abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2013 @ 22:59:44 #1
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_123938867

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_123939032
Waarom geen nieuwe TT
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_123939352
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 22:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gefixt?
Dat is een beetje gecompliceerd :)

Ik had met HTC gebeld omdat hij sneller leegliep dan de HOX van vrienden. Toen moest ik een batterijtest doen die ze me hadden toegestuurd.
Maar nog voor ik de resultaten door kon geven ging hij niet meer aan, weer htc gebeld en hem naar een KPN XL winkel gebracht. Heb toen ook de resultaten van die test doorgegeven (15% minder na 1,5 uur alleen scherm aan op vliegtuigstand). HTC belde twee dagen later dat de accu vervangen moest worden maar toen had KPN hem al opgestuurd naar een ander bedrijf dan waar htc hem repareert. Maar KPN zei dat hun bedrijf verplicht is om de accu te vervangen bij reparatie.
Ik ga deze week voor de zekerheid nog eens die batterijtest doen, als hij weer zo slecht is krijg ik alsnog een nieuwe accu van de htc. ^O^

het bedrijf van kpn zegt dan weer niet wat er vervangen is/ gerepareerd is vandaar dat ik het niet zeker weet.
  maandag 11 maart 2013 @ 23:12:17 #4
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_123939610
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Waarom geen nieuwe TT
Omdat via One X die ehm flipte
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_123974631
HTC-update nekt Wifi van toptoestel One X

Afwachten op de update dus, hopelijk komt die snel want dit is wel erg irritant zeg :') ...
pi_124058747
ik ben op zoek naar een goed(kop)e sim-only voor bellen/smsen/internetten, iemand suggesties? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:19:55 #7
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_124058791
Morgen wordt de mijne opgehaald ivm de accu problemen
pi_124060190
Iemand een manier zodat ik mijn Whatsapp ook kan gebruiken op mijn laptop? Soort van remote whatsapp. Heb op dit moment mijn mobiel geroot. Dus vraag me af of dit dan mogelijk is.
pi_124060611
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben op zoek naar een goed(kop)e sim-only voor bellen/smsen/internetten, iemand suggesties? :)
DIG / Hi:2000MB internet+onbeperkt SMS+Spotify Premium=10e/maand ?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:52:14 #10
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_124090265
Ik ben nu toch wel weer blij met dynafix, ze hebben het nu eindelijke gemaakt.
Kost 2x opsturen maar nu is ie weer perfect. Dan ga ik binnenkort afscheid nemen :'(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_124090526
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef robertapeldoorn het volgende:
Iemand een manier zodat ik mijn Whatsapp ook kan gebruiken op mijn laptop? Soort van remote whatsapp. Heb op dit moment mijn mobiel geroot. Dus vraag me af of dit dan mogelijk is.
Zou makkelijk zijn.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:45:07 #12
2651 svann
night-hawk
pi_124092138
Na de update zit ik met Quadrant opeens op 6108, daarvoor op 4776.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_124133549
Aha, daarom was mijn wifi zo dramatisch slecht, kut powersave mode.
pi_124133832
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:03 schreef Skillstorm het volgende:
Aha, daarom was mijn wifi zo dramatisch slecht, kut powersave mode.
Dus je WiFi is niet meer slecht als de powersavemode uitstaat? Dan moet je iets wijzigen in de powersavemenu. Ik heb gelukkig nergens last van terwijl de powersaver wel aanstaat.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_124135415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dus je WiFi is niet meer slecht als de powersavemode uitstaat? Dan moet je iets wijzigen in de powersavemenu. Ik heb gelukkig nergens last van terwijl de powersaver wel aanstaat.
Ja, dat heb ik dus gedaan.
pi_124156071
Ik durf die nieuwe update niet te downloaden, maar kan dat nu dus wel doen?

toch geprobeerd maar hij geeft steeds aan dat de download is mislukt en beschadigd. Iemand hier ook last van?

[ Bericht 44% gewijzigd door Markeerstift op 17-03-2013 11:17:56 ]
  zondag 17 maart 2013 @ 16:37:23 #17
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_124168497
Heeft iemand de correcte instelling voor de Email synchronisatie? Eerst synchroniseerde hij heel goed, later haalde hij maar 4 emails op en nu ik de instellingen heb veranderd heeft de email applicatie ineens bijna 1,5GB weggetrokken in 1 dag.

Wat zijn de 'normale' (lees: best werkende) synchronisatie-instellingen?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:31:06 #18
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_124173129
Ohja, en hoe kun je HTC One X+ als MTP Device laten werken op WIndows XP? Ik kan nergens een goeie how to vinden.
pi_124174309
Weet iemand of je je huidige toestel kan inruilen en dan hetzelfde abo kan hebben bij T-mobile?

Wil de One. _O_ _O_ _O_

pi_124178389
Als je huidige toestel verzekerd is kapot gooien en dan geld bijleggen om de One te kopen.

Buiten het feit dat de One er erg gaaf uitziet zie ik geen reden om mijn One X op te geven. Hij doet het nog prima en is snel genoeg. Merkbaar sneller gaan ze ook niet worden denk ik.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_124178570
Ah, er zit geen verzekering op. :{ Jammer.
pi_124181869
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:36 schreef Skillstorm het volgende:
Ah, er zit geen verzekering op. :{ Jammer.
Wees blij, kans dat ze het jouw schuld verklaren waardoor ze niks verzekeren is groot en dat ga je denk ik niet riskeren bij een one X oid... oftewel dan is die verzekering gewoon een melkkoe waar je niks aan hebt (tenzij glas kapot e.d, maar dat wordt gerepareerd)
pi_124182302
Word gek van dat wi-fi probleem dat na de update erger is geworden. Moest al afentoe knijpen maar nu is het drama van 4 naar 0 streepjes en weer terug tot wegvallen en een reset nodig hebben om weer te werken.

Ik heb er denk ik zowel soft als hardware matig last van :?
Narf!
pi_124185647
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:30 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Wees blij, kans dat ze het jouw schuld verklaren waardoor ze niks verzekeren is groot en dat ga je denk ik niet riskeren bij een one X oid... oftewel dan is die verzekering gewoon een melkkoe waar je niks aan hebt (tenzij glas kapot e.d, maar dat wordt gerepareerd)
Je praat poep jonge.
Je moet hem gewoon goed kapot maken dat ze hem niet meer kunnen repareren, of wel de reparatiekosten hoger zijn dan nieuwprijs. Ik heb het al bij twee telefoons gedaan en beide keren winkelwaarde terug gekregen in vorm van tegoedbon.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_124190304
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 22:26 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Je praat poep jonge.
Je moet hem gewoon goed kapot maken dat ze hem niet meer kunnen repareren, of wel de reparatiekosten hoger zijn dan nieuwprijs. Ik heb het al bij twee telefoons gedaan en beide keren winkelwaarde terug gekregen in vorm van tegoedbon.
Ik heb andere ervaringen, vraag me af wie hier nou z'n bek vol schijt heeft..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')