Irish pub staat er om bekend toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Ace1 het volgende:
In welke kroeg zenden ze vanavond voetbal uit?
Gelukkig staan dranghekken niet in de weg als er paniek uitbreekt.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:28 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.bd.nl/regio/ti(...)ind-1.3783786?734734
[..]
ach het was te verwachten dat ze het een keer zouden gaan doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:28 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.bd.nl/regio/ti(...)ind-1.3783786?734734
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburgse inzending koningslied.
Door 2 studenten geschreven van de rock acedemie binnen 1 dag.
En eerlijk: klinkt nog redelijk ook. Niet het standaard oranje boven lied om maar te zeggen
quote:
wat een liefde, samen overgevenquote:
Misschien duurde het loopgedeelte te lang voor de organisatie, en dachten ze; "krijg maar lekker de tering, de fietsers zijn binnen, het zonnetje schijnt, ik ga een pintje pakken"quote:Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm totaal niet ervaren wat jij hebt meegemaakt. Wij hebben met de MTB tocht wel een paar keer de paden gekruist maar stond dan ook al netjes aan gegeven dat je moest oppassen. 1 stukje was wel link waar de MTBers het bos uitkwamen en gelijk tegengesteld van de wielrenners moesten.
Finish en al was ook super geregeld. Kwam je aan werd gelijk opgevangen, medaille enzo drinken erbij, stukje verderop de bewaakte stalling goed geregeld.
Jammer dat het voor de wandelaars dan wat minder was.
hehequote:Op zondag 5 mei 2013 20:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Misschien duurde het loopgedeelte te lang voor de organisatie, en dachten ze; "krijg maar lekker de tering, de fietsers zijn binnen, het zonnetje schijnt, ik ga een pintje pakken"
quote:Na een lange avond van opruimen zijn we nu weer terug op kantoor. We gaan nu de mails en andere berichten lezen en beantwoorden. Deze varieren van complimenten tot een forse kritiek. Gaan we goed uitzoeken en we komen uiteraard zeker terug op de niet goed verlopen 5 en 7,5 kilometer. Later meer hierover.
Dat is toch wel slecht...quote:Op de route van de 5 en 7.5 kilometer is er bij de het scheiden van de routes niet duidelijk genoeg gecommuniceerd. Hierdoor hebben een aantal deelnemers in plaats van 7.5 kilometer, 6.5 á 6.6 kilometer gelopen en deelnemers aan de 7.5 kilometer hebben mogelijk 5 kilometer gelopen. Hierdoor zijn er onjuiste tijden geregistreerd.
Door omstandigheden kon de waterpost niet tijdig worden bevoorraad. De organisatie betreurt het misverstand op de route en dat lopers een lege waterpost aantroffen onderweg. De organisatie van Rondje Tilburg biedt hiervoor haar excuses aan.
had gelezen jah. ze gingen die mensen een gratis inschrijving voor volgend jaar aanbieden dacht ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:02 schreef Guard het volgende:
Ik ben blijkbaar niet de enige met kritiek:
[..]
[..]
Dat is toch wel slecht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |