https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparisonquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:47 schreef Quotidien het volgende:
Ik overweeg om weer te gaan minen.
Iemand enig idee wat ik zo bij elkaar mine met een Radeon 6850?
Lastig, heb er 70 dus wil dat ze duurder worden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:31 schreef Ravarian het volgende:
Houd iemand nu prijs nog in de gaten? High: $64.99, nu ongeveer rond de $63.
Het heeft inderdaad wat effect.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:23 schreef r8v2 het volgende:
Wow, ik heb gisteren even wat door mijn worker settings lopen graven en de difficulty afgesteld op mijn Mhash/s. Heb ik vandaag ineens 3x zoveel gemined als in de hele week ervoor.
quote:Q: What exact difficulty should I choose?
A: We recommended to use the following table meanings
Worker's speed
Difficulty
<500 Mhash/s
1
500-1000 Mhash/s
2
1000-2000 Mhash/s
4
2000-4000 Mhash/s
8
4000-10000 Mhash/s
16
10000-40000 Mhash/s
32
>40000 Mhash/s
64
~70mhash/s, radeon 4850 en slushpool, difficulty 32. Ik zie nu echter dat ik me vergist heb in mhash en ghash. Enniehoe, voor mij had het effect, geen idee of het bij jou zou helpen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad wat effect.
Zo heb ik voor 3x 400Mhash/s de poolsetting op "d=1" staan (mmpool.bitparking.com).
Maar 3x zoveel? Hoeveel Mhash/s, welke kaart, welke pool en welke difficulty setting?
Ik denk dat je de mazzel had om een paar keer een share in te leveren op die difficulty en dan krijg je daar ook naar betaaldquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
~70mhash/s, radeon 4850 en slushpool, difficulty 32. Ik zie nu echter dat ik me vergist heb in mhash en ghash. Enniehoe, voor mij had het effect, geen idee of het bij jou zou helpen.
Ehm, ja, datquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:45 schreef r8v2 het volgende:
Overigens staat mijn miner nu al 2 uur niets te doen, maar schijnbaar zijn de aandelen die ik in de blokken krijg nu meer waard ofzo. Geen idee.
niet zeuren straks dat je eerder bitcoins had moeten kopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit
Vanwege een tekort aan echte real world resources subsidieert de overheid zonnepanelen. Vervolgens gaat men deze gesubsidieerde stroom dan verkwisten door iets puur virtueels te creëren. Dit is echt wel een (bijna karikatuur!) textboek voorbeeld hoe bubbles tot misallocatie van middelen leiden!
Dit is echt op grote afstand de leukste bubble die ik heb meegemaakt in mijn leven!![]()
Na een tijdje meten kom ik tot de vaststelling dat je geluk hebt gehad dat je een share op het juiste moment indiende en dat je daar ook pech mee kan hebben, wat het weer gelijktrekt.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef tjoptjop het volgende:
Maar wat kun je er nu eigenlijk mee? Behalve dan voor steeds hogere bedragen aan elkaar doorverkopen?
Helemaal niets, net als die goud- en zilververzamelaars. Ze zijn nog onvolwassen en bevreesd voor de toekomst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:25 schreef tjoptjop het volgende:
Maar wat kun je er nu eigenlijk mee? Behalve dan voor steeds hogere bedragen aan elkaar doorverkopen?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:57 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Helemaal niets, net als die goud- en zilververzamelaars. Ze zijn nog onvolwassen en bevreesd voor de toekomst.
Is normaal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:35 schreef 44pje het volgende:
Als experiment ben ik het ook aan het proberen te minen. Ik ben nu 2 dagen continue aan het minen op 140Mhash/s bij BTCMine en heb al...
0 BTC.
Mijn estimated bounty hangt sinds die tijd rond de 0.06 BTC, maar er verandert niets. Moet ik wachten tot er een block gevonden is voordat er betaald wordt?
Heeft iemand tips zodat ik (meer) BTC kan minen?
Bij mmpool.bitparking.com kan je de difficulty simpel aanpassen idd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:51 schreef r8v2 het volgende:
Andere pool proberen? Difficulty verkeerd ingesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |