Schijnbaar nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Verzonden. Hopen dat dat gare origin een beetje meewerkt.
Wat vertraging blijkbaar. Die van gluon duurde ook ff.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Schijnbaar nietik heb je echt al 10x geinvite.
En nog niks van jou gezien.
Verzonden.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef dnbrainwash het volgende:
Awesome. Oke, nu nog een game invite en building time.
TVH1994quote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
ID's? Beide nog niet ontvangen.
Nog niks binnen.. Als ik je account op zoek staat er ook hele tijd dat je offline bentquote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
10 min geleden verstuurd..
Lekker buggy ^^quote:Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Nog niks binnen.. Als ik je account op zoek staat er ook hele tijd dat je offline bent
Krijg hem net binnen, ongeveer 100x op accept gedrukt, gebeurt niksquote:
Lol nu ligt de server eruit.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:58 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Krijg hem net binnen, ongeveer 100x op accept gedrukt, gebeurt niks
Edit: volgens mij is het nou gelukt!
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Lol nu ligt de server eruit.
Hij is bezig met joinen, benieuwd of het in 1 poging gaat lukkenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Nou als het goed is heb je nu een invite
Donequote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef Thieske het volgende:
Het lijkt erop dat onze gemaskerde vriend niet meer online is op Fok!
Kan een van jullie me anders een invite sturen?
Thieskeb100
Invite komt er aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:51 schreef Luukiemaster het volgende:
Invite gestuurd, Luukiemaster91.
Zou een invite willen krijgen als er nog plek is!
=D
Ja ziy bij sommigen wat vertraging op origin.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
Merci, al zie ik hem nog niet. Even geduld hebben denk ik.
Sorry bro. Dat was ik. Ik zat krap bij kas dus ik dacht ik sluit alle scholen ff af. Tikte lekker aan, 16k p/u kwam er binnen.. Tot de kernsmelting dus. Toen ging mijn stad van 80K bewoners naar 400. Duffenduyn ligt aan puin.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Ben zelf inmiddels uitgespeeld helaas. Had 5 raffinaderijen en importeerde de olie. Opzich leuk en aardig allemaal. Maar iemands kerncentrale explodeerde, waardoor ik zonder stroom kwam te zitten. Vervolgens geen werknemersToen was het snel afgelopen.
Ik weet het, ik ging op precies het juiste moment op bezoequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Sorry bro. Dat was ik. Ik zat krap bij kas dus ik dacht ik sluit alle scholen ff af. Tikte lekker aan, 16k p/u kwam er binnen.. Tot de kernsmelting dus. Toen ging mijn stad van 80K bewoners naar 400. Duffenduyn ligt aan puin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |