Ja Atta. Goeie pick up. Grachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ga jij je cons een netjes veteren atta! Wel dope hoor.
Slechte camera pickup:
[ afbeelding ]
Wat is er mee? Heb ze nog niet opnieuw geveterd eigenlijk maar moest dat sowieso nog doen.quote:
Gedraaide veters alles. En thanks beidenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat is er mee? Heb ze nog niet opnieuw geveterd eigenlijk maar moest dat sowieso nog doen.
Erg nice grachten!
Waar gekocht?!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
Copped! Nu nog Inneva's en dan ben ik weer klaar voor maart...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Asics zijn hard.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
Copped! Nu nog Inneva's en dan ben ik weer klaar voor maart...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging kapotquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef doo. het volgende:
Als nu niet zegt waar je die asics vandaan hebt zeg ik op LB dat je helemaal geen 17 bent en zijn je credits wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag toch hopen dat mensen die shit niet serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Hoop dat het een fatsoenlijke Gr. wordt. Kan ik ze op m'n gemak oppikken in de winkel en anders online bestellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ging kapot![]()
Asics komen bij de usual shops, dus check je local...
Denk het wel, dit was meer een toevalligheidje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoop dat het een fatsoenlijke Gr. wordt. Kan ik ze op m'n gemak oppikken in de winkel en anders online bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |