Ze zeiden tegen mij dat het zonde zou zijn als mijn kennis en kunde verloren zou gaan bij een eventueel ongeluk in de ruimte, en dat ik dus beter op Aarde kan blijven.quote:
Now it's time to leave the capsule if you darequote:Op maandag 11 maart 2013 23:20 schreef Klaploper het volgende:
Vanaf jonge leeftijd was ik al gek op de ruimte. Ik droomde ervan net als mijn jeugdheld André Kuipers ooit een keer de ruimte in te kunnen gaan.
Helaas kan deze droom niet in vervulling gaan, aangezien ik te slim ben. Toch wil ik graag leven alsof ik een astronaut ben. Mijn plan was mijn kamer volledig te verduisteren en vervolgens vacuüm te zuigen.
Hoe kan ik dit het beste doen? Moet ik nog extra versteviging plaatsen tegen imploderen?
Alvast bedankt,
Clappe L'aupair
En een stofzuiger op je lul.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:27 schreef emil23 het volgende:
Doe gewoon een plastic zak over je hoofd. Daarmee bereik je het snelst het gewenste effect!
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef Klaploper het volgende:
Kun je die glow in the dark sterren nog kopen trouwens?
Wat een bazendingen waren datquote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef Klaploper het volgende:
Kun je die glow in the dark sterren nog kopen trouwens?
Ik heb dat nooit gezegd. Spacen doe ik overigens al.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef 2cv het volgende:
En waarom denk je dat je het idee hebt in de ruimte rond te zweven als je een kamer vacuum zuigt ?
Een gevoel van macht?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:03 schreef 2cv het volgende:
Wat denk je dan hoe het voelt om in een vacuüm te zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |