True. De PB's die ik daar trouwens krijgquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:30 schreef doo. het volgende:
Maar jij bent pas 17 en hebt nog een heel leven voor je!![]()
![]()
Store releases heb ik niks mee te maken, dit is allemaal Nike.comquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Komen deze allemaal op de store van Nike zelf? Of zitten er ook releases bij die alleen bij andere stores te halen zijn
Dat kreeg je op lacebag?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
True. De PB's die ik daar trouwens krijg![]()
"Sorry man, dacht echt dat je zo'n ouwe lul van 34 was die beetje tof liep te doen"
It's done, stuur maar die credit card gegevens en ik fix gelijk 3 paar Inneva's voor je voor half-pricequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Bajskorv het volgende:
BABS, je moet gewoon wat scriptjes runnen op die site van je, zodat wij binnen 1 nanoseconden onze orders geplaatst hebben straks...
Ik pm je zo wel ff mijn credit card details.
Thanks!!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
It's done, stuur maar die credit card gegevens en ik fix gelijk 3 paar Inneva's voor je voor half-price![]()
![]()
Waarom kies je niet voor een wat kleine cuff en stacks? Is natuurlijk wel persoonlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Krijg de cuffs niet kleiner op deze broek en stoor mij er niet aan. Cm of 2 maar.
Heb de broek ingekort omdat ik vond dat ik teveel stacks had. Ben er nu helemaal content mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Waarom kies je niet voor een wat kleine cuff en stacks? Is natuurlijk wel persoonlijk.
Meh, als je net zoveel jeans als sneakers wilt niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:56 schreef vault_tec het volgende:
Ja, gaat een beetje hand in hand. Alleen jeans als hobby is toch een stukkie cheaper
Same here. Ben sowieso steeds minder van de jeans, draag steeds meer chino's, wollen broeken, beetje hippe shizzle...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Voor mij zijn jeans en sneakers totaal niet met elkaar verbonden, is meer een dude ding.
Dus misschien moeten jullie een Guy-Fashion-Sneaker-Jeans-Topic maken
En voor een dame komen daar o.a. nog leggings en gekleurde broekies bij!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Same here. Ben sowieso steeds minder van de jeans, draag steeds meer chino's, wollen broeken, beetje hippe shizzle...
ook voor de heren zijn er ook meggings en gekleurde broekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En voor een dame komen daar o.a. nog leggings en gekleurde broekies bij!
Dan wordt het gewoon een "wat-draag-jij-vandaag(-voor-toffe-semi-hipster-h&m-outfit)-topic"
WTF is een megging??? Men legging??quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ook voor de heren zijn er ook meggings en gekleurde broekenVraag maar aan acbs2
Miauw!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:35 schreef vault_tec het volgende:
Ik vind 3 keer omslaan het mooiste. Uiteindelijk ben ik diegene die de broek draagt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |