Alleen transacties met geminede bitcoins die straks niet meer bestaan gaan verkeerd jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hoe kan je kopen als de transacties niet (goed) verwerkt worden?
Had ik maar geld op de exchanges staanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Op zulke momenten moet je juist kopen omdat de koers omlaag gaat
Geldtransacties van en naar mtgox zijn gestopt. (of waren gestopt). Bitcoins kon je gewoon kopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hoe kan je kopen als de transacties niet (goed) verwerkt worden?
Heb je dikke hardware staan ervoor?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef Bart het volgende:
Ook maar eens begonnen voor de grap. Denk dat ik er een ga minen en een ga kopen.
Marktwerkingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:33 schreef vault_tec het volgende:
Een vraagje. Der komt een tijd dat er geen nieuwe bitcoins bij komen, hoe behouden die dingen hun waarden nu en dan? Met aandelen snap ik nog dat iets een prijs waard is maar hiermee niet.
Koers ook weer rond de $45.5.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Koers ook weer rond de $45.5.
Moet wel zeggen dat ik nu veel meer vertrouwen heb in Bitcoin als een dag geleden. Als er iets mis gaat met het netwerk is het binnen een paar uurtjes alweer opgelost en na een crash van toch wel 20% is'hèt snel weer op het oude niveau.
Idd viel me enorm mee! Ik ging van het ergste uit (totale crash van de waarde zou niet de eeste keer zijn). Maar viel alles mee gelukkig.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:47 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Koers ook weer rond de $45.5.
Moet wel zeggen dat ik nu veel meer vertrouwen heb in Bitcoin als een dag geleden. Als er iets mis gaat met het netwerk is het binnen een paar uurtjes alweer opgelost en na een crash van toch wel 20% is'hèt snel weer op het oude niveau.
GTX670quote:
Heb hier inmiddels ook weer even een "PC" aangeslingerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef Bart het volgende:
Ook maar eens begonnen voor de grap. Denk dat ik er een ga minen en een ga kopen.
Is die 100Mhash die ik haal wel normaal dan? Mijn videokaart is toch wel een stuk sneller dan een HD5870quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb hier inmiddels ook weer even een "PC" aangeslingerd
3x HD5870 @ 800 MHz / 1,0 Volt.
Draaien op 350Mhash/s per stuk, dus 1050Mhash/s.
Kan ze gemakkelijk rond de 400Mhash/s krijgen maar dan is het stroomverbruik ook gelijk hoger.
Na al het ondervolten en onderklokken van zowel GPU als CPU zit ik nu op 400Watt verbruik
Welke miner gebruik je en welke settings?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Is die 100Mhash die ik haal wel normaal dan? Mijn videokaart is toch wel een stuk sneller dan een HD5870.
GUIMiner v2011-07-01quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Welke miner gebruik je en welke settings?
Zou ik toch maar overstappen op CGMiner.quote:
1 | start /D "C:\cgminer" cgminer.exe -o naamvanpool:poortnummer -u Bart -p wachtwoord -I 10 -d 0 --gpu-memclock 300 --gpu-engine 800 --gpu-fan 65 --gpu-vddc 1.0 |
Tnx! Ga ik morgen ff mee rommelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zou ik toch maar overstappen op CGMiner.
Downloaden, in "C:\cgminer" gooien, tekstdocumentje op bureaublad opslaan als batch (minen.bat).
In die batch de volgende opdrachtregel:
[ code verwijderd ]
--gpu-memclock op 300 laten, dat is het snelst
--gpu-engine op de gewenste snelheid, anders kan je het ook weglaten
--gpu-fan 65 is 65% fanspeed
--gpu-vddc 1.0 is voltage van videokaart, kan je weglaten als het standaard moet staan of aanpassen naar jouw gewenste waarde
Is toch alweer 21 Dollarcent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:35 schreef Bart het volgende:
Schiet wel op, ik heb al 0.00483930 bitcoin.
Kut, ik zie nu pas dat je een nVidia videokaart hebt, die zijn niet zo goed in minen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:07 schreef Bart het volgende:
[..]
GTX670
Zit rond de 100Mhash/s. Geen idee of dat veel is.
Oh tnxquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kut, ik zie nu pas dat je een nVidia videokaart hebt, die zijn niet zo goed in minen.
Je score is prima.
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |