 #135
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_129376992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 18:47 schreef JochemP het volgende:

Schitterende Proshot-beelden van de Wembley Song. Kippenvel _O_
Geweldig opgenomen, hopelijk komt de rest ook uit. :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:24:57 #136
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_129823058
Wembley song klinkt ook heerlijk in de auto! ;) Iedere keer kippenvel ook al was ik er niet bij. Als je ooit een concert hebt meegemaakt op Wembley als bezoeker weet je waar hij het over heeft!
Extra kippenvel in het stukje over Freddie en hoe ze zelf gegroeid zijn naar dit stadion!
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_129823868
Van mij er snel een blu-ray uitkomen! Erg genoten van de Battle Born tour.
In 2009 U2 live gezien in Wembley trouwens. Was echt superb!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_130665845
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_130665874
quote:
:o ben benieuwd
Feyenoord Rotterdam
pi_130665881
quote:
Wembley DVD??
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_130665974
Ik weet dat ze al bezig zijn met een nieuw album maar het zal te vroeg zijn om die aan te kondigen. Als het iets is wat we weten dan zal het de Wembley dvd zijn maar echt groot nieuws vind ik dat niet. Misschien wel een Split-up :+
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:35:00 #142
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130666179
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:15 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wembley DVD??
Yes pleaseeee _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:27:24 #143
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_130667088
Ik gok ook op de Wembley DVD/BR op de eerste plaats.
Daarnaast zou het kunnen gaan om een nieuw album of verlenging van de tour

Oh god... Laat het geen split-up zijn... Ik houd nooit zo van dit soort vooraankondigingen
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_130667190
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:21 schreef chansadres het volgende:
Ik weet dat ze al bezig zijn met een nieuw album maar het zal te vroeg zijn om die aan te kondigen. Als het iets is wat we weten dan zal het de Wembley dvd zijn maar echt groot nieuws vind ik dat niet. Misschien wel een Split-up :+
Niet echt groot nieuws nee, maar het zorgt voor reacties enzo, zo'n aankondiging. ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_130959500
Heel die Wembley-song gemist, maar wauw _O_
  woensdag 11 september 2013 @ 20:06:10 #146
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_131070559
The Killers Shot At The Night

Any clue?

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_131070737
Dat staat daar in morse inderdaad.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 11 september 2013 @ 20:10:46 #148
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_131070757
No shit!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_131070854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:06 schreef Juicyhil het volgende:
The Killers Shot At The Night

Any clue?

[ afbeelding ]
De nieuwe kerstsingle natuurlijk :D

Ik heb geen idee eigenlijk.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 11 september 2013 @ 20:13:15 #150
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_131070878
Ik hoop natuurlijk op de Wembley DVD _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')